mars 29, 2024, 12:58:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lufter salg av 1969/1970-modell Boble tråbil  (Lest 4256 ganger)
webizz
Nybegynner
*
Innlegg: 4
Bosted:


Vis profil

« på: oktober 28, 2013, 15:30:42 pm »

Kanskje _litt_ på siden av de andre annonsene her, men jeg prøver.

"Bilen" det gjelder er en tråbil/trøbil fra 1969 eller 1970, den er rød med sorte detaljer, såvidt jeg husker, har ikke bilder tilgjengelig for øyeblikket.

Den skal vurderes solgt da det ikke er noen i nærmeste familie som har bruk for den, og da tenker jeg at det kanskje er en eller annen entusiast som kan tenke seg en sånn, til egne barn, barnebarn, eller rett og slett som en cool ting å ha. Den er kjøpt fra Grendahl Auto, etter det jeg har blitt fortalt.

Den er ikke kjørt utendørs, eller kjørt i det hele tatt, faktisk, de siste 30 årene, vært oppbevart på et loft, så den skal være i god stand, men skal selvsagt rengjøres og klargjøres før et eventuelt salg.

Vurderer også å legge denne ut på finn.no, men jeg er medlem i Mazda MX-5-klubben selv, og der har vi historikk på å tilby godbiter til egne medlemmer først, før det legges ut på det åpne markedet, derfor en "annonse" her, hvor det kanskje aner meg at interessen er større, og litt mer spesifikk enn på finn.no?  Gliser

Mht pris, så har jeg ikke tenkt så nøye på det ennå, men er selvsagt interessert i å få så mye som mulig for denne, som jeg tror er litt unik.
Loggført
erl
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: oktober 28, 2013, 21:01:50 pm »

Fint om du kan legge ut bilder av tråbil (Plast eller metal ?)
Loggført
Thorsi
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bjørkelangen



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 28, 2013, 21:31:22 pm »

Er stål Glad http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44873518&searchQuery=vw+boble hvis dette er samme da!
« Siste redigering: oktober 28, 2013, 21:37:36 pm av Thorsi » Loggført

66 boble prosjekt :-)
Thorsi
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Bjørkelangen



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 28, 2013, 21:36:20 pm »

Kan arve den jeg Blunker da jeg har en en liten på vei som som kan bruke den  Blunker
Loggført

66 boble prosjekt :-)
webizz
Nybegynner
*
Innlegg: 4
Bosted:


Vis profil

« Svar #4 på: oktober 29, 2013, 09:33:50 am »

Den er laget i plast, og er rød, med sorte detaljer, såvidt jeg husker. Skal prøve å få tatt bilder av den til helgen.
Loggført
webizz
Nybegynner
*
Innlegg: 4
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: november 04, 2013, 09:42:54 am »

KAN se ut til at ca 30 år med lite bruk og mangel av tlc har visket kraftig i hukommelsen min...  Flau
Her er noen bilder tatt etter en ekspedisjon på loft i helgen, det ligner egentlig mer på et "låvefunn", enn det jeg prøvde å selge inn i første post:

Her første bilde, lagret i nærmest vertikal stilling, mellom grums som er lagret på loft siden 1973, da kjøretøyet ble "tatt ut av trafikk", og satt i opplag.

Her trygt plassert i "biltransporten", etter å ha blitt forsiktig utgravd fra første utgravingshull på loftet.

Her i friluft for første gang på leenge. Maskinelt fungerer den helt fint, men estetisk sett er det mangler: "Frontrute" mangler, 1 blinklys mangler, karosseriet er litt "skjemt" av mine tidligste forsøk på bilstyling, med klistremerker fra Donald, og den har noen "plateskader" her og der. Ser også ut som om et speil har falt av.
Høyre blinklys bak har det heller ikke helt bra. Noe tlc kan trengs, tror jeg, før den er tilbake til toppform.

Bilen er nå plassert i Trondheim, der jeg også er. Ser at den nå er mer i en tilstand av "selges som forevist", enn det jeg lovte i første post.  Øyerulling
Loggført
erl
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted:


Vis profil

« Svar #6 på: november 04, 2013, 18:29:32 pm »

Fint med bilder.Samler litt på div.vw trå/el biler.Denne type har jeg og
siden du mangler frontrute er inntressen mindre.Byr 500+porto
Mob 94162304
Loggført
benoni
Nybegynner
*
Innlegg: 3
Bosted: trondheim


Vis profil

« Svar #7 på: november 04, 2013, 21:14:44 pm »

Byr 600,- henter når det måtte passe, bor i buvika
Loggført
reimo
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Valen, Kvinnherad



Vis profil
« Svar #8 på: november 04, 2013, 22:37:13 pm »

Hei.

Byr 800 for denne, Hvor lenge tenker du å la budrunden gå?
Loggført
webizz
Nybegynner
*
Innlegg: 4
Bosted:


Vis profil

« Svar #9 på: november 13, 2013, 13:12:44 pm »

Har ikke sett de siste svarene her, har ikke husket det i det siste. Er de som har bydd fortsatt interessert i den? I tilfelle kan dette avgjøres "rimelig kjapt", det eneste spm jeg har, er inkluderer budene frakt, hvis den som byr ikke bor i Trondheim eller omegn?
Loggført
reimo
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted: Valen, Kvinnherad



Vis profil
« Svar #10 på: november 13, 2013, 21:12:23 pm »

Sendt deg PM
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!