mars 28, 2024, 12:03:31 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Akkurat nå.....  (Lest 2659 ganger)
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« på: august 09, 2013, 20:26:42 pm »

Pissregner det på SCC.....
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: august 09, 2013, 21:17:29 pm »

Fint vær i skien
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #2 på: august 09, 2013, 21:21:18 pm »

Bra i plankebyen også.. Skal sende det nordover jeg...
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #3 på: august 09, 2013, 21:22:07 pm »

Sol på Lillehammer idag,+30 i bassenget,godt jeg har vært i Sverige å fylt opp kjøleskapet med Amstel Gliser
Loggført
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #4 på: august 10, 2013, 01:44:47 am »

Tilogmed i vestlandets hovedstad er det flotte værforhold i dag Gliser
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
vegaro4
Seniormedlem
****
Innlegg: 491
Bosted: sandnes



Vis profil
« Svar #5 på: august 10, 2013, 07:04:00 am »

sola  skinner på scc nå
Loggført
1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« Svar #6 på: august 10, 2013, 13:14:28 pm »

Sola skinner på scc og har nå ventet 2 timer på kjøring og dem har fått sendt 1 bil utpå... hele tiden blir det sagt at dem må tørke banen vi må vente 15 min. .. skjønner dem må ha tørr bane men vi bor i norge og har for det meste regnvær... så for oss som bare kommer for å se noen timer er dette bortkastet tid og penger. ... er min første gang her og min siste... treffet er kun en evig venting på at ting skal skje... ikke er det utstilt biler nesten heller. . Mesteparten av bilene står ved campingen. .. får sikkert mye pes for dette jeg skriver men etter 12 år burde dette vel være litt mer orden i sakene og ikke så mye tull
Loggført

Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: Åsgårdstrand


SCC EVENT


Vis profil
« Svar #7 på: august 10, 2013, 13:30:31 pm »

Sola skinner på scc og har nå ventet 2 timer på kjøring og dem har fått sendt 1 bil utpå... hele tiden blir det sagt at dem må tørke banen vi må vente 15 min. .. skjønner dem må ha tørr bane men vi bor i norge og har for det meste regnvær... så for oss som bare kommer for å se noen timer er dette bortkastet tid og penger. ... er min første gang her og min siste... treffet er kun en evig venting på at ting skal skje... ikke er det utstilt biler nesten heller. . Mesteparten av bilene står ved campingen. .. får sikkert mye pes for dette jeg skriver men etter 12 år burde dette vel være litt mer orden i sakene og ikke så mye tull
Når det gjelder vann på banen så har det med sikkerheten til de som kjører og gjøre så det får du tåle!
Loggført

Make a long story short. Don't tell it.

http://www.sccevent.com/
http://www.telehiv-jumpers.com/
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #8 på: august 10, 2013, 15:39:36 pm »

Ha tålmodighet, det blir kjøring, men ja -venting suger og man får tresmak i ræva  Gliser
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #9 på: august 10, 2013, 22:35:45 pm »

Er man kommet hjem etter noen timer der oppe. Fått sett litt kjøring, været satt desverre (igjen) stopperen for mer. Men dette er desverre sånn det er. Og om du ser hva som skjer, eller har bevegd deg uttpå der når det er pittelitt vann. Ja da hadde du skjønt hvorfor de er pisse nøye på bra feste!!

Takk for noen hyggelige timer, grilla fikk vi gjort også. Hilsen oss to med nyere bobler. Håper det blir mer kjøring i motra.
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #10 på: august 11, 2013, 00:41:52 am »

Ble litt venting, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves som dem sier  Blunker
Fikk lagd en snutt med litt fra lørdagens kjøring
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #11 på: august 11, 2013, 06:28:20 am »

Takk!!
Loggført
Lassen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1034
Bosted: Sandnes i Rogaland


Praise the Lowered


Vis profil
« Svar #12 på: august 11, 2013, 07:27:06 am »

