april 24, 2024, 12:56:05 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Takk SCC 2013  (Lest 10954 ganger)
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« på: august 11, 2013, 18:27:20 pm »

Hjemme etter en helg på SCC, godt fornøyd og sliten i kroppen. Det blir liksom ikke samme type søvn på slike treff som hjemme i sengen

Ankom fredag ettermiddag, og hadde i år ikke med meg VW (ikke engang camperen), hadde fått sniki til meg en seng hos Hans Petter Raaen (Takk Hans Petter) hvis vogn var depot/ladestasjon for Jørn "Mr. Ambulance" Tangen.

Ble masse kjøring på mange, men de store kanonene slet litt med feste så det ble ikke så mange drag på de aller raskeste bilene. Hadde et håp om at vi i år skulle slippe unna regnet, men dengang ei - men det la ikke noen stor demper på treffet for min del. Jeg synes folk trass i regn er blide og greie, det er ikke mye man får gjort med været.

Delemarkedet imponerte stort i år, dette er større enn alle andre år hva utvalg og sjeldenhet angår. Tommel opp for dette!!! Egg og bacon til frokost smakte utmerket hos burgerflipperene - jeg styrte unna de bakte potetene i nabobutikken - men det var noe for enhver smak der!

Musikken på lørdag svingte - bra band! Honnør til arrangøren som hadde snudd scenen bort fra depotet, jeg gikk i seng 23.45 på lørdagskvelden og kunne ikke høre bandet på scenen fra depotet! Screwdrivers med sine burgere og øl er kjærkomment fra år til år - takk!

Av bilene som kjørte var det for min del KarbonGhiaen på 398kg som dro 9.99 uten lystgass med NA motor - aiai for et bygge og fart. Jyrki sin bil er og et smykke, ikke lett å se at denne er forlenget litt! Grattis til Folke med 11 sekunder og lav 12 sekunder til Finn Erik! Kondolerer til de største kanonene som slet litt med feste når sylindertrykket var høyest!

I år har jeg hatt hvileår, men neste år er det å stille med bil(er) igjen, ønsker med dette å takke de som arrangerer med nok et flott treff. Jeg synes dette treffet er utrolig herlig sosialt, inkluderende og actionfylt - at ting regner litt bort ang. racedelen er jo beklagelig. SKal jeg pirke på NOE, så må det være at preparering av banen ikke ble startet tidligere på lørdag.
« Siste redigering: august 11, 2013, 21:42:20 pm av TomR » Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: august 11, 2013, 19:19:18 pm »

Takk for uppdates Tom  Osteaktig

mvh
Loggført
jayster
Supermedlem
*****
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!


"IN RUST WE TRUST!!!"


Vis profil
« Svar #2 på: august 11, 2013, 19:39:29 pm »

Ja stor takk fra meg og kjempe bra treff og mye bra biler..delemarked var ganske bra i ar kjopt litt snaks Gliser
Synd mef regn men hva er scc uten regn Gliser
Roll on scc 2014 Glad
Loggført

1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #3 på: august 11, 2013, 20:54:39 pm »

Koste meg på tribuna i sola i dag men,som mange snakka på:hvor var alle folka,bilene??halv fulle tribuner,liten utstilling,lite dragbiler
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
jayster
Supermedlem
*****
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!


"IN RUST WE TRUST!!!"


Vis profil
« Svar #4 på: august 11, 2013, 21:04:05 pm »

Koste meg på tribuna i sola i dag men,som mange snakka på:hvor var alle folka,bilene??halv fulle tribuner,liten utstilling,lite dragbiler
kansje folk er enda på ferie Øyerulling
Loggført

1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #5 på: august 11, 2013, 21:07:19 pm »

I går var tribunene fulle, litt mindre i dag - tipper mange hadde tatt en dagstur opp da det var litt skiftende vær.

Koste meg på tribuna i sola i dag men,som mange snakka på:hvor var alle folka,bilene??halv fulle tribuner,liten utstilling,lite dragbiler
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
jayster
Supermedlem
*****
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!


"IN RUST WE TRUST!!!"


