mars 29, 2024, 13:05:03 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1967 Type 1 vurderes solgt. Siste innspurt av prosjekt, eller bruk som den er..  (Lest 1083 ganger)
Dalis
Medlem
***
Innlegg: 130
Bosted:


Vis profil

« på: februar 14, 2014, 21:56:55 pm »

Lufter interesse for en 1967 modell, originalt 1200 og rimelig basic.
Stått avregistrert i uendelig mange år, før jeg fikk registrert den og godkjent den for ett par år siden.

Før registrering sto den delvis demontert i div. garasjer siden -90 tallet.
Lister og emblem er demontert og sveist igjenn. Tinnet/Sparklet, pusset og grunnet med epoxy.
Senkespindler og skivebremser montert i front. 1600 motor montert. 12V el anlegg, tear drop baklys +++
Luft fra motor til cocpit er ikke i drift, så dette er ikke en helårs bil.

Har en motor eller to ekstra, ekstra interiør (fremseter med høy rygg) nye gummilister, nye frontlykter med innebyggd blinklys, one piece ruter, ekstra sett dører +++


Begynt demontering av skjermer/dører etter godkjenning for lakkering.
Skjermer og panser er lakkert sort/vinrød, selve bilen må pusses før lakkering.


Masse gjort, siste innsurt gjennstår. Har ikke gjort noe med bilen de siste 1,5år og andre prioriteringer står klar på løpende bånd.
Bilder jeg har av den, er fra den tiden den ble godkjent, så de er med kun epoxy. Kan evt ta bilder av bilen som den står idag, ved akkutt interesse..

Ett evt salg luftes foreløping, og den gis ikke bort. Det er ikke pengemangel, heller kronisk dårlig samvittighet for at det ikke blir sluttført.


30.000,- eller bud. Inkl deler som er handlet inn til den.
Bilder kan takes og legges ut, men jeg gjør det ikke før noen seriøse er interessert. Den står innparkert i en garasje, så da må den takes ut først..
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!