april 27, 2024, 14:18:38 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Maskinist med fakter  (Lest 656 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: mars 10, 2014, 08:22:29 am »

Har ein periode/halvår hatt eit tiltakande fenomen, med 'tikking' på Plokkoppen (-75 Sika/ AB motor)
Når eg starter kald motor, høyres det ut som om det er noko laust kjøleblekk på/rundt bakerste H.topp.
Ved varm motor avtar dette markant. Fann ein eksoslekkasje mellom varmepotta og lyddemparen, og tenkte at dette var syndaren. Lydpotta var plutselig ganske så sundrusta, så eg sette på ei heilt ny.
Då eg hadde tatt av den gamle, tok eg ein oppstart. At det kjem stikkflammar ut eksosportane er for så vidt greitt, men på tomgang har eg ganske så store flammar på H sida. På V er det så godt som ingen flamme, før eg gir litt turtall.

Det er for meg derfor nærliggande å tru at eg har brent ein eksosventil. Nokon med andre tanker om dette??

Har satt sammen anlegget igjen, og tatt den i (daglig) bruk igjen Gliser

Kvier meg til å begynne å plukke topp og tull i bilen, sidan eg har ein klar longblock på verkstadsbenken.......
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: mars 10, 2014, 23:11:02 pm »

sist eg høyrde motoren din vart eg igrunn ganske forundra over at den forsatt var i live Gliser

ang stikkflammar er da jo enten noko gale med tenning/bensin ,som enkelt kan finnast ut av) eller so kan da vera som du seier ventilproblematikk. flekk av ventildekselene og kjenn og sjå

men longblocken..smekk den ihopa og hiv den i bilen vel!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!