april 30, 2024, 22:53:33 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lotteri hos Hideout 2014 - Denne er på vent inntil videre.  (Lest 2272 ganger)
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« på: januar 03, 2014, 22:04:14 pm »


Det er denne linken som gjelder ---> http://www.vwnorge.no/index.php/topic,58179.0.html





Nye lodder og nye gevinster.
Først og fremst så håper jeg det er greit at jeg låner "malen" til Starbucks Geir for dette lotteriet, hvorfor endre på noe
som virker.
Har hatt kontakt med folk utenfor landegrensene som vil overta min KDF Looker, men vil gjerne beholde den i Norge og gjerne
i miljøet så derfor tenkte jeg at dette burte være en fair måte for de fleste å kunne skaffe seg en spilt boble.

Mvh
Ruggen

Klare for nytt lotteri?  Glad

Det må ryddes litt blant mine biler for nye ting skal prøves og andre ting skal se dagens lys.
Jeg har nok biler og kan dermed godt slippe en videre til andre som vil overta min KDF Looker som sikkert er kjent for de
fleste i miljøet.
KDF Looker`n kan dere lese om i linken under og bilen har mange deler som ikke er helt vanlig og har vært skrevet om i både
Gatebil og Gasolin. Alle militær effektene følger med bilen da dette hører med til bilens oppbygging og ide.
Som dere ser i linken så er denne bilen helt pusset opp og holder fortsatt en høy standar på denne jobben.
Bilen er registrert og står i egen garasje som den kan stå i til vinner henter den.

Det er fortsatt noe montering igjen og noe elektrisk som må legges opp men dette er kun kose jobb.
Om tiden strekker til så blir dette gjort før den blir hentet.

Bilen har montert luftfjæring foran og har Judson kompressor anlegg på motoren så her kan den som vinner bare gjøre seg
klar for grusrally på SCC. PS, den har fast fot.  Glad

Se link her ---> http://www.vwnorge.no/index.php/topic,6487.0.html


Trekning vil bli så fort alle loddene er solgt, slik at vinner kan ha bilen klar til sesong start.

Mye av dette som kommer under her kjenner dere sikkert igjen i fra Starbucks lotteriene, så da kjører vi i gang.


NB:
For å forenkle kontroll og føring av lister blir det gjort på denne måten.
Nå registrerer du deg i tråden ETTER innbetaling av lodd. Det vil si du betaler, og skriver i
tråden "kjøpt 2 lodd" for eksempel. Husk å sende en pm med navn og adresse + ditt nick på forumet, slik at vi får
krysskontrollert mot innbetaling. Loddboken vil bli fyllt ut etterhvert som det kommer innlegg, slik at man lett kan
følge med på hvor mange som er solgt. Viktig da at folk IKKE skriver at de har tatt lodd før de faktisk har betalt, slik
at det ikke blir surr her....

LODDNR. BLIR TILDELT ETTER REKKEFØLGEN DU REGISTRERER DEG I TRÅDEN!  Kult

Vi selger 460 lodd à 250 kr. (Omsetning 115 000) LITT bedre odds enn i lotto altså.  Blunker

Loddene betales til kontonr: 2601 20 90756 (250 kr. pr. stk. NB: Husk å sende PM med navn + forums nick!!!)

Trekning vil bli så fort alle loddene er solgt. Verdien på bilen er jo endel høyere enn det som har blitt loddet ut
tidligere, så det blir spennende å se responsen.

Denne gangen blir trøstepremiene et taktelt + 5 stk poput-telt for de som ikke har buss å sove i på treffene Blunker. Settes
opp på 3 sekunder. Glimrende ved sen ankomst!  Osteaktig

Trekningsliste:

1. 52 KDF Looker split boble
2. Taktelt
3. Popup-telt
4. Popup-telt
5. Popup-telt
6. Popup-telt
7. Popup-telt

Vinnerne blir publisert på VWnorge umiddelbart etter trekning. Bilen trekkes først. Det vil si premiene trekkes i den
 rekkefølge de står i trekningslisten.
Vi benytter dette programmet under trekningen: http://favo.no/heldig/
Trekning vil bli filmet og lagt ut slik at dette blir dokumentert.