Vis profil
« Svar #6 på: august 11, 2013, 21:17:39 pm »

Gøy var det uansett hvor mye folk,biler,været Gliser
Loggført

1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #7 på: august 11, 2013, 21:24:41 pm »

Takk for nok et flott SCC!
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #8 på: august 11, 2013, 21:47:00 pm »

Koste meg på tribuna i sola i dag men,som mange snakka på:hvor var alle folka,bilene??halv fulle tribuner,liten utstilling,lite dragbiler

La merke til at det var mer glissent i dag enn i går ja. Da var tribunene så fullpakka som det er mulig å få dem.. Det var også en god del besøkende som kun var der lørdag, muligens fordi værmeldingen på forhånd sa opphold lørdag og regn søndag.
Det er jo også en del folk med lang vei hjem som er nødt til å dra tidlig på søndag.
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Tommy og tiger
Seniormedlem
****
Innlegg: 356
Bosted: nes i akershus


Nesligan


Vis profil
« Svar #9 på: august 11, 2013, 21:48:08 pm »

Takk for scc😄
Loggført

1964 "boble" tiger
tlf95821473
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #10 på: august 11, 2013, 22:10:29 pm »

Tusen takk for et flott SCC! Håper å se alle og fler til neste år.

Må få rette en spesiell takk til Kalle aka BeetleBug for flott support på stripen.
Takk til Trond, Torgeir, Svein, Kalle, Richie, Thomas, Mexx, Ove og alle som hjalp til og oppmuntret til trykkplatebytting! Ble bedre, men dessverre ingen ny høydare med annen plate.

Eneste som gikk i stykker er en bit av nesekonet. Samt at endel muttere og bolter må strammes. De liker visst ikke 9600omdr i tredjegir  Gliser låsemuttere må til tror jeg Rekker tunge


12sek neste år  Gliser
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #11 på: august 11, 2013, 22:21:32 pm »

Oi oi så gøy!!



Takker for et kjempetreff og for topp 10 pokal
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #12 på: august 11, 2013, 22:35:24 pm »

Slenger meg på her. Takk for nok ett SCC!

For meg startet det hele forrige helg med motorsammensetting og maskinering av ting som skulle piskes denne helgen. Avsluttet siste bremsing klokken 1500 på fredag. Og kunne da konsentrere meg om min egen bil. Vårservicen gikk ut på å ta den ned fra bukkene den har stått på siden August i fjor. Peile olje. Fylle 2 liter bensin. Fyre opp! Alltid like gøy. Får så og overlate den til Jøran som var logistikksjef i år. (Ble visst lei av stropping etterhvert). Resten av Jessheimligan hadde gjort en kjempeinnsats på Torsdag. Så når jeg først var på plass hadde de ikke bare hjulpet til med selve SCC riggingen. Men også satt opp storteltet til Pål Myrum og installert kjøleskap, gassgrill og innlagt vann. Kom til dekket bord med andre ord. En herlig gjeng. Kona hadde ordnet bobil så jeg slapp og dele toalett med alle dere andre. Noe som var positivt både meg selv og dere Blunker

Selve treffet var tipp topp. Og jeg manglet ingenting. Kunne kjøre så mye jeg orket på stripa. Alle var blide. Mye fine biler. At jeg selv knertet motoren min første runde ut ble jo bare gøy. Da jeg fikk gleden av å stå for pauseunderholdingen for noen under vanntørke seansen. Pål og Kim bidro og brettet frisk opp armene for å få litt olje på fingrene da vi åpnet motoren. Men jeg fikk tatt ett realt hjulløft og klokket en 12,4 med knust kamdrev. Så helt OK fornøyd med egen innsats. At jeg ikke klarte å kjøre bilen til kona etterpå kan jeg bare skylde meg selv for. Men fikk da brent opp endel gummi.

Shit happens!

* htc 438.jpg (19.89 KB. 153x256 - vist 350 ganger.)


