mars 29, 2024, 02:02:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Børre... the Doka...  (Lest 64213 ganger)
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #30 på: juni 24, 2013, 22:45:16 pm »

Fremdeles ingen bilder her! Gliser

De kommer men da er de vel ikke interessante lenger  Gliser

Fruen satt inni og drømte seg bort istad.... hu fikk beskjed om å ruse opp litt og sjekke oljetrykk.

Etter denne seansen ble hu redd bilen, lyden er jo enorm i verksted  Osteaktig Osteaktig
Loggført

Mvh
Reiel
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #31 på: juni 24, 2013, 22:50:25 pm »

Okey dere data/megasquirt eksperter... Nå har jeg varmkjørt motor og AFR lå på 16 og når jeg ga på, la den seg på rundt 14
Bra eller dårlig?

Oljetemp holder seg på rundt 70 og vanntemp på 80...

Har litt trøbbel med å få opp de verdiene jeg vil på data'n, er no innstillinger jeg ikke skjønner helt.
Hva bør/må  jeg se på i tillegg til det jeg har nevnt over?

Oljetrykk på kald motor er rundt 3 på tomgang, ved varm motor sank trykket til 1,5 bar. Syntes dette var rart og ved pådrag hadde jeg
4 bar. Hadde sett for meg rundt 6-7 bar. Sjekka for lekkasje og det kommer olje mellom adapter og filter ved oljekjøler.

Så alt i alt hvor glad er jeg nå?  Gliser

Først, 70 grader er vel litt lav oljetemp. Du burde ha fått den nærmere 90 grader i hvertfall. Vanntemp på 80 er vel også litt lav. 1,5 bar på tomgang ved varm motor er vel ingen krise, men synes 3 bar på kald motor var litt lite og som du sier hadde vel 6-7 bar vært mere normalt ved ca. maks turtall. Særlig tatt i betraktning at trykk er litt lav når oljetemp er såpass lav. Med en "normal" oljetemp vil vel oljetrykket gå enda litt ned. Hvordan er det  med klaringer på lagere osv i motor? Hvis ikke det er en virkelig stor lekkasje mellom adapter og filter så tror jeg ikke det alene kan være årsak til det litt lave oljetrykket. På denne motoren har du vel vannkjølt oljekjøler, så spørs om det ikke er vanntempen din som er bittelitt lav = skifte termostat?
Det er hva jeg TROR.

Hva slags olje du har fyllt på har jo også litt betydning her.

Tipper "wasser-experten" Knasten har et par tips her  Blunker

Ellers lykke til og som nevnt over her så vil sikkert flere se bilder.
« Siste redigering: juni 24, 2013, 23:06:20 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #32 på: juni 24, 2013, 22:58:17 pm »

Ring meg i stedet du (nå har jeg tid)
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #33 på: juni 25, 2013, 00:26:41 am »

SÅÅÅ... Prøver vi oss med bilder... Måtte lære oss no nye triks både jeg og fruen  Osteaktig

* Klar til transplantasjon..jpg (40.58 KB. 288x480 - vist 479 ganger.)


Dette var slik jeg fant Børre når jeg returnerte fra Afghanistan i November 2012. Fruen hadde dytta'n inn i verksted, klar for litt jobbing.
Målet, som jeg ble forklart, var å slå rekorden fra 2011 på 18,17 sek.

« Siste redigering: juni 25, 2013, 00:53:27 am av Reiel » Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #34 på: juni 25, 2013, 00:58:02 am »

Så jeg gikk til verks med godt mot og ordnet litt plass...


* Fin bjelke..jpg (117.37 KB. 640x480 - vist 455 ganger.)


Det ble tatt bort alt mellom rammevangene og ett hull i planet for lettere adkomst til motor.
Utkapping er gjort slik at om vi skulle ville ha den original igjen så er det bare å sette inn igjen plater.
Ikke no er ødelagt sånn sett...

