april 26, 2024, 16:19:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Er dette gull???  (Lest 4255 ganger)
Andersen VW56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1986
Bosted: Østfold


Min urestaurerte 66 1300


Vis profil
« på: mai 05, 2014, 06:21:37 am »

Bilen ser jo veldig fin ut men jeg lurer på om eieren tror han eier en bil som er laget av gull.
71,000,- hadde jo passet bedre på en oval, ikke på en 70 modell 1300 som er førstegangsregistrert i 69.


http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48194524
« Siste redigering: mai 05, 2014, 15:32:55 pm av Andersen VW56 » Loggført

Dette er bilparken min, alle er kjørbare og registrert
1959 VW 1200 boble, Resadagrønn (arvegods fra oldeforeldrene mine)
1966 VW 1300 boble, sjøblå.
1965 Fiat 1100D beige.
1972 Simca 1100 LS, turkis.
1973 Simca 1100 LS, Rød.
1971 Daf 55, brun
1973 Lada 1500S beige
1983 Mazda 323 automatic lysblå.
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #1 på: mai 05, 2014, 07:07:47 am »

Er mye gamp i den da

Effekt 1 300 hk står det Gliser
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #2 på: mai 05, 2014, 08:07:36 am »

Uten tvil en flott orginal bil, men gull .... Nei nei nei ... Osteaktig
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #3 på: mai 05, 2014, 08:28:33 am »

Med tanke på hva man må betale for en råtten, eldre Porsche så må dette være rene røverkjøpet.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #4 på: mai 05, 2014, 08:41:19 am »

Det er kanskje litt forut for sin tid, men ja, dette er gull. Har man penger å investere er det bare å kjøpe denne, konservere den, og hente den frem om 20 år. Da vil du se at den er laget av gull  Gliser
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #5 på: mai 05, 2014, 08:42:17 am »

Med tanke på hva man må betale for en råtten, eldre Porsche så må dette være rene røverkjøpet.

Man får vel sammenligne epler med epler, eller?
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: mai 05, 2014, 08:52:48 am »

prisen er jo høy
men hvis bilen er i så bra den ser ut på bilder med original lakk , motor interiør etc syntes jeg det er ok.
liker man denne modellen og skulle pusse opp en bil vil det koste mere.
og den vil ikke være helt original.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #7 på: mai 05, 2014, 09:17:21 am »

prisen er jo høy
men hvis bilen er i så bra den ser ut på bilder med original lakk , motor interiør etc syntes jeg det er ok.
liker man denne modellen og skulle pusse opp en bil vil det koste mere.
og den vil ikke være helt original.

Helt enig!
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #8 på: mai 05, 2014, 11:37:08 am »

Dette er jo det de burde være verdt.
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #9 på: mai 05, 2014, 11:48:51 am »

Av bildene ser den omlakkert ut og fangeren foran ser ut som en universell modell. Byttet pga rust eller...?
Loggført

Speed is no substitute for direction
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #10 på: mai 05, 2014, 11:52:44 am »

En bil er verdt det kjøper vil betale. Og etter bildene å dømme er dette en bil i høy prisklasse. Selv om modellen kanskje ikke er av de mest ettertraktede.  Det koster mye mer og få ett rustvrak opp til samme standard... noe vw folk aldri har forstått. Vi klarer jo alltid å gjøre ting så billig selv Blunker  .. selv om det alltid ender opp med å koste 4 ganger det vi først antok  Gliser
Loggført

gmh
Juniormedlem
**
Innlegg: 89
Bosted: sandnes



Vis profil WWW
« Svar #11 på: mai 05, 2014, 15:21:46 pm »

Prisen er ikke gal med tanke på mye av annet Ræl som er til salgs her  Hæ
Loggført

Gisle Morten
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #12 på: mai 05, 2014, 16:45:27 pm »

Med tanke på hva man må betale for en råtten, eldre Porsche så må dette være rene røverkjøpet.

Ser du andre ganger også drar inn dette. Er du blitt påkjørt av en, eller er du vare generelt sur?
Siden jeg er en av de dom har kjøpt en slik råtten gammel Porsche må jeg uansett si jeg ikke angrer. Både bilen og personene har litt bedre holdninger😄
Du ser ikke på forum der at biler blir hengt ut offentlig med spørsmål om verdi. Dere klager på at ingen vil betale for biler/deler. Så fort en bil legges ut for salg til en litt høyere pris en andre, og de i tillegg ser ut som de kan selges for det, da henges de ut. God jul

Mvh Marius
Loggført

Mvh

Marius
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #13 på: mai 05, 2014, 17:02:23 pm »

Med tanke på hva man må betale for en råtten, eldre Porsche så må dette være rene røverkjøpet.

