snikkabo
Juniormedlem
|
|
« på: juli 11, 2008, 18:46:35 pm » |
|
Hei! Jeg er ute etter fire stykk pene og originale hjulkapsler med vw logo til min 65' boble.. dette er de konvekse, ikke de flate Slike som på bildet, de to andre bildene av dekk uten kapseler er fra bilen min (foran og bak) på bakdekkene mine har jeg de flate, men jeg vil heller ha de andre på alle fire hjula Per
|
|
« Siste redigering: juli 11, 2008, 21:31:28 pm av snikkabo »
|
Loggført
|
|
|
|
alask
|
|
« Svar #1 på: juli 11, 2008, 20:36:02 pm » |
|
har sånne men uten logo...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
snikkabo
Juniormedlem
|
|
« Svar #2 på: juli 11, 2008, 21:57:28 pm » |
|
har sånne men uten logo...
ønsker med logo desverre.. ellers takk for hjelp! noen andre som har?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
snikkabo
Juniormedlem
|
|
« Svar #3 på: juli 12, 2008, 15:55:49 pm » |
|
Noen som vet hvilke hjulkapsler som passer på bilen min? og eventuelt noen som har 4 stk? holder at de er i OK stand, helst originale men logo på kapslene er ikke nødvendig.. men jeg vil ha like kapsler på alle fire hjula =) bildet øverst er foran på bilen og bildet nederst er bak..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
|
|
« Svar #4 på: juli 12, 2008, 16:03:17 pm » |
|
Felgene du har på bilen din kommer ikke med slike kapsler du ønsker. Hvis jeg ikke tar helt feil, så er disse felgene til 67mod t1, og de har flate kapsler.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem
Torgrim tlf. 970 71 771
|
|
« Svar #5 på: juli 12, 2008, 19:03:30 pm » |
|
Dine felger ble levert i 65, 66 og 67. Du får ikke "konvekse" kapsler til å passe uten en del mikk vil jeg tro, de festes til felgen med klips som er klinka på felgen. -68 og nyere vil heller ikke passe. Det enkleste for deg dersom du svært gjerne vil ha slike kapsler er å sette eldre felger på bilen, de passer om hverandre. Hvis du vil så har jeg 4 "eldre" felger som jeg sikkert kan bytte mot dine "nyere" felger.. Jeg kan i samme slengen evnt. sende med deg et sett med patinerte kapsler for en billig penge, disse må nok krommes opp for å bli strøkne. Jeg stikker snart på ferie, så dersom du ønsker kontakt ring meg på nr. i venstremargen.
Torgrim
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
snikkabo
Juniormedlem
|
|
« Svar #6 på: juli 13, 2008, 01:11:13 am » |
|
Dine felger ble levert i 65, 66 og 67. Du får ikke "konvekse" kapsler til å passe uten en del mikk vil jeg tro, de festes til felgen med klips som er klinka på felgen. -68 og nyere vil heller ikke passe. Det enkleste for deg dersom du svært gjerne vil ha slike kapsler er å sette eldre felger på bilen, de passer om hverandre. Hvis du vil så har jeg 4 "eldre" felger som jeg sikkert kan bytte mot dine "nyere" felger.. Jeg kan i samme slengen evnt. sende med deg et sett med patinerte kapsler for en billig penge, disse må nok krommes opp for å bli strøkne. Jeg stikker snart på ferie, så dersom du ønsker kontakt ring meg på nr. i venstremargen.
Torgrim
Kapselen på bildet passet på alle fire hjula.. men de flate gamle passer kun bak, hmm hvilke kapsler var det på bilen originalt da? hehe
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Wer will, der kann
|
|
« Svar #7 på: juli 13, 2008, 01:24:27 am » |
|
Eg har eit med logo og patina Men etter litt glassblåsing og forcromming, trur eg det er god som ny. (ref. krommen flassar pga rust)
|
|
« Siste redigering: juli 13, 2008, 13:02:44 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem
Torgrim tlf. 970 71 771
|
|
« Svar #8 på: juli 13, 2008, 13:02:06 pm » |
|
Torgrim
Kapselen på bildet passet på alle fire hjula.. men de flate gamle passer kun bak, hmm hvilke kapsler var det på bilen originalt da? hehe Hvis du får slike kapsler som du ønsker å ha på bilen til å passe på felgene du allerede har på bilen så er jo problemet ditt løst, dersom du vil ha kapsler som er originale til de felgene (med vent.hull) som du har tatt bilde av må du skaffe deg et sett med sånne: http://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=131601151BR
Lykke til
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
|