Tenkte at en bjelke for å henge opp girkassa i måtte til, så vi transplanterte en over fra en Late Bay...
Noe som senere skulle vise seg å være bortkasta penger... Gliser

Loggført

Mvh
Reiel
EirikS
Medlem
***
Innlegg: 235
Bosted: Ottestad



Vis profil
« Svar #35 på: juni 25, 2013, 22:03:13 pm »

Var i kveld vitne til Børre's første prøvetur.. Smilet om munnen til føreren sier vel sitt... Blunker

Uansett, her er de gamle og redigerte bildene av Børre som lovet:











Loggført

54 Vw T1 Oval mix
69 Vw T2 Doka
10 Vw Transporter TDI
12 Vw Passat Bluemotion - Konebil!
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #36 på: juni 25, 2013, 22:23:37 pm »

Bilder! Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #37 på: juni 25, 2013, 23:17:16 pm »

Jeg ville lagt AFR target på...
12.8-13:1 for WOT, 13:1 for belastning, 16-17.5:1 for lett cruizing

Unngå området +/- 14.7.. der ligger peak EGT
Figuren under forklarer, du vil kjøre enten rich eller lean :-)



EDIT:
Ser nå at denne har pustehjelp, og da må den få noe mer suppe på trykk
Mener jeg låg rundt 11.8 på min 20V Audi 5'er på WOT og fult trykk
Her kan nok Knasten komme med bedre råd ang WBX og Turbo
« Siste redigering: juni 27, 2013, 07:30:23 am av tmatre » Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #38 på: juni 25, 2013, 23:46:19 pm »

Har kjørt en testtur i dag og AFR ligger på 16,5 ved tomgang og lett kjøring. Ved godt pådrag er den ca 12 og da er jeg fornøyd.

Har ikke snakket med min Guru enda men det kommer en dag i morgen også Gliser

Når TPS skulle kobles til relèboks, ble to ledninger satt feil. Jeg hadde 50/50 sjans for å feile og det klarte jeg.
Men siden sønnen til naboen er en habil mann på MS, kom han innom og bisto med litt datakyndig inputs.
Viste seg at dette kunne fikses via data'n og da ble det liv i kjerra gitt. Nå vet ECU at TPS er lukket og ikke åpen når lukket. Osteaktig

Testturen var ikke lang men kjente at det var noe som ikke stemte, så ved hjemkomst ble alle eksosrør sjekket for varme. 4'ern var
ikke med så feilsøking ble iverksatt. Kontakt inn på dyse hadde dårlig kontakt, med dette fikset fikk motoren en helt annen gange.

Da var dagen omme gitt så ny test and tune får bli i morra. Sliter også fortsatt med lekkasje mellom filter og adapter så må se nærmere på det i morra.

Litt flere bilder fra byggeprosessen også. Ble ganske fornøyd med montering av girkasse og oppheng. Kassa på bilde er bare ei mokkoppkasse som jeg trudde var 091 6 ribber. Var ikke det men ei 5 ribber one and only -75 kasse(trur jeg). Så da jeg fikk den nye kassa
mi så passa ikke braketter og fester. Ble litt jobb ekstra der men det gikk smuuud.

* Girkassebjelke..jpg (120.89 KB. 640x480 - vist 416 ganger.)


Det røde feste kom i konflikt med grenrør så det fikk vike plassen. Bygde nytt under av et bakre motorfeste fra T3.

*  (124.37 KB. 640x480 - vist 399 ganger.)

Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #39 på: juni 26, 2013, 00:06:05 am »

Må jo også nevne at vi hadde voldsomme problemer med justering av clutch. Fikk ikke løst ut og bare raping ved giring.
Jeg så svart på livet mens fruen ble bekymret for at kjøring på SCC forsvant. Så for meg jobben med å ta ut igjen motor for
å sjekke hva det kunne være med clutch og arm.

MEN problemet var skruen på pedalen som gikk i styresnekka... Snudde den og problem løst  Gliser
Var klar til å lukke porten til verksted og ta ferie jeg men slik ville det seg ikke.

