april 30, 2024, 07:04:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VA TYCKER NI?  (Lest 6718 ganger)
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« på: juni 26, 2008, 09:06:27 am »

SPORT vs BIL

Jeg velger å ikke se "bilsport" som sport....men hva er det med bilfolk og sport?

Tar mann 100 mann (jo...for det er flest av dem)..som driver med bil....så er det kun 2 (Jeg og LID) ....som synes sport er en helt alright greie...

Det at man prioriterer en EM-semi foran å skru bremser på bilen....er det så rart..?

Hva mener du...?





(Tony China...jag har inte trampa på erans tær nu vel...?)
« Siste redigering: juni 27, 2008, 08:06:42 am av FUSENTAST » Loggført

SCREWDRIVER #1
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 26, 2008, 09:23:36 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.
Loggført

Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #2 på: juni 26, 2008, 09:38:38 am »

Bil VS Familie...

Enten er du bilmann eller så er du familiemann. Det kan ikke kombineres, og du vil da være wannabe ett av stedene... Hva er du?
(selv holder jeg kortene tett til brystet i dette spørsmålet)

Fotball, de stikker vi høl på hos oss, unga har da andre leker!!
Loggført
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #3 på: juni 26, 2008, 09:39:03 am »

Kunne jo skru ein del i andre omgang, medan bilda var vekk, då..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #4 på: juni 26, 2008, 09:46:12 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.

Halleluja!!! sier jeg bare. Kan ikke sies mer riktig og korekt enn det der Jee - helt enig.

Er man i bilhobbyen er man av typen...."historisk-interssert, litt detektiv, litt skattejeger, skapertrang, kjøreopplevelser, adrenalin, samlemani, fingerferdigheter, mekanisk innsikt.."...den typen...og det er en mennesketype. Er man interessert i fotball er man... "ta vare på kroppen sin, hurtighet...eller som de aller fleste....vil gjerne bli underholdt, la adrenalinet komme gjennom øya, opptatt av repetisjon og forutsigbarhet (ref "cuper" som komemr hver bidige sommer uten variasjon)"......det er en ANNEN fundamentalt forskejllig mennsketype... og ja-det finnes dem som er bifil, men av de to ovenfor så er det enten eller...som vi si.

Jeg er vokst opp to eiendomsmegler-steinkast unna Lerkendal stadion, men jeg har ALDRI vært der. En sambygding her på jobben greier rett og slett ikke forstå at det går an og må spørre meg om det i hver eneste sosiale passiar vi gjennomgår. Æ flire....og æ kose mæ.
Loggført

SCREWDRIVER #2
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #5 på: juni 26, 2008, 09:46:24 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?
Loggført

SCREWDRIVER #1
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #6 på: juni 26, 2008, 09:48:20 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.

Halleluja!!! sier jeg bare. Kan ikke sies mer riktig og korekt enn det der Jee - helt enig.

Er man i bilhobbyen er man av typen...."historisk-interssert, litt detektiv, litt skattejeger, skapertrang, kjøreopplevelser, adrenalin, samlemani, fingerferdigheter, mekanisk innsikt.."...den typen...og det er en mennesketype. Er man interessert i fotball er man... "ta vare på kroppen sin, hurtighet...eller som de aller fleste....vil gjerne bli underholdt, la adrenalinet komme gjennom øya, opptatt av repetisjon og forutsigbarhet (ref "cuper" som komemr hver bidige sommer uten variasjon)"......det er en ANNEN fundamentalt forskejllig mennsketype... og ja-det finnes dem som er bifil, men av de to ovenfor så er det enten eller...som vi si.

Jeg er vokst opp to eiendomsmegler-steinkast unna Lerkendal stadion, men jeg har ALDRI vært der. En sambygding her på jobben greier rett og slett ikke forstå at det går an og må spørre meg om det i hver eneste sosiale passiar vi gjennomgår. Æ flire....og æ kose mæ.

