april 26, 2024, 16:28:56 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Volkswagen samling på Thunder Valle treffet?  (Lest 38032 ganger)
vegaro4
Seniormedlem
****
Innlegg: 491
Bosted: sandnes



Vis profil
« Svar #120 på: juni 01, 2014, 13:28:20 pm »

Hei da er me hjeme etter ei kjempe helg fint ver og mye bra bil, mye lyd og fantastisk mangen hygelige mennesker takker alle for ei fine helg  Hilsen oss tre i norol bilen
Loggført
erl
Nybegynner
*
Innlegg: 36
Bosted:


Vis profil

« Svar #121 på: juni 01, 2014, 20:19:23 pm »

Helt enig ! Dette ble en kjempe bra helg,med mange vwer i "gata" vår!
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #122 på: juni 01, 2014, 20:19:57 pm »

Reiste med siste gruppa hjem, SOA kom på 2. plass i street legal. Fikk fin plakett. Akkurat kommet hjem til en etterlengtet dusj.
Loggført

1961 T1 - Custom
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #123 på: juni 01, 2014, 21:58:31 pm »

Takker for en trivelig tur..
Jeg har tatt endel bilder, som blir lagt ut etterhvert.
Takk for hyggelig selskap i bilen nedover kjetil. Og en trivelig motellovernatting med god frokost med soa og trond.
Kjekt å se så mye hyggelige folk.. En av de beste treffene i min tid som boblefreak.

Petter'n.
Loggført

vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #124 på: juni 01, 2014, 22:30:04 pm »

Kanontur, flott vær, kalde pils, gode vw venner 👍
Turen hjem gikk stålende i 59'en.
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #125 på: juni 02, 2014, 06:16:04 am »

Vi hadde en flott tur til Thunder Valle! Utrolig vær og fantastiske omgivelser!
Det ble fem run på Rabalder. To på fredag og tre på lørdag. Hadde problemer med å få inn alle girene og i siste run på lørdag sa clutchen takk for seg. Så da var det bare å slappe av og kose seg resten av helgen Glad
Beste tid for min del ble 7,39/162km/. Rå-tippet indeks til 7,3 før løpet, så med den kval tiden var jeg nr 4 etter fredagen og nr 9 etter lørdagen  Kult

Takk til alle som var der for en kjempe helg sammen, takk til Kalle for organisering av VW camp/depo og spesielt takk til Svein som holdt meg med selskap på turen og hjalp til med alt mulig  Glad

Håper de som har bilder og video av Rabalder legger ut, ønsker veldig å se den videoen av Thunder Valles høyeste wheelie!  Gliser

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #126 på: juni 02, 2014, 09:40:44 am »

Hei alle sammen og takk for sist,

Da var man tilbake til hverdagen igjen etter en flott langhelg i Setesdalen og som seg hør og bør tenkte jeg at jeg måtte oppsummere min helg. Vi startet turen mot Thunder Valle allerede på torsdagen med et innlagt stopp i Risør før vi kjørte videre til Setesdalen og Valle. Vi tok det med ro hele veien og ankom treffplassen litt utpå fredagen. Da sto Thomas (Jærenekspress) og ønsket oss velkommen før han viste oss til vårt depo. Mens vi var igang med å slå opp depoteltet så kom Berger og ikke lenge etterpå var 3 telt opp og bilene lastet av, grillen fyrt opp og stolene satt ut:



Vi hadde ikke sittet ned lenge før det kom flere:



Og enda flere:



Og til slutt var det biler og mennesker overalt;

« Siste redigering: juni 02, 2014, 10:53:21 am av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #127 på: juni 02, 2014, 10:00:33 am »

På fredagen startet racingen for de lisensierte gatebilene og for klassen Street Legal 6.70 som er en ny klasse for gateregistrerte biler. Berger varmet opp for alle oss andre med imponerende kjøring og lista var lagt. Vi hadde avtalt teknisk kontroll på lørdag morgen og alle sørget for at bilen stod klar når kontrollørene kom. En etter en godkjente dem oss helt til det kom til de to buggyene. Da rynket dem skeptisk på nesa, tok noen bilder før dem tok turen til teknisk sjef for en diskusjon på kammerset. Etter en stund kom dem tilbake med regelboka i hånda og kjørenekt for begge bilene. De viste til dragracingreglene om endret karosseri og krav til fullbur. Jeg kan ikke annet en å beklage ovenfor Øyvind som hadde kjørt 82 mil til Valle og til Trimco. Jeg burde ha sjekket dette på forhånd.

