Kjempeflott tråd!
Håper alle kan bidra til å få den komplett.
Her er min bil, en oktober 53 modell.
Den sto annonsert i Aftenposten høsten 1992.
Etter å ha måket av 20cm våt snø fra planet på 67 mod. splitt-pickupen som var bruksbilen da gikk ferden på diagonaldekk til Skjeberg for å se på den.
Siden den var så hel ble den ved hjelp av bror med Pajero og bilhenger hentet helgen etter, den 7. november.
I mangel på plass og kunnskap ble den stående endel år før jeg sveiset rust og fikk den i kjørbar stand.
8. september i 2006 ble den vist og registrert på biltilsynet, noen dager senere ble den kjørt til Ekebergmarkedet på hjemmelagde skilt og lånte hjul fra samba-bussen.
Like etter fikk den på både ordentlige skilter og 16" diagonaldekk.
Året etter gikk ferden til Våler i Østfold for fremvisning til forrige registrerte eier som hadde den i bruk fra 1957 til 1980 da den ble avskiltet i kontroll pga. slakk i styringen.
Jeg fikk mange historier fra bilens bruk, her hadde det vært med alt fra griser og kufor til hele familien, og nå er den forrige eieren død.
Originalmotoren var vekk da jeg kjøpte den, så foreløpig er det 30HK i den.
Kan jeg ha møtt denne bakpå en flakbil i Oslo i går tro. Var nesten trafikkfarlig :-D