mars 29, 2024, 14:39:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Air cooled Amazing Race 2014  (Lest 2887 ganger)
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« på: august 19, 2014, 21:30:11 pm »

Det er klart for the almost annual Air Cooled Amazing Race fra Bugarella's Garage!  Gliser
Pause i fjor, så da blir det dobbelt så bra i år!

I år blir det fellesstart med tidtaking, og mulighet for bonuspoeng ved å svare riktig på spørsmål underveis. Jeg kommer med invitasjon i morgen, når startstedet er avklart.

Datoen er 6. september, stedet er Melhus i Sør-Trøndelag, og alle som vil er hjertelig velkomne!
Om det er noen som kommer langveis fra, er jeg behjelpelig med å finne overnatting.

Det blir mat og drikke i hyggelige omgivelser etterpå.


KOM!  Gliser
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #1 på: august 19, 2014, 21:50:54 pm »

Her har jeg hørt at man for å delta må skru av dynamofoten og levere den til inspeksjon av juryen før den kan monteres igjen.
Dette for at alle skal ha kalde føtter ved start.

Det var ikke lenge til.. Har veldig lyst!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 19, 2014, 22:12:08 pm »

Her har jeg hørt at man for å delta må skru av dynamofoten og levere den til inspeksjon av juryen før den kan monteres igjen.
Dette for at alle skal ha kalde føtter ved start.

Det var ikke lenge til.. Har veldig lyst!

Gliser Jepp, men i min garasje er det sånn at vi tar på lugga, altså raggsokker, når vi får kalde føtter. Også på dynamofoten. Så det er ingen ting å frykte.

Ja! Kom! Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #3 på: august 20, 2014, 08:43:33 am »

Opplegget er klart (sånn ca), og vi møter hos Rolf Tiller (Tiller Bil) og får se i uthuset hans på et par interessante objekter før vi legger ivei på løp.  Gliser
Dette blir kult!! Og jeg håper mange har lyst til å være med, for da blir det enda kulere! Blunker

Jeg har satt påmelding innen mandag 1. september. Det går sikkert fint med onsdag også, men si gjerne fra enda tidligere, så jeg har litt kontroll. Ish.

Løpet er for luftkjølt folkevogn i hovedsak, men eg er lausleg med reglane. Hovedsaken er at deltagerne er luftkjølt i huet.  Gliser

Vælkømminnj!!!


* invitasjon_copy.jpg (78.24 KB. 424x600 - vist 171 ganger.)

Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #4 på: august 23, 2014, 23:19:59 pm »

Har jeg nevnt at årets Air cooled Amazing Race blir enda bedre enn sist....? Det er helt sant!!  Gliser

Skulle ønske jeg kunne være med og kjøre...  Osteaktig

Og nevnte jeg at kopiloten i år faktisk må være kartleser på ordentlig?!?! Så vedkommende må huske å ta med brillene, om han eller hun er nærsynt eller langsynt. Er kopiloten sneversynt, går det helt fint det også! Meld dere på!!  Gliser

Jeg har vært ute og kjørt opp løype for andre gang i kveld (det er viktig å kvalitetssikre), og har skikkelig trua.  Kult
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #5 på: august 24, 2014, 00:08:14 am »

Det der med copilot/kartleser er sikkert fint det. Men problemet er at noen av dem er mer lokalkjente enn andre, og da blir det urettferdig!
Sist jeg kjørte sånt bakgateløp i Trøndelag fikk jeg utdelt lokal kartleser, noe som kan være veldig kjekt når man er 50 mil hjemmefra.
Bare fryd og gammen det helt til det viste seg at den lokale helten egentlig kom fra Toten!  Sjokkert
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #6 på: august 24, 2014, 01:37:38 am »

Det der med copilot/kartleser er sikkert fint det. Men problemet er at noen av dem er mer lokalkjente enn andre, og da blir det urettferdig!
Sist jeg kjørte sånt bakgateløp i Trøndelag fikk jeg utdelt lokal kartleser, noe som kan være veldig kjekt når man er 50 mil hjemmefra.
Bare fryd og gammen det helt til det viste seg at den lokale helten egentlig kom fra Toten!  Sjokkert

 Gliser Du, hvis du tar turen skal jeg låååve deg en ekte lokal kartleser (hvis du da ikke skaffer en selv).  Ikke en fra Toten... Osteaktig
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #7 på: august 29, 2014, 23:11:12 pm »

Det er tid for å gjøre alvor av planene, dere som vurderer høstens kuleste eventyr i Trøndelag!!  Gliser
Påmeldingsfristen er på mandag, det er kun de som har legeerklæring eller tilsvarende som slipper unna med å melde seg på innen onsdag. Og hvorfor ikke melde dere på nå?!?! På den måten blir det hele enda mer oversiktlig for arrangøren. Blunker

It's gonna be cool - It's gonna be air cooled!! Why not be there?!?!  Gliser


* 20140829_211808.jpg (49.3 KB. 600x399 - vist 174 ganger.)

Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!