På lørdag var det hele 114 påmeldte biler og motorsykler tilstede og vi fikk beskjed om at alle dragklassene skulle kjøre alle sine kvalrunder før street legal fikk kjøre. Til gjengeld fikk vi hele stripa for oss selv fra kl 15 til kl 19. På Thunder Valle vet dem hvordan dem skal få fortgang og allerede klokken 14 fikk vi beskjed om å gjøre oss klare. Da hadde alle klassene fått 5 kvalrunder hver og mulighet for å kjøre en til etter at vi hadde kjørt. Ikke verst! Banen var preppet temmelig greit og endelig var det min tur til å kjøre mitt første drag på altfor lang tid:  



Jeg sliter enda med å få til startene og jeg tapte samtlige av mine 4 race på lørdagen på de første 10 meterne. Da nytter det lite å hente inn når man kun har 201 meter å gjøre det på. Heldigvis var det andre av oss som kjørte langt bedre og Morten var den av oss som kom lengst i Bad Boys på lørdag. Scardeep lå langt oppe på kval listen med strålende reaksjonstider i bracket.
« Siste redigering: juni 02, 2014, 11:07:12 am av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #128 på: juni 02, 2014, 10:06:42 am »

Etter endt kjøring på lørdag så fyrte vi opp grillen og stemningen steg i takt med solen som gikk ned bak fjellene og ga oss etterlenktet skygge:



Folk rotet rundt i piknik koffertene sine og snart stod maten på bordet:



Og vi koste oss langt til langt utpå kveldinga:





« Siste redigering: juni 02, 2014, 11:04:06 am av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #129 på: juni 02, 2014, 10:19:30 am »

Vi våknet på søndagen til vakre toner av Grieg og til nok en dag med strålende sol. Førermøtet var klokken 11 der fikk vi greie på at vi ikke fikk kjøre street legal mellom elimineringsrundene til drag klassen og at grunnen var at dem ikke ønsket å blande gatekk med slicks. Jeg ble derfor smått overrasket når jeg så at dem kjørte lisensrunder med gatebiler som pauseunderholdning istedenfor oss som stod å ventet. Jeg konfronterte løpsleder med dette hvor vi da fikk greie på at det ikke var dekkene som var problemet men heller datamaskinen til timingen som ikke var rask nok til å oppdatere klassebytter hvis de kjørte street legal mellom de andre rundene. Klokken gikk og til slutt valgte vi å pakke sammen uten å kjøre på søndag. 8 timer senere landet vi i garasjen:



Til tross for uoverenstemmelser med teknisk og løpsopplegget på søndagen så var dette en utrolig fin helg. Det var veldig hyggelig å treffe så mange med samme interesse og jeg er svært takknemlig for at så mange tok turen opp til Thunder Valle. Jeg håper dette er noe som frister til gjentakelse slik at vi kan sørge for at det blir enda bedre til neste år.

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!

Mvh
Kalle
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #130 på: juni 02, 2014, 12:05:13 pm »

Selv takk Kalle for veldig hyggelig lag. Masse kjekke folk og biler. Tror campen vår gjort et solid inntrykk da den var godt plassert både i forhold til tribune plass og line-up.

Vi kjørte hjemme fra grytidlig Lørdagen morgen og fikk en nydelig tur over fjellet hvor det til tider var ganske høye brøytekanter.


* bilde 2.jpg (34.3 KB. 450x600 - vist 277 ganger.)


