mars 28, 2024, 15:54:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: ferie??  (Lest 2934 ganger)
despo
Nybegynner
*
Innlegg: 12
Bosted: Sandnes


Vis profil

« på: juli 02, 2008, 10:07:59 am »

Nogen her så vet om folkå på unneberg bil har tatt ferie?? har skreve 3 mailer til di nå men får ingen respons.. prøvde og å ringa di i sta men fekk bare tlf svar... Trist
Loggført
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #1 på: juli 02, 2008, 10:13:47 am »

virker som de er litt bortreist ja... Øyerulling Jeg sendte en mail i helgen, og fikk post i går, så noen er der nok. Ville sett meg om etter andre som kan ha delene... Hva trenger du?
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
despo
Nybegynner
*
Innlegg: 12
Bosted: Sandnes


Vis profil

« Svar #2 på: juli 02, 2008, 10:23:56 am »

jeg trenger komplett forstilling til en 69 mob bobble. men er litt usikker på om jeg skal ha skive brem seller trommel brems..
Loggført
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #3 på: juli 02, 2008, 10:38:57 am »

Puma da eller? En her på forumet som fikk en puma fra Unneberg...den var helt på trynet...

Du kan ikke kjøpe noe av dette brukt, må det være nytt? Hvis brukt så kan du jo høre med skrotnisse, raaen eller herulf her på forumet. Ang selve forstillingen i allefall, så tar du nye bremser?

Blir litt frakt på det fra USA, men med den lave dollaren så ville jeg sjekket med cip1.com, mamotorworks.com eller vwparts.net Glad
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
laz
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted:


Vis profil

« Svar #4 på: juli 02, 2008, 10:50:05 am »

snakka med dem på unneberg i går. tok bare litt tid før dem tok tlf`en men fikk bestilt og sendet varene i går.
Loggført
despo
Nybegynner
*
Innlegg: 12
Bosted: Sandnes


Vis profil

« Svar #5 på: juli 02, 2008, 10:51:52 am »

tekte å kjøpe alt nytt  Øyerulling ska sjekke litt på di siden du ga meg..  tusen takk for hjelpen..
Loggført
despo
Nybegynner
*
Innlegg: 12
Bosted: Sandnes


Vis profil

« Svar #6 på: juli 02, 2008, 10:53:17 am »

siste mailen jeg skrev var dn 19/6-08 har ikke fått noe svar.. prøvde å ringe di for 2 min siden kommer bare til tlf svar Trist
Loggført
Håkon
Seniormedlem
****
Innlegg: 488
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #7 på: juli 02, 2008, 13:29:15 pm »

Har samme erfaring som deg, det er vanskelig å få fatt idem pr tlf.
Du bør bare prøve og ringe om igjen.

Men; Det finnes andre leverandører i Norge som selger samme delene.
Loggført

laz
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted:


Vis profil

« Svar #8 på: juli 02, 2008, 15:05:59 pm »

ringte litt rundt og unneberg var billigst. omtrent samme pris som cip1 med frakt og moms.
Loggført
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #9 på: juli 02, 2008, 17:00:20 pm »

for alt i verden, ikke send mange mailer til unneberg ang samme del - i allefall ikke hvis det er dyrt, da kan du risikere å få en sending pr. mail du sender...haha

Fikk akkurat pakke nummer to - samme pakningene som jeg fikk for 2 dager siden. Unneberg = rot

Har selv bare lovord å komme med mtp cip1 (amanda) og mamotorworks (kelly) de har gullstjerner i min bok. Torgeir og Endre har veldig gode erfaringer med gutta hos vwparts.net   Det de ikke har, skaffer de.
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #10 på: juli 06, 2008, 22:26:22 pm »

Jeg har ombestemt meg... På torsdag satt jeg med balla i skrustikka og grein fordi bilen var noen smådeler fra en prikkfri EU kontroll. Ferie og forbigått EU-frist gjorde at det så mørkt ut for bilens skilter. Etter en telefon til Tommy hos Unneberg (og en svipp innom Herulf i Lillesand) er det nå søndag og alle delene er i hus. Verkstedet rekker over bilen i tide før både ferien og skiltene går i dass og jeg er en ytterst lykkelig kanin... Uten Tommy og "jeg sender delene med én gang jeg har lagt på røret, så har du dem på lørdag"-instillingen hans så hadde det ikke gått. Unneberg har fått stjerna tilbake Glad
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #11 på: juli 06, 2008, 23:30:00 pm »

Og det er der cip1, mamotors, vwparts etc ikke kan konkurrere med Unneberg... Unneberg kan hjelpe deg når du er i en skikkelig knipe, det kan som oftest ikke nettbutikkene.

Og du vil aldri se noen av de utenlandske som gidder å bruke en helg på VW-treff, hvor de drar opp med henger full av deler. Jeg gjetter på at bare bensinkostnadene ofte er større enn fortjenesten de har fra salget. Og så støtter flere av de norske forhandlerene treffene ved gi bort fete produkter som premier. Jeg skal gjerne se cip1 sponse premie på et treff med f.eks. en Autoglym-koffert med produkter til tusen spenn.

Min erfaring er forresten at det er best å ringe Unneberg - ikke sende mail. Da får du ordna deler raskest. De har sikkert folk på ferie om dagen og nok å gjøre på verkstedet, så får du telefonsvarer'n er det bare å ringe igjen.

(Ja, jeg er Unneberg-fan ja Blunker)

Loggført

1969 Militær-buss
laz
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted:


Vis profil

« Svar #12 på: juli 07, 2008, 08:24:35 am »

stjerne i boka fra meg også. han plukka delene mens jeg var på tlf. og sende samme dag. kjempe service, men skulle gjort noe med telefonlinja siden det ikke var så lett å komme gjennom til dem.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!