Fikk levert Line-Lock i dag også, takk Torleif så da må den monteres. Og mere deler må kjøpes da det er lekkasje på masterpumpe
til bremsene. Slikt kan vi ikke ha noe av så nye deler ankommer i morra Blunker
Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #40 på: juni 26, 2013, 17:00:13 pm »

Fått unna meg mere jobb idag mens fruen har vært på deleshopping igjen...
Måtte bygge om litt på styring av kjølesystem til intercooler og bensinpumper, satte inn et
rele og grøvre ledning. Har montert egen sikringsboks under baksete for dette opplegget.

Kjøpt 6 kg brannslukker som blir montert ved siden av sjåfør. Resten av dagen har gått med til rens og vask av kjerra, liker ikke at ting faller av under racet  Osteaktig
Loggført

Mvh
Reiel
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #41 på: juni 26, 2013, 18:12:07 pm »

har du kalibrert sprutet til bredbåndslamda.?
og temo sensorer?
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #42 på: juni 26, 2013, 18:22:04 pm »

Ser bra ut Reiel!
Ang adapter til oljefilteret, hvis det er Biltema er det sikkert ikke plant. Mitt var i alle fall langt der i fra. Planslipt ble det tett og fint Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #43 på: juni 26, 2013, 20:03:15 pm »

Ser bra ut Reiel!
Ang adapter til oljefilteret, hvis det er Biltema er det sikkert ikke plant. Mitt var i alle fall langt der i fra. Planslipt ble det tett og fint Glad

Jeg har hatt problemer med at filter bunner i 6kant på adapterskruen før pakning tetter.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #44 på: juni 26, 2013, 20:31:14 pm »

Endelig Reiel har du fått bil med "futt" i  etter mange år med stort sett originalmotorer Rekker tunge

Ser veldig bra ut. Om ikke annet så blir det vel krangling med Linda om hvem som skal kjøre på stripa  Osteaktig
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #45 på: juni 26, 2013, 20:58:44 pm »

har du kalibrert sprutet til bredbåndslamda.?
og temo sensorer?

Alt er kalibrert og klart men må skifte bensintrykkmåler, den henger ikke med  Gliser
Har satt opp data og fått programert alt slik at det data viser, er faktiske verdier. Var mange parameter som skulle legges inn gitt. Gjennstår å kjøpe eksostempføler og koble til releboksen slik at MS'n vet hvilket område motoren jobber. Mulig jeg setter inn et instrument så jeg kan følge med jeg også.

Vanntemp og oljetemp pluss AF oppfører seg normalt og instrumentene og data'n forteller det samme.
Det må jo være lykke men blir ikke no skikkelig testtur før skikkelig bensinmanometer er på plass  Gliser

OG REGNET MÅ GI SEG SNART FOR F...... Gliser Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #46 på: juni 26, 2013, 21:02:56 pm »

Endelig Reiel har du fått bil med "futt" i  etter mange år med stort sett originalmotorer Rekker tunge

Ser veldig bra ut. Om ikke annet så blir det vel krangling med Linda om hvem som skal kjøre på stripa  Osteaktig

Blir ingen krangling Roar, jeg er ikke hjemme på SCC... Dessuten er det fruen som kjører, i alle fall til målet hennes er nådd.
Jeg gleder meg på hennes veine når jeg står i depo jeg Blunker
Loggført

Mvh
Reiel
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #47 på: juni 26, 2013, 21:06:38 pm »

Endelig Reiel har du fått bil med "futt" i  etter mange år med stort sett originalmotorer Rekker tunge

Ser veldig bra ut. Om ikke annet så blir det vel krangling med Linda om hvem som skal kjøre på stripa  Osteaktig

Blir ingen krangling Roar, jeg er ikke hjemme på SCC... Dessuten er det fruen som kjører, i alle fall til målet hennes er nådd.
Jeg gleder meg på hennes veine når jeg står i depo jeg Blunker

Ahhh , DET kaller jeg Gentleman altså!  Kult
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #48 på: juni 26, 2013, 21:13:55 pm »

Men vi må ha noe flere bilder vel...
Motor har vært ut og inn en rekke ganger for å sjekke at alt er slik det burde og at alt er tenkt på. Er masse jobb og tid her som ikke synes, men ble da fornøyd til slutt.