Fest, konsert og party er ikke helt det jeg interesserer meg mest for. Så storfornøyd med at dette i år var flyttet litt vekk fra depo. Thums up! Av musikk har jeg bare en ting og klage på.. Det er til deg som har den gule "jenns" bobla! 10 sekunder av hver sang er for unger. Vi voksne liker å høre litt mer når du først speller opp. Husk det til neste gang. Blir bare slitsomt med de av og på greiene. At du spiller høyt er jo bare gøy så lenge det låter så bra som det gjorde.

Synd at folk finner det for godt å ikke stille opp på denne årlige vw sammenkomsten. Deltager antallet var dessverre noget redusert. Sikkert mest pga dårlige værprognoser. Men vi som stilte opp hadde det gøy og ingen druknet så langt jeg kunne få med meg. Så æda bæda til deg som prioriterte sofa og tv denne helgen. Vi hadde det garantert mer gøy enn deg :-)

Stor takk til SCC crewet og alle frivillige som lager julekvelden mitt i August!! :-)

Nå er det bare å få restene av trackbite'n inn på garasjegulvet. Ikke værst med 5 biler på stripa fra samme garasje.

* htc 452.jpg (113.87 KB. 800x479 - vist 356 ganger.)


« Siste redigering: august 11, 2013, 22:39:16 pm av Jee » Loggført

GeirJB
Seniormedlem
****
Innlegg: 299
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #13 på: august 11, 2013, 23:41:18 pm »

Takk for en fin dag på SCC, ble bare 1 av 3  dager denne gangen pga jobb!
Men hadde kjempefin dag! Fint og få jugd litt med kjente! Og etter en litt frem og tilbake i huet mitt, så måtte jeg jo bare utpå stripa med varianten igjen! Nok en gang i Stock/Original, men er jo jaggu meg ganske MORO det også! Bare synd det er får som stiller opp i den klassen! I dag hadde det jo vært masse kjøretid uten og være "i veien" for de med strammere strikk!
Bra jobba av de som står bak SCC!  Kult
Loggført

-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
rubenthorsen
Gjest
« Svar #14 på: august 12, 2013, 04:37:04 am »

Takk for ett hyggelig og bråkete treff rundt stripa.  Osteaktig
Traff veldig mange kjent folk, og ble kjent med mange nye ansikter. Mye moro i telehiv campingen. Kult
Har ikke tidligere scc og sammenligne med men synes det var verd turen oppover uten tvil.
Skulle bedt sjefen dra til he.... i fjor da det ble å jobbe scc helgen pga underbemannet avd på jobb.  Gliser Gliser
Traff på han girkasse Knuseren også. (Studenten som bygger muskler)
Ellers var stemningen bra blant folkene som tittet etter deler, og jeg fikk selv bedre resultat en jeg hadde som mål.
Lærte mye om hvordan jeg ikke skal sette opp salgsbås min neste år. Blant annet ta med stol, blir tøft med mange timer på beina uten god sittepass.

Kremt.... Er elendig til å huske navn, så ringer du meg etter scc treffet nå så ikke regn med at jeg kjenner deg igjen på navn.  Rekker tunge

Snakkes til neste år folkesns.
Loggført
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #15 på: august 12, 2013, 05:41:39 am »

Vi takker for en kjempefin helg.  Glad
Som om ikke en helg på SCC var nok, fikk jeg med meg en gratis kam fra JPM. Takk for det også Glad Glad
Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #16 på: august 12, 2013, 07:01:01 am »

Jeg bare sier takk for en trivelig Hælg
Stor takk til Mandags klubben
Vi kommer sterkere næste år Gliser


Stooooor Takk til Jon Hroar.

