april 28, 2024, 04:26:07 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SOLGT!!! 1303 med senking, bredding, 7+9" felger og sotede vinduer innskrevet i vognkort  (Lest 2383 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: juli 23, 2015, 20:07:25 pm »

Bilen er å anse som et objekt, med rust her og der, men ikke noe som er farlig å kjøre med som jeg har sett. Bilen ble bygget sent på 90 tallet og har skjermet breddet i stål. Fangere (med blinklys foran) er også breddet. Det ble sveiset inn nye kanaler på bilen profesjonelt og all rust ble sveiset. Det ble også kjøpt nye tonede vinduer til dørene, IKKE film (med trekantvinduer, ikke one piece søppel....) og dette ble også skrevet inn i vognkortet. Er ikke mange som har greid dette kunstverket så vidt meg bekjent😀.
Bilen ble godkjent med 7" og 9" felger (15") og 205/ 225 dekk. Felgene er noe to eller tredelte greier, kjøpt fra USA, som ligner centerline. Bilen og de breddede fangerene ble lakkert antracitt grå mens listene ble lakkert fluoricerende gule!! innvendig hadde bilen stereo opp til taket, sportsseter fra en japansk sportsbil, sort nytt taktrekk, Kamei konsoll, spesielle dørtrekk med "pupper" til fronthøytalere og dessverre en høyttaler midt i dashbordet.... Da bilen sto ferdig i 1997-98 fremsto den som meget pen og gjenomført men i mine øyne plassert oppå helt feil felger. Jeg har kjent bygger siden før kortbuksestadiet og jeg har derfor vist om bilen i mange år. Dette er den pene delen av historien.....
Bygger og eier fikk lyst på nyere bil og bobla ble agret i en hage under noe provisorisk plastoverbygg.. Ikke pent gjort! Noe rust kom, noen mindre bulker her og der og bilen forfalt mye, men ikke like ille som jeg hadde trodd. Center ett eller annet felgene likte ikke så godt å stå ute. Tre av de ser ok ut mens den ene er totalt oppspist i banen, men senteret er fortsatt helt. Motoren, 1600 dobbelport ser ok ut, men jeg har ikke forsøkt å starte den ennå. Bilen står nå med slitne orginale jubileumsfelger laaaaangt under skjermene, men de andre hjula finnes fortsatt... Innvendig er den full av tomme høytalerkasser, men ellers ser interiøret ganske bra ut.... Eter forholdene så klart.. Den mangler baksete, burde hatt nye sidepaneler i dørene og Japan stolene er i mine øyne helt feil, men det lukter ikke mugg og bilen virker tørr og finn inni

Min tanke med bilen er at kanskje noen går med planer om å bygge en german looker og kanskje ønsker seg et objekt der mange av de obligatoriske endringene allerede står innskrevet i vognkortet.
7 og 9x15 felger kan lett byttes ut mot 7 og 9x17... Skjermene er allerede breddet og senking står innskrevet i vognkortet.
Jeg må innse min begrensning og lurer derfor på om noen vil overta prosjektet for 15000,- eventuelt mer eller mindre avhengig av hvor mye man ønsker/ ikke ønsker av delene som står på bilen. Bytte er ikke aktuelt.
Kan legge ut bilder av bilen senere i kveld.
« Siste redigering: august 03, 2015, 22:20:36 pm av Eikstad » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: juli 28, 2015, 19:58:54 pm »

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #2 på: juli 28, 2015, 19:59:53 pm »

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: juli 28, 2015, 20:00:51 pm »

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #4 på: juli 28, 2015, 20:08:49 pm »

Har en som har vist interesse for bilen, men tenker at noen bilder uansett ikke kan skade:-)
Kommer til å legge ut flere og bedre bilder nærmere helga.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: august 03, 2015, 22:19:56 pm »

Solgt:-)
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!