Jeg mener at Sivert, din sønn fikk en ball av meg en gang i tiden....ble den blæra straks jeg var uta av innkjørselen...?
Loggført

SCREWDRIVER #1
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #7 på: juni 26, 2008, 09:50:23 am »

Det kan vel vere frykt for det ukjente..?
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #8 på: juni 26, 2008, 10:05:45 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?

Er vel ganske innlysende? Vi "sminker" oss selv med olje og lakk, mens fotballspillerne ikke kan vise seg uten at stylisten har sparkla mandigheten vekk og pynta med en hårbøyle eller noe annen bling på toppen.... Fotball er for femi sminkedukker
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #9 på: juni 26, 2008, 10:09:30 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?

Er vel ganske innlysende? Vi "sminker" oss selv med olje og lakk, mens fotballspillerne ikke kan vise seg uten at stylisten har sparkla mandigheten vekk og pynta med en hårbøyle eller noe annen bling på toppen.... Fotball er for femi sminkedukker

Dette kjem altså fra ein "art director", som attpåtil har iPhone..

Noko skurrar.. Og det er ikkje tv'en.  Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #10 på: juni 26, 2008, 10:16:58 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?

Er vel ganske innlysende? Vi "sminker" oss selv med olje og lakk, mens fotballspillerne ikke kan vise seg uten at stylisten har sparkla mandigheten vekk og pynta med en hårbøyle eller noe annen bling på toppen.... Fotball er for femi sminkedukker

Dette kjem altså fra ein "art director", som attpåtil har iPhone..

Noko skurrar.. Og det er ikkje tv'en.  Gliser


HAHAHAHAHAHHAHA Gliser

Trenger vel ikke ha stylist og være en dum fotballsau for å jobbe i reklamebransjen og ha iPhone vel (alternativet blir da å legge om driften til PC-er og å ha en eller annen murstein med 100knapper som syncer med kalenderen av og til - hvis du er heldig.... Kult
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #11 på: juni 26, 2008, 10:27:04 am »

Som naboen sa; "det er fotballkamp nå altså, Spania-Italia."

"Javel", sier jeg."

"Ja, følger du ikke med?"

"Nei", sier jeg.

"Du er typisk bilmann ja...." ,sier naboen.

Så, jeg driver med bil ja. Og er fornøyd med det. Og bygger terrasse. Fotballen får andre ta seg av
Loggført

1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #12 på: juni 26, 2008, 11:37:48 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?

Er vel ganske innlysende? Vi "sminker" oss selv med olje og lakk, mens fotballspillerne ikke kan vise seg uten at stylisten har sparkla mandigheten vekk og pynta med en hårbøyle eller noe annen bling på toppen.... Fotball er for femi sminkedukker

Dette kjem altså fra ein "art director", som attpåtil har iPhone..

Noko skurrar.. Og det er ikkje tv'en.  Gliser


HAHAHAHAHAHHAHA Gliser

Trenger vel ikke ha stylist og være en dum fotballsau for å jobbe i reklamebransjen og ha iPhone vel (alternativet blir da å legge om driften til PC-er og å ha en eller annen murstein med 100knapper som syncer med kalenderen av og til - hvis du er heldig.... Kult
kor mange sider har en fotball? Hæ Hæ
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #13 på: juni 26, 2008, 12:24:33 pm »

Jeg leter fremdeles etter "bakrommet".

Enten så er man helt bilgal, eller så er man det ikke. Det er ikke mulig å kombinere (f.eks.) fotball og bil.

Jeg kommer ikke til å bli "litt interessert" i noe, jeg går alltid inn 100 %.

Vi var på sommerfest med jobben i går, og jeg gikk på butikken for å kjøpe mer potetgull for å få ned Aas-øllet, der spurte gutten i kassa meg hva stillinga var. Jeg måtte tenke meg om en god stund før jeg skjønte at det var fotball han spurte om!

Etterpå skjønte jeg hvorfor det var tjukt med tyskere på terrassen i nærheten som brølte og skrek innimellom.

