mars 28, 2024, 17:55:03 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kjula Dragway 27-28 September 2014  (Lest 22868 ganger)
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #60 på: september 22, 2014, 10:49:16 am »

Skal ha det gøy uansett jeg. Og det håper jeg alle de andre som drar over får også..
Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #61 på: september 22, 2014, 11:18:42 am »

Ser ut til at jeg kommer meg avgårde tidligere enn antatt Glad Blir avgang rundt 12.
Fått epost vedr strøm, har fått tildelt strøm, men det er ikke lov å dele, og det er såpass dårlig kapasitet at det ikke vil funke heller. Heller ikke lov med varmeovner etc som trekker mye strøm pga dårlig kapasitet. Har vel bestemt meg for å ikke gå for å kjøpe strøm, men ta med aggregat i stedet...

Jeg kjøper gjerne strømmen din Berger!
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #62 på: september 22, 2014, 11:29:15 am »

Ser ut til at jeg kommer meg avgårde tidligere enn antatt Glad Blir avgang rundt 12.
Fått epost vedr strøm, har fått tildelt strøm, men det er ikke lov å dele, og det er såpass dårlig kapasitet at det ikke vil funke heller. Heller ikke lov med varmeovner etc som trekker mye strøm pga dårlig kapasitet. Har vel bestemt meg for å ikke gå for å kjøpe strøm, men ta med aggregat i stedet...

Jeg kjøper gjerne strømmen din Berger!

Det er ok, så fremt jeg rekker å få hentet aggregatet mitt før fredag Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #63 på: september 22, 2014, 11:54:03 am »

Thomas og meg drar avgårde før fuglene kvitrer på Fredag, men om vi klarer å nå dere til kl. 12 er jeg usikker på. Vi er nok ikke så veldig langt etter uansett...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #64 på: september 22, 2014, 12:00:14 pm »

Thomas og meg drar avgårde før fuglene kvitrer på Fredag, men om vi klarer å nå dere til kl. 12 er jeg usikker på. Vi er nok ikke så veldig langt etter uansett...

Dere tar vel Horten - Moss ferga og på den måten unngår Oslo?

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #65 på: september 22, 2014, 12:05:34 pm »

Til dere som kommer tidlig. Hold gjerne av en plass til oss. Vi har 3x3 telt, boble og en multivan
Loggført

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #66 på: september 22, 2014, 12:12:18 pm »

Thomas og meg drar avgårde før fuglene kvitrer på Fredag, men om vi klarer å nå dere til kl. 12 er jeg usikker på. Vi er nok ikke så veldig langt etter uansett...

Dere tar vel Horten - Moss ferga og på den måten unngår Oslo?

Mvh
BB

Bare om jeg ikke skal hente Øyind Berdal i Oslo da... Evt så kan jo kanskje han sitte på med noen andre så kan vi ta ferja istedet...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #67 på: september 22, 2014, 12:16:17 pm »

Hadde vært fordelaktig for Øyvind å sitte på hos oss siden han ankommer Gardermoen med fly. Men vi har dessverre full bil.
Loggført

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #68 på: september 22, 2014, 15:06:30 pm »

Litt bekjymret for att det ikke er lov å grille i depot..
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #69 på: september 22, 2014, 15:08:12 pm »

Litt bekjymret for att det ikke er lov å grille i depot..

Vi har nå grillet der hver eneste gang jeg har vært der tidligere uten at det har vært noen problemer. Nå skal det sies at maten som selges der er god, spesielt Thai maten.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #70 på: september 22, 2014, 15:13:38 pm »

Positivt. Tar med grillmat :p
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #71 på: september 22, 2014, 20:33:11 pm »

Får jeg ikke grille drar jeg hjem igjen...det SKAL grilles!  Gliser Gliser
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #72 på: september 23, 2014, 22:06:19 pm »

Da er gearkassa åpna, og Quaife diffen på plass.
Olav på Unneberg reparerte kassa i Formel 1 fart.
Den ble levert hos Unneberg 15:00 på mandag, og var klar for henting samme kveld 22:30.
Kassa er sitter i bilen igjen nå, men motor og kabler skal på plass. Dessuten trenger vi en liten oppdatering av clutch systemet.
Dette bør la seg løse på de dagene som er igjen, så nå blinker Kjulas "julgran" i det fjerne.
Satser på å henge oss på de som kjører fra Oslo rundt 12 tiden på fredag.
Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #73 på: september 24, 2014, 00:07:33 am »

Min står på bukken klar til bruk. Laster opp i morgen  Gliser  Kun teknisk igjen...
Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #74 på: september 24, 2014, 06:22:39 am »

Bilen min står på hengeren, lastet og klart. Travel timeplan i dagene som kommer men det forsinker ikke min avreise fra Oslo. Nygifte Clayton er min passasjer på turen og han gleder seg. Det blir hans andre race i år etter turen til Fyresdal tidligere i sommer. Jeg har også fått spm om noen har plass til en hyggelig jente fra Oslo men det er vel ingen her inne som trenger selskap på turen?