Mags
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #17 på: august 12, 2013, 07:01:26 am »

Takker for en kjempeflott treff.
Gleder meg til neste år..
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #18 på: august 12, 2013, 07:10:27 am »

Henger meg på jeg også! Takker og bukker for igjen å få muligheten til å være kun deltager på SCC. For meg ble dette mitt beste SCC noen sinne! Med Rabalder fungerende supert hele helgen (så mange runs at jeg mistet tellingen!), ny bestetid på 11,71, hyggelig selskap i depoet med Dewil og frue, konsert som fikk bevegelse i rockefoten og masse trivelige biler og folk, sitter jeg igjen med et stort glis og en herlig følelse som skal vare hele vinteren  Gliser

Stor takk også til Thomas Lowlife som tok oppdraget med å frakte Bugrent cab og Ghia tur-retur Moss-SCC. Og til Lee som var sjåfør på BugRent bussen. Med denne hjelpen fikk jeg med meg fire av fem biler opp og kunne bidra til å fylle opp litt. Synd at ikke flere kommer på årets treff, men som Jee skriver, dere som satt hjemme kan angre, vi som var der hadde det fantastisk!
SCC er et sirkus, man må fortelle alle, hvert år, at sirkuset kommer! Ellers blir det glemt dessverre. Oppfordrer alle til å dra med seg alle de kjenner på SCC slik at vi kan holde liv i dette som er selve julaften for VW folket!  Glad

Se! Hjula i lufta!  Gliser Gliser

* 539680_10153107128405710_1963030775_n (1).jpg (57.95 KB. 800x532 - vist 272 ganger.)


Stor takk fra Team BugRent  Gliser

* IMG_1782_web.jpg (141.17 KB. 800x598 - vist 298 ganger.)

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #19 på: august 12, 2013, 07:29:53 am »

Takker for atter et kjempe treff.
Kosa oss gløgg hele helgen som vanlig, å vi kommer like sterkt tilbake neste år med ennå større kamp og folk Glad
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #20 på: august 12, 2013, 07:37:11 am »

Tusen tusen takk til alle som gjør det mulig å få være med på dette fantastiske treffet.
Målet om ett 13 sekunders run ble ikke nådd, men fornøyd med ny pers på 14,2 Glad
Veldig fornøyd med Losen som kjørte både til og fra Gardermoen for egen maskin, lesset full av camputstyr.
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #21 på: august 12, 2013, 08:30:35 am »

Oh yes.... Solbrent, stive bein, tørr hals.. Da er alt som det pleier å være etter SCC. I år var jeg turist for aller første gang og jeg hadde ingen andre planer en å være sosial. På lørdag morgen gikk jeg for å kjøpe den obligatoriske SCCCB (Scandinavian Cal Look and Classics Cowboy Breakfast) og før jeg visste ordet av det så hadde jeg på en rød crew t-short og ble bedt om å si noen ord på Engelsk til alle som skulle kjøre. Det er hyggelig med en slik tillit!

Jeg vil rette en STOR takk til alle dere som gutset dere ut på stripa! Dere oppførte dere eksemplarisk og dere fikk skryt av juryen fra bilsportforbundet. Jeg håper inderlig at det ga mersmak og at dere sitter igjen med et inntrykk av at terskelen for å kjøre slettes ikke er så høy som enkelte vil ha det til. En stor gratulasjon til alle av dere som også klarte en ny PB. Jeg fikk inntrykk av at dere fikk kjørt så mye dere orket og jeg håper det stemmer. Jeg vil også rette en ekstra stor takk til Slackers for tiltaket med Slackersbobla, utrolig bra!

JHU, Screwdrivers, Mags, Slackers, Jee og alle rødskjorter - TUSEN TAKK! Uten dere ingen SCC.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
RuneT211
Medlem
***
Innlegg: 146
Bosted: Akershus


Orginalt duger


Vis profil
« Svar #22 på: august 12, 2013, 09:06:20 am »

Takk for nok et bra gjennomført SCC. Tusen takk til alle dere som gjør dette mulig. Gliser
Loggført

Member of: Mandagsklubben
Mangokid
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted:


Vis profil

« Svar #23 på: august 12, 2013, 09:27:11 am »

Sjøl om jeg i flere år har ligget litt i VW-dvale grunnet studier og husoppussing, var jeg også i år på plass på SCC og det MED bil som alltid, (dog lånt Rekker tunge ) på søndagen. Trur jeg har "svikta" ett år, og det var som værfast student i Volda 2006, nei to år, var i USA og leita etter "ekte" Cal-Look i 2010 trur jeg.

