mai 02, 2024, 02:38:04 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Retrosound zuma bilstereo  (Lest 955 ganger)
anitaarntzen
Nybegynner
*
Innlegg: 14
Bosted:


Vis profil

« på: juli 20, 2014, 14:44:20 pm »

Noen som har noen erfaringer med disse bilradioene i vw boble. (Jeg har en 1969, om det spiller noen rolle).
Er det plass til de eller må det modifiseres noe? Anyone?
Loggført
Rodeglæppen
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Larvik

A.k.a huleboern


Vis profil

« Svar #1 på: juli 22, 2014, 10:15:02 am »

Hei

Har retrosound model2 i min 69 boble og på min versjon virker det som om at linjeutgangene er dårlige, og må kansje da returnere spilleren;)
Loggført

T1 1969 1300 Boble
2010 Mitsubishi lancer 1.8 (Bruksbil)
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #2 på: juli 22, 2014, 10:58:09 am »

Jeg har retrosound zuma i min 69 boble. Først hadde jeg problemer med å få plass, da armen på viskermotoren tok nedi spilleren. Så viste det seg at jeg hadde uorginal viskermotor og mekanisme. Når jeg fikk inn riktig motor og mekanisme var det akuratt plass nok. Men for sikkerhetsskyld har jeg trimmet av hjørnene på viskerarmen slik at det er litt bedre klaring mot spilleren.
Ganske knotete å få spilleren inn, justert riktig og skrudd fast, men det går. Og jeg er veldig fornøyd med min, fungerer fint, både radio, aux og usb. Kjøpte i tillegg et adapter til USB stikk og aux inngang som er montert under dashboard som fungerer fint http://bilstereosenteret.no/products/sos90415
 Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!