Det var utrolig hyggelig å se at det kom så mye bil opp, og ekstra kjekt at vi ble så mange på stripa og. Tror vi var 8 stk som kjørte? Desverre skulle vi vært to til, men de får bygge flere bøyler på buggyene i sommer.
Tror jeg talte oppmot 30 bobler totalt så det er jo kjempebra:-)

Når kjøringen kom i gang så begynte det ganske bra for meg og endte på 2 plass i kvalrundene med tiden 7.87. Møtte deretter en velkjent gul camaro i første elimineringsrunde og ble desverre slått.
Hadde litt problemer med å oppnå forventa slutthastighet og trodde det var varmen som gjorde utslaget, men etter mye tenking og grubling oppdaget at jeg hadde kjørt 4 av mine 6 runder med en avhoppet vakumslange. Loggen bekreftet problemet og viste at jeg hadde kjørt med minimalt ladetrykk som forklarer alle 8 sekunderene.
Fikset feilen raskt og var klar for kjøring igjen på Søndagen. Den ventingen ble ganske lang for jeg var veldig ivrig etter å få testet. Så ivrig at når vi endelig kom i gang kjørte jeg 7.1 / 159kmt som er et "lite" stykke under absolutt breakout(7.5). Motstanderen(Camaroen igjen) fortalte selvsagt til løpsleder(selv om han selv hadde kjørt 7.4 i håp om å ta meg igjen) hva jeg hadde kjørt, men jeg fikk fortsette å kjøre med god advarsel :-).
Ble slått av samme camaro i semifinalen og måtte derfor nyte synet av finalen fra startplata.


* bilde 1.jpg (130.51 KB. 692x380 - vist 278 ganger.)


Svein Ove derimot slo ut kompisen hans to ganger på rad og traff derfor camaroen i finalen hvor Svein Ove endte på en 2. plass. Grattis!

* bilde 4.JPG (53.34 KB. 653x490 - vist 261 ganger.)



* bilde 3.jpg (102.36 KB. 572x429 - vist 280 ganger.)


Til neste år satser jeg på at arrangørene er en god erfaring rikere mht. å kjøre løpene mer blandet som ville vært vinn-vinn (noe de er enige i) og at vi får fyllet opp hele grus området vi var på med Volkswagen. Det var f.eks utrolig mye område som hadde vært perfekt for T3 synchro biler, baja og buggys :-)

« Siste redigering: juni 02, 2014, 14:14:23 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #131 på: juni 02, 2014, 12:11:32 pm »

Denne helgen satte DKL tre nye personlige beste på Street Legal, så jeg vil derfor også gratulere Svein Ove og Morten med sine respektive 7.9 og 7.88. Grattis!
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
trimco
Medlem
***
Innlegg: 222
Bosted: aust-agder



Vis profil
« Svar #132 på: juni 02, 2014, 15:13:11 pm »

På fredagen startet racingen for de lisensierte gatebilene og for klassen Street Legal 6.70 som er en ny klasse for gateregistrerte biler. Berger varmet opp for alle oss andre med imponerende kjøring og lista var lagt. Vi hadde avtalt teknisk kontroll på lørdag morgen og alle sørget for at bilen stod klar når kontrollørene kom. En etter en godkjente dem oss helt til det kom til de to buggyene. Da rynket dem skeptisk på nesa, tok noen bilder før dem tok turen til teknisk sjef for en diskusjon på kammerset. Etter en stund kom dem tilbake med regelboka i hånda og kjørenekt for begge bilene. De viste til dragracingreglene om endret karosseri og krav til fullbur. Jeg kan ikke annet en å beklage ovenfor Øyvind som hadde kjørt 82 mil til Valle og til Trimco. Jeg burde ha sjekket dette på forhånd.

På lørdag var det hele 114 påmeldte biler og motorsykler tilstede og vi fikk beskjed om at alle dragklassene skulle kjøre alle sine kvalrunder før street legal fikk kjøre. Til gjengeld fikk vi hele stripa for oss selv fra kl 15 til kl 19. På Thunder Valle vet dem hvordan dem skal få fortgang og allerede klokken 14 fikk vi beskjed om å gjøre oss klare. Da hadde alle klassene fått 5 kvalrunder hver og mulighet for å kjøre en til etter at vi hadde kjørt. Ikke verst! Banen var preppet temmelig greit og endelig var det min tur til å kjøre mitt første drag på altfor lang tid:  



Jeg sliter enda med å få til startene og jeg tapte samtlige av mine 4 race på lørdagen på de første 10 meterne. Da nytter det lite å hente inn når man kun har 201 meter å gjøre det på. Heldigvis var det andre av oss som kjørte langt bedre og Morten var den av oss som kom lengst i Bad Boys på lørdag. Scardeep lå langt oppe på kval listen med strålende reaksjonstider i bracket.

