april 29, 2024, 16:27:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: hva tetning bruker folk ved full flow?  (Lest 820 ganger)
Randeberg
Medlem
***
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland



Vis profil
« på: juli 31, 2014, 19:41:25 pm »

hei. lurer på hva folk bruker for å være sikker på at blindpluggene, uttak til oljefilter etc holder tett? trenger man noe som helst da det er røyrgjenger? og hvor mye kan jeg trekke til? føler det ikke skal så mye kraft til for å ødelegge noe når jeg trekker til messingen som skal i front.

kjell
Loggført
Danny
Seniormedlem
****
Innlegg: 323
Bosted: Porsgrunn


Vis profil

« Svar #1 på: juli 31, 2014, 19:57:57 pm »

Rørtetning som Loctite 542. Jeg skrur til sånn passe Glad når Loctit'en tørker, vil den låse pluggene. Vil du være på den sikre siden, kan du bruke en liten dor og slå litt av godset i blokka mot pluggen, for bedre låsing.
Loggført
Randeberg
Medlem
***
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland



Vis profil
« Svar #2 på: juli 31, 2014, 20:07:20 pm »

Rørtetning som Loctite 542. Jeg skrur til sånn passe Glad når Loctit'en tørker, vil den låse pluggene. Vil du være på den sikre siden, kan du bruke en liten dor og slå litt av godset i blokka mot pluggen, for bedre låsing.

men tenker spesielt på den 90 graders messingadapteren som går inn i fronten av blokka. bør den skrus helt ned eller gjør det ikke noe om en gjenge eller to stikker utfor for å få rett vinkel ned mot filter
Loggført
Danny
Seniormedlem
****
Innlegg: 323
Bosted: Porsgrunn


Vis profil

« Svar #3 på: august 03, 2014, 12:56:02 pm »

Det har ikke noe å si, bare du får tight'et den til.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!