* Motor inne for 6. gang ;-)..jpg (125.15 KB. 640x480 - vist 496 ganger.)


Stablet alt på plass med mange tanker rundt hvordan opplegget skulle være mtp å ta ut motor, noe som garantert skjer.
Og siden man har jobbet som mekanikker i mange mange år og klaget på alle produsenter om plassering av ting og tang, så skulle dette
problemet ikke finnes her Gliser Alt av slanger henger rundt i ramma og ned på motor, ledningsnett er laget slik at alt av kontakter kan kobles fra og komplett nett kan legges til siden. Har også laget hurtigkoblinger på en del ting.


* Intercooler mangler..jpg (145.25 KB. 640x480 - vist 517 ganger.)


Her har ikke alt av slanger og ledningsnett kommet på plass enda. Ser også at det hadde gjort seg med et strøk med lakk baki der Gliser
Men så er ikke denne bilen for shine, kun  for show Osteaktig Osteaktig

« Siste redigering: juni 26, 2013, 21:17:28 pm av Reiel » Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #49 på: juni 26, 2013, 21:48:36 pm »

Her har det meste kommet på plass men fortsatt en del "justering" igjen. Trøblet lenge med hvordan jeg skulle løse intercooler plassering og oppheng. Fant en midlertidig løsning hvor den er hengt opp i ramma på høyre side. Selve kjøleopplegget går i egen krets da jeg ikke vil ha 80-90 grader på vannet gjennom den. Derfor kjøpte jeg bakre varmeregister til T4 på høgger'n, liten fin boks med vann inn og ut og vifte i samme kassa. Plasserte alt under baksete med vannpumpe fra Biltema. Ekspansjonstank fra T3... Vannpumpa er nok noe overkill da den sirkulerer 35 l/min, er redd det blir litt mye og at register ikke rekker å fjerne no varme. Eller at vannet ikke rekker å få varme fra intercooler. Osteaktig Men vi prøver, etter noe testing så kjenner jeg forskjell før og etter i alle fall.


*  (132.47 KB. 680x510 - vist 410 ganger.)


Her er kjøleopplegget til intercooler under baksete.


*  (111.57 KB. 640x480 - vist 399 ganger.)

Loggført

Mvh
Reiel
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #50 på: juni 26, 2013, 22:43:33 pm »

Er det denne du hadde tenkt i Hebben Reil?  Ser bra ut
Loggført

Mvh

Marius
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #51 på: juni 26, 2013, 22:49:24 pm »

Er det denne du hadde tenkt i Hebben Reil?  Ser bra ut

Ehhh neeii.... Osteaktig
Loggført

Mvh
Reiel
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #52 på: juni 27, 2013, 21:49:34 pm »

Og siden man har jobbet som mekanikker i mange mange år og klaget på alle produsenter om plassering av ting og tang, så skulle dette
problemet ikke finnes her Gliser

Lurt Gliser
Tenker det samme selv når jeg står og skrur.
Så motorn i ovalen er ute i komplett enhet ved å skru av et par ledninger, noen bolter og 4 slangeklemmer Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #53 på: juni 27, 2013, 23:16:14 pm »

Synd du ikke fikk brukt late bay opphenget Reiel. Kan ikke bli mer service vennlig enn det. Blir morro å se Linda på stripa i denne Kult
Loggført

Speed is no substitute for direction
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #54 på: juni 27, 2013, 23:28:33 pm »

Synd du ikke fikk brukt late bay opphenget Reiel. Kan ikke bli mer service vennlig enn det. Blir morro å se Linda på stripa i denne Kult