Du har ingenting å beklage overfor meg Kalle, du har aldri sett bilen min før regner jeg med, og kunne da heller ikke vite hvordan den såg ut, og er reglene sånn, ja så er de sånn.
Du stod på, og prøvde så godt du kunne, var behjelpelig med allt jeg spurte om, og jeg retter en stor takk til deg for det  Glad
Jeg hadde en kjempefin helg med knall vær, og mye å se på, men hadde jo håpet på att dere hadde fått kjørt enda mere.
Men jeg forstår att Øyvind ble skuffet, som kjørte tur/retur 164 mil uten å få kjørt noe.
Takker for en fin helg, sammen med hyggelige vw mennesker  Blunker

EBE
Loggført
scardeep
Supermedlem
*****
Innlegg: 780
Bosted: Nesoddtangen



Vis profil
« Svar #133 på: juni 03, 2014, 06:59:31 am »

Noen vinkler fra en bracket debutant:)








Loggført

"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #134 på: juni 03, 2014, 08:02:33 am »

Flotte bilder!!!! Dette så trivelig ut.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #135 på: juni 03, 2014, 08:40:44 am »

Inboard Rabalder med wheelie  Gliser Dårlig ide å sette kamera på tynne plexiglass ruter, de vibrerer litt kan man si..

Urutinert fører som på instinkt skal styre i lufta......  Øyerulling  Øyerulling
Clutchen har nok allerede begynt å svikte for tredje er vanskelig å få inn..



Skulle gjerne sett video av dette draget fra utsiden, vet det finnes, håper noen poster Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #136 på: juni 03, 2014, 20:08:46 pm »

Litt fler bilder...


* Valle dragrace 053.JPG (52.13 KB, 524x394 - vist 270 ganger.)

* Valle dragrace 024.JPG (37.91 KB, 730x548 - vist 258 ganger.)

* Valle dragrace 031.JPG (52.78 KB, 526x396 - vist 261 ganger.)

* Valle dragrace 014.JPG (13.22 KB, 400x300 - vist 254 ganger.)

* Valle dragrace 012.JPG (29.53 KB, 511x384 - vist 248 ganger.)
Loggført

BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #137 på: juni 03, 2014, 20:41:35 pm »

 Gliser Gliser Gliser

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #138 på: juni 03, 2014, 20:56:02 pm »

Dritkult! Veldig inspirerende å se en bil launche slik :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #139 på: juni 03, 2014, 21:00:58 pm »

Her er fra mitt best run



Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Herbie
Supermedlem
*****
Innlegg: 976
Bosted: Lyngdal


::DKL::


Vis profil
« Svar #140 på: juni 03, 2014, 21:14:03 pm »

Vil takke for en fantastisk flott dag jeg hadde sammen med dere på "vw campen" Glad
Veldig gøy å treffe alle kjente igjen. Og kjempe gøy å se alle boblene gjøre det så bra på stripa Glad
Lenge siden jeg har hatt det så gøy!!
Loggført

Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #141 på: juni 03, 2014, 21:32:17 pm »

Trond: Hva er 0-100 km/t på bilen din?
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #142 på: juni 03, 2014, 21:34:08 pm »

Trond: Hva er 0-100 km/t på bilen din?
Er ikke sikker, men 0-160 går jo i overkant av 7 sekund så kanskje i overkant av 4?
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #143 på: juni 04, 2014, 06:25:52 am »

Trond: Hva er 0-100 km/t på bilen din?
Er ikke sikker, men 0-160 går jo i overkant av 7 sekund så kanskje i overkant av 4?

