mars 28, 2024, 14:49:04 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Siste nytt om klubben!  (Lest 15279 ganger)
Sissi
Juniormedlem
**
Innlegg: 65
Bosted: Hamar /Hadeland



Vis profil WWW
« på: februar 10, 2014, 21:04:56 pm »

Etter endt årsmøte har vi nå bestemt at klubben settes passiv. Det vil si at det ikke lenger er en klubb med styre, betalende meldlemmer, årsmøter osv. Ved at vi setter klubben passivt i stede for å avvikle, vil det være mulig å gjennopp ta den om noen år hvis det er ønskelig.

Når det kommer til News vil det bli laget et siste news for denne gang, det vil inneholde repotasjer fra alle treffene i 2013 Glad

Selv om klubben blir passiv, kommer vi fortsatt til å være VWACM- en vennegjeng som reiser på treff og finner på ting sammen, og med andre Glad
Det vil fortsatt bli arrangert treff, Fun Run og Bug Camp i regi av VWACM, Sissel får hovedansvaret for at dette  blir gjennomført Glad men det vil bli noen endringer på Bug Camp, men dette vil jeg komme tilbake til senere! Glad 
Loggført

* Angel Wheels *
Sissi
Juniormedlem
**
Innlegg: 65
Bosted: Hamar /Hadeland



Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 10, 2014, 21:05:56 pm »

TAKK!  Osteaktig

Fra leder:
Siden piffen har gått litt ut av meg det siste året har jeg valgt å trekke meg fra alle verev. Føler ikke oppsluttningen er den beste på det som blir arrangert og ordnet i standog dermed er det ikke like givende å stå på som man har gjort lenger. Litt vemodig men samtidlig veldig godt! Så da gjenstår det bare å takke for meg og den tilliten dere har vist meg ved å la meg være leder og arr.leder. Jeg er nå super klar for sesongen og gleder meg til fortsatt mange turer sammen med VW gjengen! Gøy blir det uansett!! Sjokkert) - Linda R. Rustad

Resten av styret vil også sende en stor takk til alle medlemmer for tilliten og mange fine år! Glad
Loggført

* Angel Wheels *
Løesjefen :-)
Nybegynner
*
Innlegg: 16
Bosted: Mauseidvåg, Sula



Vis profil
« Svar #2 på: mars 13, 2014, 15:10:53 pm »

Vi VolksWest lurer på om det ikke blir noe Bug Camp i år?
Loggført



VW 1303s 1974
A1
Q5
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #3 på: mars 13, 2014, 16:30:01 pm »

Vi VolksWest lurer på om det ikke blir noe Bug Camp i år?
Selvsagt blir det Bug Camp.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,59002.0.html
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Løesjefen :-)
Nybegynner
*
Innlegg: 16
Bosted: Mauseidvåg, Sula



Vis profil
« Svar #4 på: mars 13, 2014, 16:34:21 pm »

Flott:-)
Loggført



VW 1303s 1974
A1
Q5
Sissi
Juniormedlem
**
Innlegg: 65
Bosted: Hamar /Hadeland



Vis profil WWW
« Svar #5 på: mars 13, 2014, 17:22:39 pm »

Siste update fra planleggingen! Glad

Plassen vi pleier å ha treffet på (Skurven-Helgøya) er dessverre utlånt til Caravan klubben denne helga.. en liten missforståelse.. men det er nå bare sånn det er! Har nå fått reservert Skurven til oss på den helga vi pleier i flere år fremover Blunker

Men det vil si at treffet i år vil finne sted et annet sted! Vi har funnet plassen, men ønsker ikke gå ut med hvor det vil bli før kontrakten er skrevet under, forhåpenligvis i løpet av neste uke! Blunker

SÅ HVIS DET SKULLE VÆRE NOEN TVIL… DET BLIR BUG CAMP#26  23.-25.mai 2014 i Ringsaker Osteaktig
Loggført

* Angel Wheels *
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!