Jeg pakker ned min lille Weber og litt ved for å holde oss litt varmere når sola dukker ned bak horisonten. Det kan også være en god idè at vi tar med oss fakler. Vi har blitt lovet at vi kan ha depo sammen og jeg skal såklart gjøre mitt beste for å holde av plass i det "vanlige" hjørnet "vårt" Jee. Jeg mener det skal være plass til to depolinjer hvis ikke teltet til Johan tar så enormt mye plass.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
GeirJB
Seniormedlem
****
Innlegg: 299
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #75 på: september 24, 2014, 20:54:28 pm »

Har jo egentlig ledig kartleserplass, men kjører jo ikke fra Oslo da!
Loggført

-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #76 på: september 25, 2014, 06:13:38 am »

Nå er det ikke lang tid igjen. Noen som har noen gode forslag til møteplass i morgen? Vi er fleksible på plass bare det ikke betyr en lang omvei og sen avgang  Glad Vi planlegger også et stopp på det ene systembolaget vi møter på veien og hvor det også er en butikk.

Pakker alt klart idag og har tatt meg fri i morgen til å fikse det lille siste. Mottok spennende nyheter fra en svensk dyno kjøring i går og yr.no spiller fortsatt på lag med sol og varmegrader om natta.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #77 på: september 25, 2014, 07:23:24 am »

Nå er det ikke lang tid igjen. Noen som har noen gode forslag til møteplass i morgen? Vi er fleksible på plass bare det ikke betyr en lang omvei og sen avgang  Glad Vi planlegger også et stopp på det ene systembolaget vi møter på veien og hvor det også er en butikk.

Pakker alt klart idag og har tatt meg fri i morgen til å fikse det lille siste. Mottok spennende nyheter fra en svensk dyno kjøring i går og yr.no spiller fortsatt på lag med sol og varmegrader om natta.

Mvh
BB

Er det Töcksfors du sikter til da? Hold meg gjerne oppdatert på sms hvor dere er i løypa, så kan det hende vi huker oss på underveis Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #78 på: september 25, 2014, 07:37:02 am »

Nå er det ikke lang tid igjen. Noen som har noen gode forslag til møteplass i morgen? Vi er fleksible på plass bare det ikke betyr en lang omvei og sen avgang  Glad Vi planlegger også et stopp på det ene systembolaget vi møter på veien og hvor det også er en butikk.

Pakker alt klart idag og har tatt meg fri i morgen til å fikse det lille siste. Mottok spennende nyheter fra en svensk dyno kjøring i går og yr.no spiller fortsatt på lag med sol og varmegrader om natta.

Mvh
BB

Er det Töcksfors du sikter til da? Hold meg gjerne oppdatert på sms hvor dere er i løypa, så kan det hende vi huker oss på underveis Glad

Vi har pleid å holde cruisekontrollen inne til vi kommer til Bergvik Køpcenter i Karlstad. Det ligger like ved siden av hovedveien og har god parkering. Der finner man alt man trenger for en helg og mer til.

Hva med å møtes ved den store Shell stasjon på Ørje kl 12 - 12.30? Rett ved siden av rundkjøringen med hesteskoen og travbanen?

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #79 på: september 25, 2014, 08:23:25 am »

Nå er det ikke lang tid igjen. Noen som har noen gode forslag til møteplass i morgen? Vi er fleksible på plass bare det ikke betyr en lang omvei og sen avgang  Glad Vi planlegger også et stopp på det ene systembolaget vi møter på veien og hvor det også er en butikk.

Pakker alt klart idag og har tatt meg fri i morgen til å fikse det lille siste. Mottok spennende nyheter fra en svensk dyno kjøring i går og yr.no spiller fortsatt på lag med sol og varmegrader om natta.

Mvh
BB



Er det Töcksfors du sikter til da? Hold meg gjerne oppdatert på sms hvor dere er i løypa, så kan det hende vi huker oss på underveis Glad

Vi har pleid å holde cruisekontrollen inne til vi kommer til Bergvik Køpcenter i Karlstad. Det ligger like ved siden av hovedveien og har god parkering. Der finner man alt man trenger for en helg og mer til.

Hva med å møtes ved den store Shell stasjon på Ørje kl 12 - 12.30? Rett ved siden av rundkjøringen med hesteskoen og travbanen?