Premiene hentes i Grenland, eller vinner betaler frakt ved sending. Bilen står som sagt i egen garasje og den kan stå der
til vinner kommer og henter den i løpet av sommeren.

Bilder:


* 45121_10150235841050360_754165359_14143308_4955497_n.jpg (85.04 KB. 720x480 - vist 270 ganger.)


* 45121_10150235841055360_754165359_14143309_5444335_n.jpg (94.85 KB. 720x480 - vist 263 ganger.)


Loddbok:

Kommer her.

VIKTIG: Veldig fint om alle som har tatt lodd sjekker sitt nick i loddboken (1. innlegg), slik at vi er 100% sikker på at
 alle får loddene de skal ha. Hvis det blir en feil, vil man få tildelt første ledige loddnr. etter at feilen blir
 oppdaget. Har noen fått tildelt fler enn de skulle ha vil de bli merket grønt, og tildeles nestemann som kjøper lodd.

PS: Bruk denne tråden KUN til oppdatering ved loddsalg.

Har du spørsmål om annet så send meg en PM.

« Siste redigering: januar 06, 2014, 14:02:21 pm av Ruggen » Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1 på: januar 03, 2014, 22:34:01 pm »

jeg vil gjerne vinne en slik type bil, men er skeptisk om det bare er å klaske i gang lotteri. Vi lever tross alt i Norge. Starbugs er vel registrert som ett eller annet og har søkt ? 

men misforstå meg rett. Synes det er morro med salg på denne måten da man får sjanser man ellers ikke ville hatt . Glad 

https://lottstift.no/lotteritilsynet/nb/om-lotteritilsynet/lov-og-regelverk-2/   (<-- orket ikke pløye gjennom alt )
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #2 på: januar 03, 2014, 22:47:54 pm »

Det tenkte jeg ikke på, takk for info - skal ta kontakt med Starbucks via pm.

La denne synke inntil videre da.
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #3 på: januar 03, 2014, 23:12:55 pm »

Ta en tur til politistasjonen. Det kan hende de kan godkjenne det som et internt lotteri. Det har blitt godkjent de to gangene Hjalmar Johansen VGS har loddet ut bil. Der har både elever og forelder mm. kjøpt lodd.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #4 på: januar 04, 2014, 00:24:14 am »

Konge  Kult få satt i gang denna loddtrekningen for denna skal jeg HA
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
JanR
Juniormedlem
**
Innlegg: 70
Bosted: Gjøvik


Vis profil

« Svar #5 på: januar 04, 2014, 08:34:55 am »

Tar også ett lodd dersom dette kommer i gang Blunker
Loggført
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #6 på: januar 06, 2014, 11:23:40 am »

Bare en liten detalj: Det er forskjell på StarBugs og Starbucks! Blunker
« Siste redigering: januar 06, 2014, 17:06:04 pm av Solan » Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #7 på: januar 06, 2014, 13:01:45 pm »

Har alt fått høre det der, Solan Gliser

Har i dag vært i kontakt med forvaltning hos Politi kammeret i Skien og fikk da tips på flere måter å gjøre dette på, så denne kommer ut i en ny utgave.

Stay tuned Kult
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #8 på: januar 06, 2014, 13:22:57 pm »

Da er ny tråd oppe, virker på samme måte som denne men ordlyden er ikke den samme.

Så om du vil kunne tenke deg å ha en mulighet til å kjøre KDF til sommeren så ta en tur innom den andre tråden.
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #9 på: januar 06, 2014, 16:47:26 pm »

kongeløsning. Skal få somlet meg innom nettbanken i løpet av kvelden Glad 
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!