Jeg tror bilen din er raskere fra 0-100. Alt er avhengig av starten og kommer du bra avgårde så har du 1,4 sekund til 60ft og 6,8 sekund til 165 kmt. I denne forbindelsen så kan jeg jo nevne at det var et TV team fra NRK Sørlandet som fulgte to Tesla eiere på Valle. De fikk kjøre mot seg selv og mot andre biler. På Valle var dem sjanseløse mot andre biler men jeg mistenker at grunnen for dette var at dem ikke slo helt av antispinn.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #144 på: juni 04, 2014, 08:41:15 am »

Takker for en kjempe flott Vw helg.
Har vel aldrig vært på et Drag/Street Legal stevne hvor bobler har vært så mye i fokus.
Takk til Kalle som ordnet grill på fredag og som løp rundt og organiserte slik at alle vw ble samlet et sted.
Fredagen ble en flott kveld og mange kom innom for og titte på boblene.
2 Amcar karer spurte hvor mange hk det var i Rabalder. Da vi sa ca 350hk bare himla de med øynene. Herregud denne må være rask, den veier vel nesten ikke noe heller Sjokkert Sjokkert
Så pekte de på bilen til Kalle og spurte hva som satt i den. Da Kalle sa det var en 1600ccm turbo motor og effekten gikk de helt i spinn Osteaktig  Fy Fa......disse gutta er seriøse asså, disse boblene må vi bare få med oss i morgen Kult Kult
Lørdag kveld var dette en av mange:
En gutt på ca 5-6 år med far gikk forbi oss. Pappa pappa, der er den bilen som nesten letta og pekte på "Rabalder" Osteaktig er det fly motor i den. Nei nei sier faren, det er en sånn Porsche motor med turbo detta Øyerulling Øyerulling (måtte da foklare hva dette egentlig var for faren)
Takk til alle som stilte opp på stripa/treffet. Spesielt takk til Øyvind som hadde et ledigt sete i camperen.
Jeg skal nok tilbake hit neste år, og hvis helsa blir bedre blir det med egen bil.

Mvh Svein

PS: Må ikke glemme frøken BeetleBug som stekte vafler til oss alle hele helgen Gliser
Tusen tusen takk, de var Thunder Valle's beste Gliser


* DSC_0072.jpg (90.17 KB. 640x331 - vist 235 ganger.)


* DSC_0125.jpg (86.32 KB. 640x332 - vist 254 ganger.)


* DSC_0117.jpg (105.48 KB. 640x351 - vist 230 ganger.)


* DSC_0133.jpg (98.66 KB. 640x345 - vist 246 ganger.)


* DSC_0103.jpg (92.19 KB. 640x329 - vist 238 ganger.)


* DSC_0100.jpg (92.5 KB. 640x309 - vist 248 ganger.)




« Siste redigering: juni 04, 2014, 13:36:01 pm av Svein. » Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #145 på: juni 04, 2014, 08:42:01 am »

Trond: Hva er 0-100 km/t på bilen din?
Er ikke sikker, men 0-160 går jo i overkant av 7 sekund så kanskje i overkant av 4?
Trond: 0-100 finner du kanskje her Blunker
http://www.torquestats.com/modified/index.php?pid=calculator&action=calculate_bhp_weight&drive=RWD&weight_bhp_selector=weight&weight_bhp_value=950&time_selector=Dragstrip+1%2F4+Mile+ET&time_value=11&submit=Calculate
Tipper den klarer det på 3-3,5 sek  Øyerulling
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #146 på: juni 04, 2014, 10:00:33 am »

Tja, da skal det jaggu være bra grep :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
trimco
Medlem
***
Innlegg: 222
Bosted: aust-agder



Vis profil
« Svar #147 på: juni 04, 2014, 10:54:30 am »

Tja, da skal det jaggu være bra grep :-)

Jeg tror også 3-3,5 er muligt. De klokket inn EBB i Valle for noen år siden fra 0-100 på 3,2 vet jeg, han la ut utskriften på det her på forumet etterpå.

mvh
EBE
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #148 på: juni 04, 2014, 11:47:47 am »

Tja, da skal det jaggu være bra grep :-)
Tja.... Glad
Min med 192 JPM hk har klokket inn mellom 4,8-5 sek.
Så du er nok ikke langt unna Trond.
Eller som en på tribunen sa det på Valle, det var da så inn i "helvete gampe ræva" disse,boblene går da...
« Siste redigering: juni 04, 2014, 11:57:26 am av Svein. » Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #149 på: juni 04, 2014, 16:56:34 pm »

Filmet litt der også...




Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Sider: 1 ... 3 4 [5]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!