april 20, 2024, 00:16:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lee Richard Cooksey....  (Lest 10307 ganger)
Lee.C
Supermedlem
*****
Innlegg: 792
Bosted: Fredrikstad


You either "Get It" or you don't.....


Vis profil WWW
« Svar #30 på: november 08, 2014, 21:37:28 pm »

Thanks for the understanding.......

Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #31 på: november 09, 2014, 10:09:17 am »

Jeg vet ikke hva det er som ligger bak men noe MÅ det være siden ikke admin fjerner denne tråden. At Lee har et problem med levering av disse delene angår INGEN andre enn Lee og de som har handlet av ham. Tråder som var langt mildere hva angår personangrep ble moderert bort som som snø på varm asfalt for noen få år siden...... Jeg er fristet til å tro at også admin's har en høne å plukke med Lee og at det er derfor tråden får bli stående umoderert og åpen...

LIKER IKKE!!!!                                                                             LIKER IKKE
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lee.C
Supermedlem
*****
Innlegg: 792
Bosted: Fredrikstad


You either "Get It" or you don't.....


Vis profil WWW
« Svar #32 på: november 09, 2014, 11:12:09 am »

Jeg vet ikke hva det er som ligger bak men noe MÅ det være siden ikke admin fjerner denne tråden. At Lee har et problem med levering av disse delene angår INGEN andre enn Lee og de som har handlet av ham. Tråder som var langt mildere hva angår personangrep ble moderert bort som som snø på varm asfalt for noen få år siden...... Jeg er fristet til å tro at også admin's har en høne å plukke med Lee og at det er derfor tråden får bli stående umoderert og åpen...

LIKER IKKE!!!!                                                                             LIKER IKKE


 Blunker Glad Øyerulling

Thanks again to an understanding member Blunker

This is the problem with "Forums" The REAL story gets lost.........

As I keep saying.......
If ANYONE wants to contact me then please do so on PM, Email, or telephone, All contact details are listed....
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #33 på: november 09, 2014, 15:07:35 pm »

Alle som fremdeles har noe utestående med Lee bes kontakte han direkte da det ikke lenger vil være mulig via forumet.

Here is all my contact details if anyone has any further questions:
Tel: +4740067168
Tel/uk: +442089505692
Email: monki772003@yahoo.co.uk OR lee_cooksey@yahoo.co.uk
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!