april 27, 2024, 14:46:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: FOVW  (Lest 744 ganger)
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« på: juni 17, 2008, 03:34:26 am »

Hei alle sammen.

Jeg ser det samme hver gang en noe spesiell VW skal selges, og da spesielt splitt T2; Mange synes det er synd at disse ikke blir fanget opp av entusiaster i Norge. Noen ganger virker det også som selger er muggen fordi ingen i Norge har mulighet til å overta prosjektet. Man må bare innse at vi er en begrenset gjeng med denne noe sære interesse, og at de fleste av oss har begrensende midler til rådighet. De fleste av oss har også til enhver tid våre midler bundet opp i andre prosjekt.
Dersom det er viktig for noen å bevare godbitene i Norge, hva med å foreta seg noe i stedet for å fylle opp alle salgsannonser med den samme debatten hver gang. Hva med å skaffe sponsorer og lokaler til å ta vare på disse klenodiene til noen kan overta dem? Kanskje lage en forening for omplassering for gamle VWer etter modell etter foreningen for omplassering av dyr? Firmaer, klubber og privatpersoner kan jo bidra. Jeg bidrar gjerne selv. Noen må bare administrere oppgaven. Ideen er sådd, nå er det bare opp til de som brenner for saken, å foredle den.

MVWH
Thomas
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!