mars 28, 2024, 18:31:32 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva skjer i Seaside VW-Club om dagen?  (Lest 9917 ganger)
91167coupe
Seniormedlem
****
Innlegg: 392
Bosted: Kragerø



Vis profil
« på: oktober 18, 2014, 22:15:50 pm »

Det ser ikke ut som vi er aktive om dagen men det skjer jo litt her i Kragerø. Vi møtes fortsatt hver første mandag i måneden for pizza og generell juging, noe alle i klubben, med gjester, prioriterer. Hyggelig!

Ellers er det jo noen prosjekter på gang, 1303 cab under restaurering, 1303 WBX som er gjennomført og beskrevet her på forumet, 59 T1 under restaurering, 1302 som har fått seg 1835, 912 under oppbygging mm. De fleste av oss er kommet i en alder hvor man har en travel hverdag med egne og ikke minst barns aktiviteter og gjøremål som tar meste av tiden. Men da er det jammen godt å ha et prosjekt tenke på!

Jeg er i gang med en 67 912 med orginal takluke, noe som har vært drømmen min de siste 15 åra. Det kunne jo vært en 911, men sånn som prisene er blitt fikk det bli 912. Den ble kjøpt som et påbegynt prosjekt med det aller meste av rust ferdigsveiset. Understell, motor/gir mm er demontert for skifte av alle slitedeler, bremserør ol samt ny understellsmasse som skal påføres før montering. Den er delvis slipt ned og grunnet, men lakk (hellelfenben) får nok komme vinteren 15/16... Et forsovidt greit og overkommelig prosjekt som kan bli en hyggelig bil når(hvis..) den blir ferdig!

Skal se om jeg kan få stablet en prosjekttråd på bena når jeg kommer i gang igjen og oppfordrer de andre Seasidere til det samme!
Loggført

Tlf 993 67 911
Seaside VW- Club
´67 912 Coupe (Rullende prosjekt)
 '67 912 Targa (Prosjekt...)
´13 Sharan og '06 Touran(Familiekontainere)
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!