mars 28, 2024, 10:19:40 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1962 mod.T1 med 1600 motor  (Lest 874 ganger)
gulvik
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sande i Sunnfjord


Vis profil

« på: juni 18, 2014, 17:12:00 pm »

Har endelig dilla meg til å kjøpt meg ein luftkjølte bil. Kan vel ikkje legge skjul på at min kjære svoger ved navn Freddy hadde vel i grunnen gitt opp håpet med det. Bilen so eg har fått heim på tunet er den som sikkert fleire kjenner til. Nemlig Jens Ole (Dansken) sin. Først må eg få ferdig den nybygde garasja mi i sommer,so eg kan få den under tak og begynne med rust og diverse saker. Kommande vinter blir det hovedsakelig rustsveising og få den eu-godkjent. Køyre med den litt neste sommer og so få den lakka til neste vinter. Rusta som er på bilen er stortsett dei vanlege plassane. Selvfølgelig litt meir enn det som vart opplyst ved kjøp. Men sånn er det å kjøpe veteran usett. Set og funderer på å splitte den for då finn eg sikkert meir rust. Kanskje fått sandblåst understellet kommande kuldeperiode og sveist det som må sveisast på resten av karrosseriet. Vi få sjå kor dette utvikler seg. Skal få i gang kameraet ein dag og ta litt bilder.Forresten er det kanskje nokon som har ein høgre framskjerm litt interiør brukt for salg? No skal eg berre cruise resten av sommeren og ta evnt.berre kommande nødrep.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!