Det dere får til folkens, imponerer meg storveis og jeg blir som regel helt satt ut når jeg treffer VW-"entusiaster" som ikke har hørt om, eller vært på SCC. Hvor har du huet ditt da?!?! Jeg husker den spede begynnelsen, med flaggstart og det hele. 10-15 tullinger som alle hadde snuta i bakken og ræva i været, (finnes det bilder?). Jeg har sjøl jobba som frivillig på musikkfestival, og veit hvilket enormt apparat som skal til, og hvilken innsats som kreves fra de frivillige for å få kabalen på plass, så stor honnør!!!

Fjoråret, og året før der igjen husker jeg som noen av de bedre for min del, tross mangel på stripekjøring. Ellers har jeg aldri fått det helt til på Gardermoen, girkasseras, regnvær og generelt elendig reaksjonstid, men det demper ikke de enormt gode minnene.

Neste år er det ti år siden jeg med nervene i helspenn, (som alltid) staget inn for siste gang. Eller, la oss håpe det ikke ble siste gang, for detta vil jeg væra med på igjen. Må bare pusse opp garasjen først, og slutte i tre av de fem banda jeg speller i.

Igjen, takk for flott underholdning folkens! Ses i 2014!

Mango
Loggført
folkevogn
SCC Event.
Seniormedlem
*
Innlegg: 255
Bosted:



Vis profil
« Svar #24 på: august 12, 2013, 09:47:37 am »

Slenger meg på her jeg også  Glad

Først og fremst takk til alle som gjør det mulig å arrangere SCC! Det er ikke noe "walk in the park"! Jon Hroar, Thomas(lille hjelper) og Jessheim Liga'n er de som kommer først og går sist. Søndag ettermiddag/kveld er det ikke vanskelig å se at det tærer på motivasjonen å gjøre de avsluttende oppgavene samt ordne opp i ting som andre skulle gjort. Takk for at dere holder ut år etter år!!!

Jeg vil trekke frem en ting jeg syns fungerte meget bra i år og det var layout'n på treffet. Det å skape en liten SCC village ved scenen var etter min mening helt genialt, av de jeg snakket med var det bare positive tilbakemeldinger på dette. Jeg tok meg en runde i depoet etter klokken 2400 og opplevde det som stille og fredelig selv om Slackers festen gikk for fulle mugger ved matboden. Tommel opp!

Kjøremessig gikk det over ALLE mine villeste forventninger, jeg fikk bare kjørt 3 run på søndag, men endte opp med 11.96@180kmt(Jeg hadde vært fornøyd med 12.99  Gliser )
Dette gjorde helgen fullkommen for min del, da var det ikke så ille at bestekompisen min hadde lagt bryllupet sitt til 10.august som gjorde at jeg gikk glipp av kjøringen på lørdag. Takk til Kalle som steppet inn og tok grepp på startplata,  meget bra utført


Jeg må rette en stor takk til alle de som gjorde det mulig for meg å kjøre i år.

Tor Øyvind Skinne - for å arbeidet han gjorde med toppene mine(biff til pølsepris), ikke minst meget fine støtstenger :-)
Johannes JPM - for flowing av topper og anbefaling av kam.
Jon Hroar JHU - for lån av special tools til å måle opp lager i blokka, samt mange gode tips og råd.
Jørn Tangen - for å gjøre en utmerket jobb med å balansere veiv, svinghjul, trykkplate og reimhjul
Anders Stormtrooper- for hyggelig selskap på tur til vestfold og den vennlige konkurransen om å være førstemann til å bremse motoren :-) Ekstremt leit at girkassa de røyk før du fikk testet motoren ordentlig!
Unneberg bil - for å levere deler i ekspressfart når jeg står der den ene dagen og trenger noe den neste dagen.
Bjørn Airborne - for godt selskap i garasjen og ikke minst at du tilbød deg å låne bort biltransporthengeren din.
Børge og Kalle - for å skaffe meg et nytt gasserstag i løpet av få timer.
Kormi - for å svi av en kveld midt i leilighetsoppussing for å hjelpe meg med å bli raskere ferdig.
Johnny JS - for lån av batteri når jeg hadde glemt laderen min i garasjen.
Stormtroopers klubben - for støtten i line-up(var det dere som la smurf godteri i setet midt når jeg ikke var der?  Gliser )
Jøran Larsen - for å kjøre hengeren med bilen min tilbake til garasjen på søndag

Jeg vil rette spesielt stor takk til to personer.

