april 30, 2024, 03:45:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VA TYCKER NI?  (Lest 6716 ganger)
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #30 på: juni 27, 2008, 07:44:46 am »

Fotball kunne ikke interessere meg MINDRE. Hva er dette E M folk snakker om?Hæ?? En fotballkamp er omtrent like interessant for meg som å studere et trillebårlass med gråstein. Så sånn er det.
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
SilverPig
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker


Joik har større kraft enn krutt!


Vis profil
« Svar #31 på: juni 27, 2008, 08:00:34 am »

Mnjaaa...nuvel...det må vel kunne nyanseres en smule det her. Jeg følger overhodet ikke med når Gampemyra spiller mot Åmot 1818 i 32. divisjon, men når det vartes opp med finaler i chamions league eller kremfotball i avgjørende kamper i EM/VM...da sitter jeg klistret. Men jeg ville (Gud forby) ALDRI finne på å spille fotball selv!!! Makan...
Loggført
pungar
Medlem
***
Innlegg: 247
Bosted:


Er du i tvil, GI GASS!


Vis profil
« Svar #32 på: juni 27, 2008, 09:18:30 am »

Jøss.. sitter og leser denne tråden, og lurer på om det er damene deres som skriver. Er vwfolket så snevre? Er vel fåtallet som er "gift" med bilen? Hvis ikke er dere fryktelig trege til å jobbe!! se på framgangen på bilene deres. Øyerulling

Selv driver jeg mye med bil og modellfly. Bruker da sikaen til å frakte flyene til flystripa. Så det går ann å kombinere. Osteaktig
Loggført

vw T2 pickup 1600,     75mod
Lada 1500s                76mod
Ford Cortina 1600       70mod
Audi 80 1,8 16vt,        90mod
TAH54
Seniormedlem
****
Innlegg: 485
Bosted: Hernes i Elverum


vw 1954 The evil that men do ! 95178117


Vis profil WWW
« Svar #33 på: juni 27, 2008, 09:36:29 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.
Her er et scenario når bilen min er ferdig neste sommer ! Tar 54 og kjører ned til Glomma for å fiske med enhånds fluestang ! Parkerer sånn at jeg kan se det skinner i Stratos Silver fargen i solnedgangen og jammen biter det på en ørret på flua som er på 1,2 kg ! Og når jeg kommer hjem har Liverpool BANKET Manchester United 5-0 og vinni Premier League ! Gliser DET kan kombineres Blunker
Loggført
fatzy
Seniormedlem
****
Innlegg: 293
Bosted: Ålesund


(O\ ! /O)


Vis profil
« Svar #34 på: juni 27, 2008, 11:07:11 am »

Hm, det er vel slik at sport er mer enn fotball.... Kult  Når lunsjpraten går om gårsdagens kamp, bruker jeg å spørre om det var curling eller sandvolleyball eller noe i den gaten. Just for fun. Så jeg inntar kanskje en litt negativ holdning til fotball, utad.

Jeg synes det er helt iorden at folk har andre interesser enn den store og lille lidenskapen (bil og kvinnfolk). Selv er jeg er jo litt interessert i sport generelt: trimforgasser, sportseksos, sportsratt! Men noen sportsidiot er jeg ikke: jeg har jo ikke trimkam.... Blunker
Loggført

Old Volkswagen never dies, they just go to old folks home!
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #35 på: juni 27, 2008, 11:32:13 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.
OM noen mener det..  kan jeg med god sikkerhet si at disse er wannabe's i minst et av miljøene. Om man i tillegg liker fisking.... da er det ikke håp. Skaff deg nye venner. De kan ikke kjøpes med liksom-interesse.
Her er et scenario når bilen min er ferdig neste sommer ! Tar 54 og kjører ned til Glomma for å fiske med enhånds fluestang ! Parkerer sånn at jeg kan se det skinner i Stratos Silver fargen i solnedgangen og jammen biter det på en ørret på flua som er på 1,2 kg ! Og når jeg kommer hjem har Liverpool BANKET Manchester United 5-0 og vinni Premier League ! Gliser DET kan kombineres Blunker

Sjanse for fisk: 50%
Sjanse for sol: 60%
Sjanse for resten: Snøball i helvete.

For resten har du VISA, slik at du kan kjøpe deg ei ny fiskestang - fordi du knakk den over taket på Stratos Silver'n, samt til lakkjobben for å reparere skaden, når Liverpool ENDÅ ein sesong blei hekta av før julenissen kom i kjærringa, og Manchester United hevar pokalen over hovudet - igjen.  Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
pungar
Medlem
***
Innlegg: 247
Bosted:


Er du i tvil, GI GASS!