Ovalen var parkert like ved, men den eneset de ikke:)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Boblehue
Supermedlem
*****
Innlegg: 899
Bosted: Drammen


Mr. Comfy......


Vis profil
« Svar #14 på: juni 26, 2008, 13:12:08 pm »

@Håkon: Det skrives Aass...... nå som du er Drammenser må du ha dette riktig.


Fotball og bil er ikke en mulig kombinasjon enkelt og greit. Aldri sett gleden ved å løpe etter en ball...
Loggført

1968 VW T1

12 Volt og stolt! ©
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #15 på: juni 26, 2008, 13:16:42 pm »

@Håkon: Det skrives Aass...... nå som du er Drammenser må du ha dette riktig.


Fotball og bil er ikke en mulig kombinasjon enkelt og greit. Aldri sett gleden ved å løpe etter en ball...

Hvis du  leser nøyere så ser du at jeg måtte gå å kjøpe potetgull for å FÅ NED Aass-øllet! "Aass for Døm!" Ikke for meg!  Rekker tunge
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #16 på: juni 26, 2008, 13:30:38 pm »

Hehe en alltid artig diskusjon dette her. Siden jeg ble outet som sportsidiot må jeg vel bare innrømme det. Men jeg må nok innrømme at hvis jeg måtte velge, er det nok en god del tyngre på vwsiden enn på sportsiden. Det er skjeldent jeg ligger og tenker på sport når jeg skal sove. Det går nok ofte i vw eller damer da. Jeg kunne ikke tenkt med ett liv uten hverken vw eller fotball egentlig. Men her kommer forklaringen på hvordan det kan kombineres. Jeg synes fotball er drit kjedelig å se på. Men jeg synes det er gøy og følge laget mitt, på hva som skjer rundt og hører gjerne serierunden på radio. Og se mitt favorittlag på tv betaler jeg ikke penger for. Går det en gratiskamp kan jeg ha den på i bakgrunnen. Men synes sirkuset rundt er gøy, og selve kampen er jeg middels intressert i. Det er kansje derfor det går ann å ha en fotballinteresse samtidig med bil. Og ikke vær så fordømt hykleriske, Jeg vet at de som har svart i denne tråden ikke er det spøtt intressert. Men jeg vet iallefall om 10 stk til på forumet her som liker fotball. Kom ut av skapet

Tromsø,Charlton og Asker i den rekkfølgen
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #17 på: juni 26, 2008, 13:56:06 pm »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?

Er vel ganske innlysende? Vi "sminker" oss selv med olje og lakk, mens fotballspillerne ikke kan vise seg uten at stylisten har sparkla mandigheten vekk og pynta med en hårbøyle eller noe annen bling på toppen.... Fotball er for femi sminkedukker

Dette kjem altså fra ein "art director", som attpåtil har iPhone..

Noko skurrar.. Og det er ikkje tv'en.  Gliser


HAHAHAHAHAHHAHA Gliser

Trenger vel ikke ha stylist og være en dum fotballsau for å jobbe i reklamebransjen og ha iPhone vel (alternativet blir da å legge om driften til PC-er og å ha en eller annen murstein med 100knapper som syncer med kalenderen av og til - hvis du er heldig.... Kult
kor mange sider har en fotball? Hæ Hæ

En fotball har ingen sider,men derimot et visst antall 6 og 5 kantede lapper. Deler man antallet 6 kanter på antallet 5 kanter får man tallet 1,6, som igjen er kjent for det gyldne snitt. i naturen er dette et tegn på fullkommenhet,,da er det for meg en gåte at man kan misslike fotball.
Denne bemerkningen om fisking skjønner jeg heller ikke, jeg er en lykkelig eier av en, populært kalt doka Rekker tunge og fiske/jakt intressen gjør jo at jeg får benyttet disse høyt elskede biler,mer enn om jeg ikke bedrev slike ting. En dobbelkabiner er nemlig særdeles god og bruke til å frakte elg fra skogen til slakteren,skutte elg vel og merke.
Så min konklusjon må være,,,,kombinasjonen fotball,fisking og jakt er en fullgod symbiose.
Jan.   
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #18 på: juni 26, 2008, 14:04:24 pm »

Jeg sliter maksimalt med fotball - men fiske er knall Osteaktig
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Boblehue
Supermedlem
*****
Innlegg: 899
Bosted: Drammen


Mr. Comfy......


