april 19, 2024, 16:58:42 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen som kjenner MAGS....  (Lest 1533 ganger)
Geir L
Medlem
***
Innlegg: 195
Bosted: Leinstrand, Trondheim



Vis profil
« på: juli 27, 2014, 20:58:00 pm »

.....og kunne tenkt seg å gitt han et spark bak slik at han får ut fingeren?

Jeg er forholdsvis fersk her inne, og kjenner ikke mange bak forum nick'ene, men setter allikevel stor pris på innspill og konstruktive forslag til løsning:

Sak:
 
Jeg inngikk en skriftlig avtale om kjøp av en senkeforstilling til min Latebay gjennom dette forumet.
Pengene ble betalt på forskudd, og delen skulle leveres Trondheim i Februar.
Nå skriver vi snart August i kalenderen, og etter utallige purringer så har jeg enda ikke mottatt forstillingen.
Jeg mener selv jeg har vært veldig tålmodig, og har også tidligere kommet med to datoer hvor en kollega kunne kjøre innom og plukke den opp for å videresende til meg på min regning. Disse datoene passet ikke selger.
Etter å ha blitt lovt levering x antall ganger har jeg også bedt om å få igjen kjøpesummen og annulere kjøpet, uten å få gjennomslag for dette.
Siste livstegn var en sms 14.07 hvor han lovte å ordne frakt til helga, og jeg skulle få tilbakemelding.
Nå har to helger passert uten en lyd, og min tålmodighet er oppbrukt.

Farer denne mannen bare med juks og fanteri?

Å skrive dette innlegget sitter langt inne for meg da jeg anser meg selv som en som ikke er ute etter å skape konflikter, men nå føler jeg at selger både har brukt opp og misbrukt min tålmodighet. Jeg har gjort det som står i min makt for å få noe som jeg har betalt for og blitt lovet for lenge siden.
På bakgrunn av dette har jeg bestemt meg for å levere inn en politianmeldelse om dette ikke løser seg innen kort tid, eller at noen av dere her inne kan komme opp med vektige grunner til jeg bør avstå

Takk for evt innspill

Geir Langlo
Loggført

Som min far alltid sa oppgjennom oppveksten min:
Skit e billig overalt!

Jeg har:
64 Ghia

Jeg nås på:
Tlf 99268191
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #1 på: juli 27, 2014, 23:45:55 pm »

Vil tro Magne løser dette. Han er ingen snik eller kjeltring.

Men enig med deg, du har mye tålmodighet.

Mvh Marius
Loggført

Mvh

Marius
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: juli 28, 2014, 08:38:11 am »

Farer denne mannen bare med juks og fanteri?
Det er beklagelig at du opplever lang leveringstid, og det må nesten Magne selv fikse opp i. Men Magne driver ikke med juks og fanteri. Han er en veldig kjent person i miljøet og jeg vil anta at forskjellen i leveringstid går på om han har deler klar for salg, eller lager de når bestillingen kommer. Dette er jo noe han selvsagt bør/kan opplyse om.

Jeg har selv opplevd leveringstid på alt fra dager til måneder, men på grunn av kvaliteten på Magnes arbeid og at jeg vet hvem han er så har det vært greit for mitt vedkommende.
Håper at Magne ordner opp i dette ASAP så både han og du slipper å bruke mer energi på dette.
« Siste redigering: juli 28, 2014, 08:48:57 am av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Geir L
Medlem
***
Innlegg: 195
Bosted: Leinstrand, Trondheim



Vis profil
« Svar #3 på: juli 28, 2014, 18:22:48 pm »

Takk for innspill

Utfordringen her var ikke at beam ikke var produsert, for den var klar da den ble annonsert for salg.
Avtalen var at denne skulle leveres Trondheim, men aldri kom lengre enn til familie på møre.
 
Nå har imidlertid denne saken fått sin løsning da han i dag sendte meg en annen forstilling som han hadde liggende ferdig hjemme. Det setter jeg stor pris på, for det om det hadde vært greit om han hadde sendt avgårde etter en av mine tidligere henvendelser.

Geir
Loggført

Som min far alltid sa oppgjennom oppveksten min:
Skit e billig overalt!

Jeg har:
64 Ghia

Jeg nås på:
Tlf 99268191
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #4 på: juli 28, 2014, 19:10:03 pm »

Tråd moderert: Fjernet irrelevant innlegg.

Med bakgrunn i at vi generelt ikke ønsker å debattere personer/firma, med unntak av saker hvor det er beviselig svindel er denne tråden foreløpig låst i avvente av tilbakemelding fra trådstarter om løsning.
« Siste redigering: juli 28, 2014, 22:08:13 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!