november 01, 2024, 01:30:52 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Tysk innsprut, ombygging
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Tysk innsprut, ombygging (Lest 1140 ganger)
vwfreaks
Supermedlem
Innlegg: 1532
Bosted: Naglestad
Tysk innsprut, ombygging
«
på:
juli 11, 2014, 21:55:17 pm »
Er det noen som har info ang.bruk ombygging av Tysk innsprut. Tenker da på økning av diameter på utløp H + V.side og større spjeldhus slik at den fungerer på motor med større volum/hk, har tenkt å bruke større CB innsug..... tips mottas.
Loggført
T1 1969 Stepside pickup
T1 1951 "Voltswagen"
T1 1970 Baja, MONGOL RALLY 2020 Godkjent BT
1952Tempo Matador
"Cut weld and drive"
tmatre
Supermedlem
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp
Sv: Tysk innsprut, ombygging
«
Svar #1 på:
juli 12, 2014, 00:00:31 am »
Du ser nok hva du kan gjøre når du har dette i hendene..
Men her er et par tråder
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=23&t=123795
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=23&t=128778
Loggført
"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
vwfreaks
Supermedlem
Innlegg: 1532
Bosted: Naglestad
Sv: Tysk innsprut, ombygging
«
Svar #2 på:
juli 12, 2014, 01:19:11 am »
Takker for tilbakemelding.......god info og mange meninger, får prøve litt sammen med lokal ekspertise :-)
Loggført
T1 1969 Stepside pickup
T1 1951 "Voltswagen"
T1 1970 Baja, MONGOL RALLY 2020 Godkjent BT
1952Tempo Matador
"Cut weld and drive"
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...