Vis profil
« Svar #19 på: juni 26, 2008, 14:21:27 pm »

@Håkon: Det skrives Aass...... nå som du er Drammenser må du ha dette riktig.


Fotball og bil er ikke en mulig kombinasjon enkelt og greit. Aldri sett gleden ved å løpe etter en ball...

Hvis du  leser nøyere så ser du at jeg måtte gå å kjøpe potetgull for å FÅ NED Aass-øllet! "Aass for Døm!" Ikke for meg!  Rekker tunge

Er ikke spesielt glad i Aass ølet selv, men man kan jo prøve å skrive riktig.


Der er vi inne på noe som begynnte å plage meg i dag....   Øverst til høyre i forumet står det: Et forum for luftkjølt volkswagen.... Med liten v...
Loggført

1968 VW T1

12 Volt og stolt! ©
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #20 på: juni 26, 2008, 15:09:41 pm »

Jeg leter fremdeles etter "bakrommet".

Enten så er man helt bilgal, eller så er man det ikke. Det er ikke mulig å kombinere (f.eks.) fotball og bil.

Jeg kommer ikke til å bli "litt interessert" i noe, jeg går alltid inn 100 %.

Vi var på sommerfest med jobben i går, og jeg gikk på butikken for å kjøpe mer potetgull for å få ned Aas-øllet, der spurte gutten i kassa meg hva stillinga var. Jeg måtte tenke meg om en god stund før jeg skjønte at det var fotball han spurte om!

Etterpå skjønte jeg hvorfor det var tjukt med tyskere på terrassen i nærheten som brølte og skrek innimellom.

Ovalen var parkert like ved, men den eneset de ikke:)

Bakrommet er der du blir tatt med inn av de pene damene mot noen kroner ekstra...
Loggført

LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #21 på: juni 26, 2008, 16:19:25 pm »

@Håkon: Det skrives Aass...... nå som du er Drammenser må du ha dette riktig.


Fotball og bil er ikke en mulig kombinasjon enkelt og greit. Aldri sett gleden ved å løpe etter en ball...

Hvis du  leser nøyere så ser du at jeg måtte gå å kjøpe potetgull for å FÅ NED Aass-øllet! "Aass for Døm!" Ikke for meg!  Rekker tunge

Er ikke spesielt glad i Aass ølet selv, men man kan jo prøve å skrive riktig.


Der er vi inne på noe som begynnte å plage meg i dag....   Øverst til høyre i forumet står det: Et forum for luftkjølt volkswagen.... Med liten v...

Når du først er inne på det kan jo jeg også nevne at på forsida til forumet står det "eksterne salgs linker" - det er feil. Salgslinker skal være i ett ord Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
fatzy
Seniormedlem
****
Innlegg: 293
Bosted: Ålesund


(O\ ! /O)


Vis profil
« Svar #22 på: juni 26, 2008, 16:25:16 pm »

Sitat
Jeg leter fremdeles etter "bakrommet".

Bakrommet? Det lille rommet bak baksetet!  Blunker
For å få annen musikk enn boblemotoren legger mange en hylle over her til høyttalere. Fint å ha når man ikke kjører.....
Loggført

Old Volkswagen never dies, they just go to old folks home!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #23 på: juni 26, 2008, 17:43:49 pm »

Jeg blir gjerne mobbet i lunchen på jobb for at jeg holder heeelt kjeft mens alle andre diskuterer sitt favorittema: Ballspillet fotball.
Jeg nyter hvert sekund.  Osteaktig
For de med begrunnet skepsis til Aass kan jeg anbefale deres Bayer. Kanskje Norges beste etter min mening.
Annen musikk enn boblemotoren? Da har du for liten motor...  Gliser
Loggført
HaraldL
Seniormedlem
****
Innlegg: 250
Bosted:



Vis profil
« Svar #24 på: juni 26, 2008, 18:10:16 pm »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.