Ser du andre ganger også drar inn dette. Er du blitt påkjørt av en, eller er du vare generelt sur?
Siden jeg er en av de dom har kjøpt en slik råtten gammel Porsche må jeg uansett si jeg ikke angrer. Både bilen og personene har litt bedre holdninger😄
Du ser ikke på forum der at biler blir hengt ut offentlig med spørsmål om verdi. Dere klager på at ingen vil betale for biler/deler. Så fort en bil legges ut for salg til en litt høyere pris en andre, og de i tillegg ser ut som de kan selges for det, da henges de ut. God jul

Mvh Marius

Så så så Marius, selv om du kjører Porsche så trenger du ikke være så hårsår. Alle vet at eldre Porscher har en tendens til å ruste, akkurat som biler flest. I USA så fikser man rust på enkleste måte, spesielt hvis tanken er at bilen skal selges. Det er også et faktum at eldre Porscher har hatt en eksplosiv prisvekst de siste 3-5 årene. Det være seg pga et 50 års jubileum eller en hengslete fyr med rastafletter skal være usagt.. bilene har ikke blitt noe bedre selvom verdien har blitt vesentlig høyere. Og bare slik at du ikke skal misforstå, jeg har ingenting imot eldre Porscher eller Porscheeiere... eldre eller ikke.

Her på forumet kan vi diskutere det meste og sånn skal det være. Man kan også kommentere annonser og pris på biler. Det meste er ok så lenge man slipper å oppleve det som Porsche eiere har vært igjennom på forumet deres det siste halve året.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #14 på: mai 05, 2014, 17:22:08 pm »

Med tanke på hva man må betale for en råtten, eldre Porsche så må dette være rene røverkjøpet.

Ser du andre ganger også drar inn dette. Er du blitt påkjørt av en, eller er du vare generelt sur?
Siden jeg er en av de dom har kjøpt en slik råtten gammel Porsche må jeg uansett si jeg ikke angrer. Både bilen og personene har litt bedre holdninger😄
Du ser ikke på forum der at biler blir hengt ut offentlig med spørsmål om verdi. Dere klager på at ingen vil betale for biler/deler. Så fort en bil legges ut for salg til en litt høyere pris en andre, og de i tillegg ser ut som de kan selges for det, da henges de ut. God jul

Mvh Marius

Så så så Marius, selv om du kjører Porsche så trenger du ikke være så hårsår. Alle vet at eldre Porscher har en tendens til å ruste, akkurat som biler flest. I USA så fikser man rust på enkleste måte, spesielt hvis tanken er at bilen skal selges. Det er også et faktum at eldre Porscher har hatt en eksplosiv prisvekst de siste 3-5 årene. Det være seg pga et 50 års jubileum eller en hengslete fyr med rastafletter skal være usagt.. bilene har ikke blitt noe bedre selvom verdien har blitt vesentlig høyere. Og bare slik at du ikke skal misforstå, jeg har ingenting imot eldre Porscher eller Porscheeiere... eldre eller ikke.

Her på forumet kan vi diskutere det meste og sånn skal det være. Man kan også kommentere annonser og pris på biler. Det meste er ok så lenge man slipper å oppleve det som Porsche eiere har vært igjennom på forumet deres det siste halve året.

-BB-

He he. Ikke så veldig hårsår, bare litt glefsete😄.
Har bare registrert at du har dratt dette opp ved andre anledninger. Forsto derfor ikke så mye 

Marius
Loggført

Mvh

Marius
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #15 på: mai 06, 2014, 17:41:47 pm »

Så litt nærmere på bildene nå, den har nye kjederlister og det kan se ut som om venstre kvarterpanelet er litt skakt i mot stigtrinnet, så den som vil kjøpe bør nok ta en skikkelig titt. Men ser i utgangspunktet veldig bra ut.
Slike orginalfelger fra 68 og opp er det ikke mange igjen av, snart flere ovale på veien enn slike, dessuten veldig gode biler om alt er i orden. En perfekt veteran å eie og kjøre. Nyere bensinvarmer er det i den også.
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #16 på: mai 08, 2014, 22:43:29 pm »

Glødepluggene er snart verdt mer enn bensinvarmerne. Blunker
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!