april 27, 2024, 20:49:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: -73 mod 1300s strandet prosjekt vurderes solgt  (Lest 1531 ganger)
Shitpeis
Nybegynner
*
Innlegg: 39
Bosted: Hordaland



Vis profil
« på: august 23, 2014, 22:03:51 pm »

Vurderer å selge min boble etter at den har blitt stående nærmest urørt alt for lenge.

Se linken i signaturen for deler av historien. Etter dette har motoren vært startet og bilen er kjørt i noen minutter, senest i vår. Den er imidlertid ikke justert, men for den riktige kan dette være en grei sak. Bremsene skulle også være i orden nå.

Ting som må gjøres for å få den brukendes:
- stabilisatorstag foran mangler en klemme. Forsterkede fester fra cip1.com, men den ene røk under montering.
- Eksos og varmepotter bør nok rustsveises/overhales
- Montering av mye
- Pakninger/lister på vinduer i dører tatt av/ødelagt. Nye fra cip1.com følger med, men usikker på kvalitet på disse.
- Elektriske nettet må gås over
- Bensintank må antakelig renses, og bensinslanger gås over
- Lakkering/maling. Her bør en nok satse på å fullføre min rullemaling-finish da det vil være mye jobb å pusse ned for å lakkere

Følger med
- Senkespindler fra cip1.com montert
- ekstra sett bakskjermer
- Atlas dekksider red stripe
- Sett med gamle dekk

Var sist på veien i ca ´91. Har etter dette vært innom noen som ikke kom i gang med prosjektet, før jeg kjøpte den i ´08.


Ønsker bare seriøse henvendelser. Ser for meg en pris i underkant av 10´000 for denne. Det kan imidlertid diskuteres, men bare med folk som faktisk kommer for å gjennomføre handelen.
Bilen står hos mine foreldre på Osterøy utenfor Bergen. Jeg bor i Bergen, men mine foreldre kan vise den hvis tiden ikke passer for meg.

Mvh Eirik
RING tlf 98252227. Er svært sjelden innom her.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!