Mvh
BB


Vi satser på å få til det. Skal levere ut en leiebil rett før jeg drar, så hvis det blir forsinkelser sender jeg melding.
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #80 på: september 25, 2014, 08:31:38 am »

Tror vi kommer til å ligge en time bak dere hvis vi starter å kjøre rundt 05
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
GeirJB
Seniormedlem
****
Innlegg: 299
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #81 på: september 25, 2014, 09:42:12 am »

Nå er det ikke lang tid igjen. Noen som har noen gode forslag til møteplass i morgen? Vi er fleksible på plass bare det ikke betyr en lang omvei og sen avgang  Glad Vi planlegger også et stopp på det ene systembolaget vi møter på veien og hvor det også er en butikk.

Pakker alt klart idag og har tatt meg fri i morgen til å fikse det lille siste. Mottok spennende nyheter fra en svensk dyno kjøring i går og yr.no spiller fortsatt på lag med sol og varmegrader om natta.

Mvh
BB

Er det Töcksfors du sikter til da? Hold meg gjerne oppdatert på sms hvor dere er i løypa, så kan det hende vi huker oss på underveis Glad

Vi har pleid å holde cruisekontrollen inne til vi kommer til Bergvik Køpcenter i Karlstad. Det ligger like ved siden av hovedveien og har god parkering. Der finner man alt man trenger for en helg og mer til.

Hva med å møtes ved den store Shell stasjon på Ørje kl 12 - 12.30? Rett ved siden av rundkjøringen med hesteskoen og travbanen?

Mvh
BB


Du mener Shell ved Momarken/Mysen da?
Loggført

-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #82 på: september 25, 2014, 09:46:37 am »

Du mener Shell ved Momarken/Mysen da?

Du har helt rett. Den med stor plass utenfor og som er rett over veien fra Momarken.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Notchback Racing
Nybegynner
*
Innlegg: 23
Bosted: Turbo Town


Vis profil

« Svar #83 på: september 25, 2014, 15:06:14 pm »

Om det blir lite kallt är alla välkomna in i tältet, blir väl lite samkväm där på lördag kväll oavsett tycker jag.  Gliser

Grilla har aldrig varit ett problem som Kalle skriver.

Kommer bli en fantastisk helg med trevliga människor, balla bilar och förhoppningsvis snabba tider.

//Johan
Loggført

Turbo Town "home of overboost addicts!"
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #84 på: september 25, 2014, 20:42:39 pm »

Vi måste talas vid på lørdag Johan  Glad

mvh
« Siste redigering: september 26, 2014, 09:00:02 am av Sonic » Loggført
Sonic
Supermedlem
*****
Innlegg: 1903
Bosted:


Vis profil

« Svar #85 på: september 28, 2014, 20:27:44 pm »

Endelig hjemme etter 53 mil på autopilot .. Takk til alle for godt lag og vennlige råd ..
PS : håper alle kommer godt hjem ..

Mvh
erich
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #86 på: september 28, 2014, 21:43:56 pm »

Da var man hjemme igjen og fått tatt en etterlengtet dusj. TUSEN takk til alle sammen for en strålende helg på Kjula og en stor grattis til Trond, Jee og Jørn med nye PB`s.

Dette må vi gjøre om igjen til neste år!

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #87 på: september 28, 2014, 22:42:17 pm »

takk sjøl kalle !, også for promotering av treffet, uten det hadde vel mange ikke reist dit
veldig profft treff med grym bane!

blir garantert ikke siste turen!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
ragazzata
Seniormedlem
****
Innlegg: 440
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #88 på: september 28, 2014, 23:24:13 pm »

Takker for ei fin helg, og en stor takk til alle som hjalp oss under helgen Glad
Loggført

Oval ragtop - 54 Freak Power
1300 - 69
Baja Bug 1970
Bay buss 1977
GeirJB
Seniormedlem
****
Innlegg: 299
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #89 på: september 28, 2014, 23:58:54 pm »

Må joine meg i rekken og takke for en fin helg! Moro og se på! Mange raske biler og bobler! I tillegg hyggelig folk! Glad

Fikk jo en fin luftetur av Varianten også! Selv om det på hjemveien ble litt krøll med en tennplugg som hadde skrudd seg helt ut når vi kom til Karlstad!
Var manko på Tennpluggnøkkel/pipe i rett størrelse både hos Håvard, meg, Shell og Statoil!
Men fikk tips av en eldre herremann om Biltema med søndagsåpent ett par km unna! Så med riktig verktøy var det bare og skru inn tennpluggen og samtidig sjekke de andre! Etter det var det bare og gi gass igjen og holdt helt hjem!
Så må bare takke Håvard og Dawn for assistanse! Glad
Loggført

-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!