april 25, 2024, 03:44:31 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 63 boble "vinterprosjekt"  (Lest 906 ganger)
Nettum
Nybegynner
*
Innlegg: 34
Bosted: Kapp


Vis profil

« på: oktober 07, 2013, 20:11:37 pm »

Grunnet manglende tid selges nå prosjektet . Flott blåfarve (golfblå) står det i katalogen.
Karosseri er demontert ifra chassi .
Det må påregnes noe rustsveising på de vanlige stedene, men her er alle rust erstatningsdelene innkjøpt fra unneberg bil .
følger også med ca 1,5 kvardat med stålplate .
Det er nye 15" brm felger med nye dekk , bredere bakfelg enn framfelg, usikker på dimensjon. Har også pumaforstilling , nye hjulkopper for stålfelger, 2  kortere dempere ,lister rundt vinduer foran og pyntelist oppover bakskjerm og over sidevinduene, og tøff blå gangstercap! alt i alt er det mye utstyr som følger med.. Da jeg har kjøpt litt nå og da,
motor er utmontert men fullt brukande, da den ble kjørt hvor den står nå..
Bremser og bremserør og hjullager er nytt, følger med ekstra panser og sideskjerm foran da dette må byttes..

Så har du litt fritid å bruke i garasjen i vinter er det mulighet til å få en fin bil mot våren.. Selges billig med tanke på hva som følger med av deler. Ved rask handel har jeg også 2stk 40mm dellorto gassere med innsug og gasswire opplegg som følger med..
Bilder kan sendes på mail og på telefon Glad ellers er det den bilen jeg har bilde av i profilen min..

Selges kr 15.000,-  eller seriøse bud .
Er å treffe på 92814538
« Siste redigering: oktober 07, 2013, 20:29:14 pm av nettum » Loggført

Boble 62modell

Treffes på : 92814538
Nettum
Nybegynner
*
Innlegg: 34
Bosted: Kapp


Vis profil

« Svar #1 på: oktober 20, 2013, 14:05:42 pm »

SOLGT SOLGT !!
« Siste redigering: oktober 24, 2013, 19:10:21 pm av nettum » Loggført

Boble 62modell

Treffes på : 92814538
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!