mars 28, 2024, 23:10:04 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Eksosanlegg  (Lest 551 ganger)
Rockstad
Nybegynner
*
Innlegg: 30
Bosted:



Vis profil
« på: juli 21, 2013, 14:10:42 pm »

Heisan! Glad

Har bytta eksosanlegget på min 68 mod 1300 men har støtt på noen problemer mot slutten.
Det første er at den rørsjøten mellom eksospotta og alu-flex slangen har en litt større diameter en hullet der den skal nedi. Så hullet på det nye eksosanlegget er altså mindre en det orginale. Noen tips her?
Det andre problemet er at jeg ikke klarer å få pakningen til enderøret på røret, er det noe triks her som å varme opp pakninga i vann eller noe?
Har kontaktet Hotshop der jeg kjøpte eksosanlegget også Glad
Takker for alle svar Glad
Loggført

1968 mod 1300
Rockstad
Nybegynner
*
Innlegg: 30
Bosted:



Vis profil
« Svar #1 på: juli 21, 2013, 16:08:03 pm »

Løste problemet med pakningen på enderøret ved å legge pakningen i kokende vann så den utvidet seg Osteaktig
Og rørkoblingen til varmeslangen selger de vist på hot shop så blir nok en tur dit imorgen får å se om den passer bedre Glad
Loggført

1968 mod 1300
vw
Seniormedlem
****
Innlegg: 474
Bosted: Ørskog


Vis profil

« Svar #2 på: juli 21, 2013, 20:28:41 pm »

Eg plagest også litt med de stussene for aluslangene,men etter å ha pusset/slipt de litt skå i enden,gikk d sammen.men bannet å sleit litt ei stund ja. Glad orginalpotta va kjøpt på hot shop for 3 veker sia til min 1300 -68 mod Glad
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!