april 19, 2024, 06:44:36 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Solgt - Vw 67 -t1 1600 Turbo tilsalgs KAN SLETTES  (Lest 1561 ganger)
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle


Senkepøbel


Vis profil
« på: februar 21, 2014, 00:41:00 am »

 På grunn av en diverse personlige utfordringer må jeg slutte med alt vw hobby`n min på ubestemt tid.
Selger derfor prosjektet mitt en Vw 67 mod. er vel egentlig en 68 mod reget i 67.
Det må på etterkontroll da det var disse manglene
- Løst horn (Må bare skrues fast)
- rustne støtfanger fester ( Skulle ikke vært feil da det ikke var fanger på underEU)
- Slitt førersete ( Har 2 nye bøttestoler som skulle inn)
- slitt stabstagforing
- slitte reflektorer (Har kjøpt inn 2 nye - ligger i orginal eske)
- Kjørelys bak mangler (Noe feil verkstedet har gjort, Funker når jeg starter bilen)
- Rust i karosserifeste (Fikset )
Skiltene til bil står på pr.dags dato

Bilen er en ratlooker og ikke fin i hele tatt. bakplata er kappet bort. innerskjermene er intakte.
Planen var litt sånn Jesse james boble looken.
Den skulle bli min drømmerbil  og bare provosere de som ikke liker looken eller ide`n  Øyerulling Rekker tunge
Det er kjøpt inn senke deler til forstillingsrørene. montert nye bremsepumper bak på begge sider.
byttet simring pakning på begge stikkakselrøra bak.
Forstillinga er tatt av bilen og klar til sveising av innsenkere.
Orginal motoren er borte for lengst og en nye 1600 med turbo er klar for montering.

Motor er en uåpnet stock 1600 med etter montert en KKK turbo fra en passat eller noe.
Detter er en Budget racer. Den lader vel såpass at det er rundt 100hk
Sitter et ormebol på den men 1 flammedemper ingen potte.
Bråker godt og sett motor igang i forrige bil den satt i - Den går godt selv med dette oppsettet

Har også MASSE andre deler liggende. noe shortblock greier, veiv , råder, blinklys/nærlys armer , masse masse

Selges samlet 9000,- eller i deler av bil uten motor 3500,- , Motor 3500,- deler 3000,-

Kommer til og legge ut noen bilder etterhvert men må prioritere minste mann som ligger på sykehuset først.
Kan eventuelt sende meg en melding på 41314657 da det er lettest for meg de nærmeste ukene å nåes og sende bilde pr MMS.

Prut gjerne men bilen får jeg alltid blitt kvitt på hoggern. så den er sikret pengene sine, Må ikke selge men det hadde gjort vår hverdag lettere en dyr verksted leie.

Da er motoren solgt. Bil og deler igjen, skjer det ikke noe over helgen så blir den kastet. Dette må bort Asap



 
« Siste redigering: mars 03, 2014, 22:55:36 pm av Lars Bratteng » Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1 på: februar 21, 2014, 09:48:03 am »

Jeg ønsker deg lykke til med utfordringene dine. Sikkert mange som er interessert i deler, men er du sikker på at du gjør det rette? Spør fordi jeg på en måte har vært der selv.
« Siste redigering: februar 21, 2014, 09:52:38 am av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #2 på: februar 24, 2014, 14:55:40 pm »

Da ser det ut som det som var interessant har blitt solgt. Så da går redten sv delene og bilen på dynga iløp av uka
Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!