Sola skinner på scc og har nå ventet 2 timer på kjøring og dem har fått sendt 1 bil utpå... hele tiden blir det sagt at dem må tørke banen vi må vente 15 min. .. skjønner dem må ha tørr bane men vi bor i norge og har for det meste regnvær... så for oss som bare kommer for å se noen timer er dette bortkastet tid og penger. ... er min første gang her og min siste... treffet er kun en evig venting på at ting skal skje... ikke er det utstilt biler nesten heller. . Mesteparten av bilene står ved campingen. .. får sikkert mye pes for dette jeg skriver men etter 12 år burde dette vel være litt mer orden i sakene og ikke så mye tull

Skal du sitte å sutre så er det vel bedre du sitter hjemme å sutrer....Blunker

Skulle gitt mye for å vært der dette året med både drag & grusrally, gå med pils i hånda , bedrive litt dekksparking ,skrøyte & lyge litt med kjente å ukjente.... Glad

Men når pilsa koster 2 i dagsen i Danmark , så er det ikke så værst her i rødpølselandet heller Blunker
Loggført
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6083
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #13 på: august 11, 2013, 07:57:04 am »

Takker også Bj?rn! Godt å få litt av "stemningen" selv om man ikke er tilstede...
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
vk
Medlem
***
Innlegg: 238
Bosted: Tønsberg


Vis profil

« Svar #14 på: august 11, 2013, 08:56:02 am »

Sola skinner på scc og har nå ventet 2 timer på kjøring og dem har fått sendt 1 bil utpå... hele tiden blir det sagt at dem må tørke banen vi må vente 15 min. .. skjønner dem må ha tørr bane men vi bor i norge og har for det meste regnvær... så for oss som bare kommer for å se noen timer er dette bortkastet tid og penger. ... er min første gang her og min siste... treffet er kun en evig venting på at ting skal skje... ikke er det utstilt biler nesten heller. . Mesteparten av bilene står ved campingen. .. får sikkert mye pes for dette jeg skriver men etter 12 år burde dette vel være litt mer orden i sakene og ikke så mye tull
Ja vi bor i Norge så da må vi regne med å vente litt.
Så det er ingenting å sutre over.
Loggført
1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« Svar #15 på: august 11, 2013, 09:18:56 am »

alle skriver at man sutrer inne på dette forumet bare man skriver meningen sin... jeg skjønner jo og at banen må være tørr men etter 12 år som scc har drivi så bør dem vel kunne si litt bedre over høytalerene enn at det tar 15 min å tørke banen.... det burde vel kunne gå ann å si at banen blir stengt en time eller noe sånt... jeg reiste på scc med min 3 år gammle datter som syntes det var veldig morro å se di få bilene som vi rakk å se kjøre... men desverre så må man hjem igjen når man har barn og kan da ikke løpe rund med en øl i handa og kose seg... hadde dem sagt at det tar 1 time å tørke opp banen så kune man gjort noe annet enn å sitte å vente hele tiden... men når det blir sagt at det tar 15 min så regner man med det tar 15 min og ikke nye 15 min etter dette og etter dette osv som det ble denne gangen... så til alle som skriver at man sutrer osv her inne... hvis man ikke kan si meneingen sin her på forumet uten å få så dårlige komentarer som jeg har greid å få til nå så skjønner jeg faktisk alle som ikke tørr å skrive noe her inne på forumet... selv mener jeg at alt som blir sagt enten posetivt eller negativt om scc burde telle.. man får ikke gjort noe med feil før man evt vet om feilene... og her virker det som ingen har turd å skrive noe negativt grunnet for mange som henger deg ut etterpå...
Loggført

pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #16 på: august 11, 2013, 10:58:29 am »

Du var nok bare uheldig skjønner du, kom tilbake neste år å bli hele helga så blir opplevelsen en helt annen skal du se  Glad
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #17 på: august 11, 2013, 17:50:40 pm »

.... Er vi hjemme igjen etter en toppen helg på SCC. Tror det har vært den beste SCC helgen på de årene vi har vært der, tross noe regn, og tross noe venting. Ungene syns det har vært topp, de har fått handlet, og spist burgere, slappet av og sovet lenge;)
Så dette ble bra!!
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!