Hadde blitt for mye jobb på tiden jeg har til rådighet, men helt klart et alternativ neste gang.
Det har blitt tatt vare på for seinere bruk  Blunker

Skulle ønske jeg var der men regner med jeg får oppdateringer både på tider og utbedringer  Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #55 på: juni 28, 2013, 17:05:29 pm »

Nå går det trått gitt... All futten er liksom borte, har gått på skinner litt for lenge sikkert  Tvilende

Men har da fått gjort noe som å bytte ut bensintrykkmåler til en som FAKTISK viser riktig. 3,5 bar er innafor og siden sprutet er mappet etter
trykket, er det viktig å vite. Satt inn eksostempmåler også, fiklet med overgang for å få den på plass i kollektor men det løste seg. Instrument
fant plassen sine blant de andre så sjåføren kan følge med. (Det du rekker på 402 meter Gliser) Skal kobles til relèboksen til sprutet også, må bare finne ut spenningen først, så jeg ikke dytter inn mer enn 5v. Da blir'e kræsj...

Kjøpt brannslukker også, slikt et skumapparat og montert det i rommet hvor reservehjulet har vært. Kjekt å ha, vill ikke bruke pulver da det
er verre å vaske bort. Håper vi slipper å brukte det Gliser Uansett bedre enn å ikke ha noe tenker jeg...

Det gjenstår fortsatt en del arbeid og målet mitt før avgang til det store utland, er nådd. Bilen skulle starte og gå og alt av viktige ting skulle være på plass. Bremser og Line-Lock blir satt bort til gode venner med kjennskap til faget, mens resten av elektrojobben blir besørget av
Torleif. Så etter dette dugnadsarbeidet tenker jeg Børre står klar på SCC med et vilt blikk i øya, klar for alt fruen gir han....

NÅ blir det grillmat og pils.... Ikke vært så mye av det disse ukene gitt Gliser Gliser SKÅL folkens...
Loggført

Mvh
Reiel
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #56 på: juni 29, 2013, 21:07:20 pm »

Skål!
Satser på at vi får se børsa i godt sig over stripa. Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #57 på: juni 29, 2013, 21:35:01 pm »

Er fortsatt igjen et par dager, så det blir verksted igjen i morra. En dag innvilget fri og kampånden er tilbake Gliser

Flere bilder... Her er alt på plass, ble fult gitt så jeg er glad jeg tok hull i planet. Når luka er på plass så ser det nesten ikke
ut som det er gjort noe.


*  (132.47 KB. 680x510 - vist 354 ganger.)


En handletur og fult bagasjerom på TT'n


* Dette handla vi..jpg (99.98 KB. 640x480 - vist 369 ganger.)


Lagde ny bakluke også istedenfor å ødelegge den originale.


* Fin bakluke..jpg (106.58 KB. 640x480 - vist 463 ganger.)


Sånn ser bilen ut as we speak...

* Finere fra denne kanten..jpg (143.61 KB. 640x480 - vist 370 ganger.)


To siste bildene blei sånn, har rotert de på PC'n men blir sånn når jeg legger dem hit.
Jeg gir opp  Osteaktig

« Siste redigering: juni 29, 2013, 21:38:08 pm av Reiel » Loggført

Mvh
Reiel
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #58 på: juni 29, 2013, 21:45:23 pm »

Den bakluka ble fresh! Gliser

Begynner å bli skikkelig bøllete denne bilen nå.
Gleder meg til å se denne godt gjemt i en stor røyksky i burnegropa på Gardermoen Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #59 på: juni 29, 2013, 21:50:27 pm »

Den bakluka ble fresh! Gliser

Begynner å bli skikkelig bøllete denne bilen nå.
Gleder meg til å se denne godt gjemt i en stor røyksky i burnegropa på Gardermoen Gliser

Skal montere Line-Lock i morra så a mor kan "børne"... Hun skal også på kurs for å få til dette Osteaktig Osteaktig
Loggført

Mvh
Reiel
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!