mai 02, 2024, 11:22:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lufter Kjøp Av Komplett Bunnplate  (Lest 2354 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: juni 16, 2008, 21:02:02 pm »

Etter å ha jobba litt med rammehovudet på 69en ser det ut som det ikkje er mykje å fikse på..og etter det eg har hørt er ikkje eit rammehovud-bytte, noko av det enklaste ein kan gjera.. så derfor vil eg vurdere å kjøpe ei bunnplate som IKKJE HAR RUST INNI ELLER VED RAMMEHOVUDET (heller ikkje inni rammehovudet)

Plata må passe ein 69modell, og så rustfri som overhode mulig!! men golvplatene og utsida generelt skal eg klara å få sandblåst :=)


Er det nokon som kan hjelpe meg Hæ

MvH Tistlo Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #1 på: juni 16, 2008, 21:45:18 pm »

Jeg har en bra, komplett nesten kjørbar 1969-modell i samme farge som din...med strøken, rett og rustfri bunnplate på. To eiere fra den var ny - hvit bil, røde dørsider, svarte seter - meget bra stand. Har stått rolig i mange år. Kjøp bunnplata for 5000,- og få hele bilen med papirer på kjøpet. Bra motor.
Loggført

SCREWDRIVER #2
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: juni 16, 2008, 21:48:21 pm »

Så du selger ikkje "berre" bunnplata Blunker

Men dette er absolutt! noko å tenka på Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: juni 16, 2008, 22:33:14 pm »

Når sant skal seiast så vil eg eigentlig ikkje kjøpe ein "neste kjørbar" bil- for då vert det dumt å ødelegge den, ved å stjele bunnplata og gjere bilen til ein "langt frå kjørbar" bil..

Så, gutter og jenter: Helt Kun bunnplata - For eg veit heller ikkje om eg har plass til eit ekstra karosseri.. Ja, og så var det det att eg er nesten forplikta til å restaurere 69'en så vist det dukker opp eit neste rustfritt karosseri på tunet, så veit eg ikkje kem som får mest pleie...

Tistlo Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #4 på: juni 16, 2008, 22:53:05 pm »

Når sant skal seiast så vil eg eigentlig ikkje kjøpe ein "neste kjørbar" bil- for då vert det dumt å ødelegge den, ved å stjele bunnplata og gjere bilen til ein "langt frå kjørbar" bil..

Så, gutter og jenter: Helt Kun bunnplata - For eg veit heller ikkje om eg har plass til eit ekstra karosseri.. Ja, og så var det det att eg er nesten forplikta til å restaurere 69'en så vist det dukker opp eit neste rustfritt karosseri på tunet, så veit eg ikkje kem som får mest pleie...

Tistlo Blunker
ville satt den gamle 69`n te mor på vent noen år å kjøp bilen som splitman her kommer tilbydene med, så kan du pusle med denna fram til du får lappen åsså tar du den te mor di utover i tid å lager den sånn som morra di kjøpte den

mvh. RESTOMANN
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: juni 17, 2008, 14:35:09 pm »

Hmmm.. Kanskje, kanskje ikkje, vetsje Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: juni 17, 2008, 15:11:46 pm »

Det må då vera nokon som har ei bunnplata til overs ??

Ps: Det er kun invendig rust eg er redd for, golvene er ikkje farligt om dei er rusta Glad



Og; Er det nokon som veit kva for årstal bunnplatene passer til min 69??
Det er altså svingaksel..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #7 på: juni 19, 2008, 07:14:27 am »

Har en 69 stående bak huset... den skal jeg ha 2000 blanke riksdaler for, med eller uten karosseri. Hel og fin bunn, nye kanaler og rustsveist kaross... Nei, gidder ikke bilder og jobbe med salg av denne, så hent eller glem! ;-)
NHH 99707990 Toten.
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #8 på: juni 19, 2008, 07:54:43 am »

bare å hente det vel tistlo
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: juni 19, 2008, 14:48:04 pm »

Har en 69 stående bak huset... den skal jeg ha 2000 blanke riksdaler for, med eller uten karosseri. Hel og fin bunn, nye kanaler og rustsveist kaross... Nei, gidder ikke bilder og jobbe med salg av denne, så hent eller glem! ;-)
NHH 99707990 Toten.

Detta må vurderast..men det er jo ikkje sikkert att eg skal bytta heile bunnplata heller, for då er det vel ikkje lenger MIN bil eg restaruerer lenger, og då forsvinn heile meininga..

Billigt er det uansett Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!