mai 01, 2024, 13:16:21 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1960 Boble - prosjekt (Skal bort fort)  (Lest 1332 ganger)
Nimsi737
Nybegynner
*
Innlegg: 20
Bosted: Klokkarstua, Hurum


Vis profil

« på: september 28, 2013, 11:50:50 am »

Hei! Jeg har en boble fra mars 1960 (30HK) som jeg har syslet med i ett år. Men siden jeg skal flytte utenlands ett år har jeg besluttet å kvitte meg med prosjektet i siste liten. Bare merk at det er et prosjekt og at bilen er i demontert tilstand. OBS! Motor og girkasse er satt av så de følger ikke med. Send meg gjerne en PM med spørsmål, så skal jeg svare så godt jeg kan.

-Jeg kommer til å "auksjonere" det bort til høyeste bud over vrakpant for å få det vekk fortest mulig. Kjøperen må ordne med transporten selv. (Jeg bor på Klokkarstua i Hurum, en drøy time fra Oslo).
Siste budfrist (ikke ett minutt etter) er 30.9.2013 kl. 00.00. Det vil si natt fra 29. til 30.

Vennlig hilsen Nima

EDIT (viktig): Salget gjelder en bunnplate og et karosseri.
« Siste redigering: september 28, 2013, 13:51:54 pm av Nimsi737 » Loggført
øystein.
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted: vinje



Vis profil
« Svar #1 på: september 28, 2013, 15:45:24 pm »

mye rust? bilder
Loggført
raaen
Supermedlem
*****
Innlegg: 3603
Bosted: Darbu, Øvre Eiker. tlf. 99615690


Vis profil

« Svar #2 på: september 28, 2013, 16:31:08 pm »

org skjermer, panser ++++ int. ?
Loggført
Nimsi737
Nybegynner
*
Innlegg: 20
Bosted: Klokkarstua, Hurum


Vis profil

« Svar #3 på: september 29, 2013, 10:25:56 am »

Bunnplate og karosseri medfølger. Med karosseriet kommer motorlokk bak (veldig god stand) og panser (også veldig god stand, men ikke original til bilen eller årsmodellen). Alt er i en blåfarge, noe i retning VW blå. (Originalt indigoblå).

Karosseriet: Det var rust i kanalene på denne så disse kunne ikke brukes videre. En tidligere eier hadde sveiset disse fast til bunnen, så disse måtte kuttes av. Den øvre delen har jeg latt bli som en avstiver. Bortsett fra dette er det to andre ting:
1. Etter en kollisjon før jeg kjøpte bilen hadde en tidligere eier sveist på en ny front, men dette må gjøres om igjen av en som kan det bedre.
2. Det er noe dårlig rustarbeid, men det kreves ikke at det fikses.

Bunnplate: Denne er i grunnen veldig bra minus hver side under forsetene der det er gjennomrust.

Jeg kan skaffe bilder, men det tar nok litt tid før jeg får tatt dem, så dere må nok belage dere på litt tålmodighet  Glad Dere kan nå meg på 994 50 574 for å få raskt svar på spørsmål.
Loggført
Wheeler
Supermedlem
*****
Innlegg: 608
Bosted: Svarstad,Vestfold


Vis profil

« Svar #4 på: september 29, 2013, 12:18:03 pm »

Hvis du opplyser om denne 1960 modellen er førstegangs registrert før 1.1.1960 er det et pluss da den da slipper EU kontroll.
Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #5 på: september 29, 2013, 12:55:43 pm »

Hvis du opplyser om denne 1960 modellen er førstegangs registrert før 1.1.1960 er det et pluss da den da slipper EU kontroll.

Blir ikke det litt vanskelig om den er produsert i mars 1960?  Glad
Loggført
Nimsi737
Nybegynner
*
Innlegg: 20
Bosted: Klokkarstua, Hurum


Vis profil

« Svar #6 på: september 29, 2013, 14:11:45 pm »

Nei, den er nok dessverre ikke fritatt, men takk for at du nevnte det. Bilen var forresten EU-godkjent for ett år siden.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!