april 19, 2024, 19:46:33 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vurderer salg av Beach Buggy m/Impreza Turbo motor  (Lest 2416 ganger)
Kikka
Nybegynner
*
Innlegg: 23
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: juni 16, 2008, 21:04:12 pm »

Har en 67 mod godkjent ombygd Beach Buggy med en 95 mod Impreza Turbo motor. Bilen er registrert med en 1600 cc motor som starter og går. Jeg har også en komplett Imreza Turbo motor med ledningsnett/ecu/girkasse/mellomaksling/diff/komplette bremser og 17" gull felger. Det følger også med et bur og noen råe Kirky racing stoler som er meget lette. Felgene som står på bilen nå er noen chromspoke 17" med 355 bak og 225 forand. For den som har tid kan dette bli en alvorlig kul gatebil som vekker stor oppmerksomhet på veien og på bane. Har dessverre ikke så mye tid til dette prosjektet lenger og vurderer derfor å selge den. Kunne tenkt meg en pris på 65000kr eller seriøse bud.
Bilen står lagret i et varmt og tørt lokalet.

91723840
Christer
Loggført
WestCostBuggy`s
Juniormedlem
**
Innlegg: 76
Bosted: Haugesund



Vis profil
« Svar #1 på: juni 23, 2008, 19:16:56 pm »

Har du no bilder av kjerra?? Øyerulling
Loggført
ratmads
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: tromsø



Vis profil
« Svar #2 på: juni 23, 2008, 23:05:38 pm »

ja æ vente å på bilder-
Loggført
Motor Ed
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted:



Vis profil
« Svar #3 på: juli 04, 2008, 22:01:33 pm »

Er den godkjent ombygd som buggy kun, eller er den også godkjent med Impeza turbo motor?
BILDER!!

Har en 67 mod godkjent ombygd Beach Buggy med en 95 mod Impreza Turbo motor. Bilen er registrert med en 1600 cc motor som starter og går. Jeg har også en komplett Imreza Turbo motor med ledningsnett/ecu/girkasse/mellomaksling/diff/komplette bremser og 17" gull felger. Det følger også med et bur og noen råe Kirky racing stoler som er meget lette. Felgene som står på bilen nå er noen chromspoke 17" med 355 bak og 225 forand. For den som har tid kan dette bli en alvorlig kul gatebil som vekker stor oppmerksomhet på veien og på bane. Har dessverre ikke så mye tid til dette prosjektet lenger og vurderer derfor å selge den. Kunne tenkt meg en pris på 65000kr eller seriøse bud.
Bilen står lagret i et varmt og tørt lokalet.

91723840
Christer
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!