Wannabe?
Å gi noen et slikt stempel sier mye mer om den som gir stempelet, enn den som får det.
Den som setter stempelet har faktisk ingen er liten innsikt i hvordan vedkommende prioriterer og tenker.
Dessuten er faktisk den som setter stempelet som går med wannabetanker i hodet.

Rart konsept det opplegget.
Er jeg en wannabehuseier fordi jeg ikke har kjøpt hus?
Fordi jeg ikke vet hvordan det ER å ha 2 mill. i lån, så jeg ikke kuul nok?


Ps, ingen har kalt meg wannabe i vw-miljøet (afaik)....ennå Osteaktig
Loggført

x 1961 Type 1 Gulf Blue 'Hard Drop Bugs'
x 1984 Type 2 (T3) 1,6 TD
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #25 på: juni 26, 2008, 19:00:52 pm »

Hehe en alltid artig diskusjon dette her. Siden jeg ble outet som sportsidiot må jeg vel bare innrømme det. Men jeg må nok innrømme at hvis jeg måtte velge, er det nok en god del tyngre på vwsiden enn på sportsiden. Det er skjeldent jeg ligger og tenker på sport når jeg skal sove. Det går nok ofte i vw eller damer da. Jeg kunne ikke tenkt med ett liv uten hverken vw eller fotball egentlig. Men her kommer forklaringen på hvordan det kan kombineres. Jeg synes fotball er drit kjedelig å se på. Men jeg synes det er gøy og følge laget mitt, på hva som skjer rundt og hører gjerne serierunden på radio. Og se mitt favorittlag på tv betaler jeg ikke penger for. Går det en gratiskamp kan jeg ha den på i bakgrunnen. Men synes sirkuset rundt er gøy, og selve kampen er jeg middels intressert i. Det er kansje derfor det går ann å ha en fotballinteresse samtidig med bil. Og ikke vær så fordømt hykleriske, Jeg vet at de som har svart i denne tråden ikke er det spøtt intressert. Men jeg vet iallefall om 10 stk til på forumet her som liker fotball. Kom ut av skapet

Tromsø, Arsenal

Så ikke behov for å rette på så mye her nei Glad
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
TAH54
Seniormedlem
****
Innlegg: 485
Bosted: Hernes i Elverum


vw 1954 The evil that men do ! 95178117


Vis profil WWW
« Svar #26 på: juni 26, 2008, 19:40:16 pm »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.
Jeg har 3 lidenskaper i livet Boble , Fotball og Fisking  Og familien sier seg selv . DISSE  kan kombineres  Glad Greit med flere interesser selv om VW er interesse nr 1 Gliser You`ll never walk alone! 
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #27 på: juni 26, 2008, 20:17:30 pm »

Eg óg har 3 lidenskaper:
-Skyting
-VW
-Tempo

Dvs 1 sport og 2stk Hobbyar Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #28 på: juni 26, 2008, 23:44:08 pm »

Det er altfor LITE fotball i verden!!
Loggført
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #29 på: juni 27, 2008, 06:58:41 am »

SPORT vs BIL

Jeg velger å ikke se "bilsport" som sport....men hva er det med bilfolk og sport?

Tar mann 100 mann (jo...for det er flest av dem)..som driver med bil....så er det kun 2 (Jeg og LID) ....som synes sport er en helt alright greie...

Det at man prioriterer en EM-semi foran å skru bremser på bilen....er det så rart..?

Hva mener du...?


(Tony China...jeg kan gdt velge en annen Trådtittel på mine Hva mener du?-innlegg...? Hva mener du?))

Fotball og bil kan lett kombineres, selv om en og annen bestefar måtte mene noe annet....

Når det gjelder trådtittel er du igjen i klameri med åndsverksloven, du vil høre fra min advokat.
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!