mai 01, 2024, 10:23:19 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Aktivitet på forumet  (Lest 10456 ganger)
Jesper1201
Supermedlem
*****
Innlegg: 708
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #60 på: mars 07, 2015, 00:02:20 am »

Jeg er inne på forumet mange dager ila. en dag å leser, men det blir ikke så mye posting.
Er garantert mange som er på samme stadiet som meg.
Grunnen til at FB blir mer brukt enn forumet er at det som oftest går fortere å få svar der, selv om det antageligvis vil komme bedre svar på forumet.
Som nevnt flere ganger, å finne igjen noe som er eldre enn 2 dager er nesten umulig på FB, så nå som søkefunksjonen her på forumet er blitt fikset bør det med litt innsats fra aktive brukere ikke være noe problem å øke aktiviteten noen hakk.

Når det gjelder kjøp & salg er det blitt bevist mange ganger at ved å annonsere på FB blir delene solgt vesentlig fortere.
Har annonsert en del her på forumet, og så vidt jeg husker har det aldri kommet en henvendelse igjennom forumet, derfor begynte jeg som mange andre å annonsere på FB. Selv om ikke alt er solgt, er det ihvertfall kommet henvendelser på 75% av delene.
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #61 på: mars 09, 2015, 23:22:41 pm »

Litt forsiktig her nå så jeg ikke roper hurra for tidlig.
...men det kan se ut som jeg endelig har fått trikset til at man større filer automatisk blir nedjustert. Vinn-vinn for både dere og diskplassen :-)
Grensen er nå satt til 5mb pr vedlegg og størrelsen blir justert til 800x600. Det tror jeg skal fungere fint inntil vi ser at det ikke gjør det hvertfall.
Dermed tror jeg faktisk jeg har fått fikset de to største problemene med forumet: søking og bilde opplastning.

Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
181
Supermedlem
*****
Innlegg: 510
Bosted:


Vis profil

« Svar #62 på: mars 09, 2015, 23:27:09 pm »

Bra Trond:)

Tusen takk for innsatsen!

Alex
Loggført
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #63 på: mars 10, 2015, 07:33:16 am »

Funker supert Trond! Mange takk!!  Gliser Gliser
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!