Erik "JEE" Dahlberg - for all hjelp med å kjøre inn og bremse motoren, maskinering av blokk, topper, sylindere og fordeler. Polering av lagerbane på veiv, planing av trykkplate og anleggsflate svinghjul. Ikke minst for å orke å ta millioner av telefonen når jeg ringer til alle døgnets tider og lurer på forskjellige ting i frykt for å skru sammen noe på gal måte. Denne motoren hadde ikke blitt det den er hvis det ikke hadde vært for din hjelp, TUSEN takk  Glad

Og sist men ikke minst min samboer Liv som har holdt ut det siste to ukene(egentlig halvåret) med meg når det har blitt sene kvelder i garasjen med lite søvn og tid til kids. Verdens beste Glad


Jeg gleder meg allerede til neste år!!

Folke Vogn





« Siste redigering: august 12, 2013, 09:52:25 am av folkevogn » Loggført

11.96@180kmt - SCC2013 Gliser
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #25 på: august 12, 2013, 11:09:34 am »

Takker for en kjempehelg.

Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
SixGun
Seniormedlem
****
Innlegg: 418
Bosted: Nårje



Vis profil
« Svar #26 på: august 12, 2013, 13:49:26 pm »

Veldig bra helg som vanlig, og takk til alle som står på for å lage ett kult treff, og til alle som kommer Glad Synd med været fredag, men det får man jo dessverre ikke gjort noe med.

Neste år bør man kanskje samle big guns`a hvis festet ikke er helt på topp, for så å preppe banen bedre før disse tar turen ut. Åpenbart at de sleit med feste, og såvidt jeg fikk med meg så la de ikke trackbite på søndag...
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #27 på: august 12, 2013, 14:46:02 pm »

Flott helg og masse skryt til alle som er med å få til dette.

Det er mange endringer som er gjort i år som fortjener applaus, plassering av selgere, plassering av mat telt, plassering av sene, og en av de tingene jeg satte pris på at det i år var flere muligheter å kjøpe mat og jeg kjøpte hos alle sammen :-)

Savner de episke øyeblikkene når big gunsa skyter ut men med dårlig feste så blir det slik.

Tusen takk alle sammen.
Loggført

1961 T1 - Custom
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #28 på: august 12, 2013, 15:07:17 pm »

Treffet gikk som alltid , så altfor fort . Svooosj! så var det søndag ettermiddag.
Rigge seg til , Screwdrivers burgere og (lit for mange ØL Osteaktig ) skravlings, kjøring ,venting , mekking ++
Tegn på att det har vært gøy!
All cred til ALLE de som stiller opp og arrangerer dette.
Er jo faktisk priviligert som "bare" kommer og kan kjøre og tusle og koze meg hele helga for den latterlige lave summen av 700.-.
Økononomi er jo ett tema ved arrangering av SCC og jeg betaler  gladelig det dobbelte for ett helgepass med depot og kjøring!
Ellers slenger meg på her med Layout på treffplassen ! 5 rattar.
SÅNN bør det være fremover.
Veldig bra delemarked i år. Glad
Selve Dragstripa burde vel vært gravd opp, drenert og lagd fra scratch slik som på Tierp??, men dette får ikke SCC arrangørene gjort noe med.burde vel være mulig med èn topp notch bane i "værdens rikeste land"
Sikkert noen som sitter på mere info anng selve stripa/anlegget/leiekonrakt,utbygging gardermoen ? ?

Håper på SCC 2014!  Kult
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #29 på: august 12, 2013, 15:24:56 pm »

Mener det ble sagt iløpet av helga at det blir nytt dekke til neste år, ref Splitman ( speaker )
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!