Vis profil
« Svar #36 på: juni 27, 2008, 11:32:34 am »

Sitat
og jammen biter det på en ørret på flua som er på 1,2 kg !

Stor flue da Osteaktig
Loggført

vw T2 pickup 1600,     75mod
Lada 1500s                76mod
Ford Cortina 1600       70mod
Audi 80 1,8 16vt,        90mod
TAH54
Seniormedlem
****
Innlegg: 485
Bosted: Hernes i Elverum


vw 1954 The evil that men do ! 95178117


Vis profil WWW
« Svar #37 på: juni 27, 2008, 11:49:05 am »

Det var en Man U supporter inne her ja ! Har Visa men er ikke voldelig mot VW selv om det ikke går som man vil med fotballen . Vi får se hvordan det går neste sesong .Også får vi treffes på et Bobletreff neste sommer å gjøre opp status å drikke Carlsberg og grillet ørret FreddyB Gliser
« Siste redigering: juni 27, 2008, 11:54:44 am av TAH54 » Loggført
tannmannen
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: moss


Vis profil

« Svar #38 på: juni 28, 2008, 17:27:14 pm »

Selvfølgelig ingen problemer å kombinere fotball og boble. Det går til og med  fint å høre på en fotballkamp på radioen samtidig som man sitter bak rattet i bobla.
.. og Moss rykker opp i år
Loggført
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #39 på: juni 29, 2008, 01:21:26 am »

Jeg er stor fan av sport....
Motorsport altså, Formel 1, Rally, Rally-cross, Le-Mans osv osv
Det som er synd er at det er ikke så alt for mange jeg kjenner som følger med noe særlig på motorsport i det heletatt. Kjenner jo en del som har kjørt bil-cross og diverse slikt men ikke hører jeg at noen sier at det var et tøft løp på tv på søndag. Derimot jobber jeg med en gjeng fotball iditoer som tar fri fra jobben for å se kamp, og kamper går det hver dag hele året.
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #40 på: juni 30, 2008, 09:00:47 am »

Jag tror detta ar en bil du - FUSEN - tycker om:


* pikklykt.jpg (143.67 KB, 667x1000 - vist 137 ganger.)
Loggført

SCREWDRIVER #2
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #41 på: juni 30, 2008, 10:57:49 am »

Jag tror detta ar en bil du - FUSEN - tycker om:

Utan at jag tror du har skitit i det blå skåpet för sista gong...kann jag inte med mitt bästa fortroände neka på at jag gillar dubbehyttlokkisen....

Båda tumlarna upp...i asslet!!
Loggført

SCREWDRIVER #1
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #42 på: juni 30, 2008, 11:32:17 am »

Enten.. driver du med bil. Eller så liker du fotball. Dette kan IKKE kombineres.

Jeg har erfart akkurat dette jeg også....men HVORFOR...hva er den underliggende grunnen(e)...?

Er vel ganske innlysende? Vi "sminker" oss selv med olje og lakk, mens fotballspillerne ikke kan vise seg uten at stylisten har sparkla mandigheten vekk og pynta med en hårbøyle eller noe annen bling på toppen.... Fotball er for femi sminkedukker

Dette kjem altså fra ein "art director", som attpåtil har iPhone..

Noko skurrar.. Og det er ikkje tv'en.  Gliser


HAHAHAHAHAHHAHA Gliser

Trenger vel ikke ha stylist og være en dum fotballsau for å jobbe i reklamebransjen og ha iPhone vel (alternativet blir da å legge om driften til PC-er og å ha en eller annen murstein med 100knapper som syncer med kalenderen av og til - hvis du er heldig.... Kult
kor mange sider har en fotball? Hæ Hæ

En fotball har ingen sider,men derimot et visst antall 6 og 5 kantede lapper. Deler man antallet 6 kanter på antallet 5 kanter får man tallet 1,6, som igjen er kjent for det gyldne snitt. i naturen er dette et tegn på fullkommenhet,,da er det for meg en gåte at man kan misslike fotball.
Denne bemerkningen om fisking skjønner jeg heller ikke, jeg er en lykkelig eier av en, populært kalt doka Rekker tunge og fiske/jakt intressen gjør jo at jeg får benyttet disse høyt elskede biler,mer enn om jeg ikke bedrev slike ting. En dobbelkabiner er nemlig særdeles god og bruke til å frakte elg fra skogen til slakteren,skutte elg vel og merke.
Så min konklusjon må være,,,,kombinasjonen fotball,fisking og jakt er en fullgod symbiose.
Jan.   
FOTBALLEN HAR TO SIDER  Gliser









INNSIDEN OG UTSIDEN Øyerulling Øyerulling Øyerulling Gliser Gliser
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!