april 29, 2024, 08:28:50 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Late Bay bakstilling  (Lest 2120 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: august 14, 2014, 07:55:18 am »

Plokkopp'en er senka eit hakk og to på spleinsen bak.
Det medfører sjølvsagt at camber blir litt negativ.

No lurer eg på om cambervinkelen sakte men sikkert øker.......
Er det i det heile tatt mulig å bøye bakstillinga slik at dette kan skje???

På bildet her er det med litt lass:

* Camber 01.jpg (31.01 KB. 450x600 - vist 152 ganger.)


Har vore under, utan å finne nokon tegn til at det er noko gale.......

Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: august 31, 2014, 19:20:00 pm »

sikkert for at du lesser tyngre lass vel:)
torsionen kan ha mysta spennet. heisa den opp igjen i org høgden so vett da bra.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #2 på: september 01, 2014, 06:51:38 am »

Ja, opp skal den, men eg føler likevel at det ikkje er heilt som det skal.....
Har funne litt slakk i dei inderste foringane på 'A-armane', men kvier meg til å demontera driten Tvilende
Lurer på om innfestinga av navet, der det er bolta fast, kan ha blitt bøyd?!?

Blei 'fanga' av ein gammal anleggsreperatør, som fortalde at dei brukte slike bilar for å transportere dekk med. Kvart dekk vog 2,7......
Sliter derfor litt med å tru at eg kan ha vrengt bakstillinga Gliser
« Siste redigering: september 02, 2014, 11:19:43 am av Ivar » Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: september 01, 2014, 23:23:53 pm »

rimlig solid konstruksjon dei torsjonshusa og alt der egentlig. men veit at tidlige 50tals transporter har ein vane for å få bøygde støtdempartårn/torsionshus. men då er da jo vesentlig svakare oppbygging. men 2.7tonn!.. er da rart desse bilane vart utrydda nermast?
har du slark i berearmsforingane kan du nok ha funne feilen. gjer den etter vil jo hjulet naturligvis få meir negativ camber. fin jobb å skifta dei Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #4 på: januar 21, 2015, 12:35:36 pm »

Prøver igjen, for no skal eg på EU......
Satte jekken under hengarfestet, og løfta bilen opp til gamle høgder.
Sjølv ved full høgde = når fjørplatene ca møter 'endestoppen' under, har eg negativ camber...... Sjokkert
Trudde ikkje det gjekk an?Hæ

Det eg derfor lurer på er om 'røyret' som går frå opplagringa inne på torsjonen, og ut til hub'en, kan ha bøyd seg?
Har forsøkt med rettholt, men vanskelig å sei, sidan det er sving på dette røyret.

Det er noko meir camber på H. side enn på V., når avstanden frå senter i hjulet og til hjulbuen er lik.

Kom igjen med gode tips, idear, påstander, surmuling etc
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: januar 21, 2015, 17:05:38 pm »

fekk du skifta berearms foringane?

ellers er da jo ikkje akkuratt noko hemligheit at desse bilane har blant anna ei kjent rustfella nøyaktig rundt torsionsrøyret. drit og fandenskap kjem inn den altfor store opningen der håndbrekkwire går gjennom og alt samlar seg inni rammeprofilen og rundt torsionsrøyret. detta vil ligga å kosa seg med fukt og kanskje ein skvett salt? og sakte men sikkert gnaga seg gjennom ramma, og attpå te, vil da angripa torsionsrøyra der den går gjennom rammo.......... = da kan godt vera ein plass som sviktar vist du har tongt nokk lass og da er rust innvendig(99%sannsynlig om du ikkje har sveist noko der i da sista)

du kan jo bruka ein roterande laser å ta høgdene  inne ved ramma, og ute med hubben, og samanlikna sidene. so finn du ivertfall fort ut om da er beint elle ikkje
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #6 på: januar 21, 2015, 22:34:58 pm »

Har ikkje skifta foringane enno, men har derimot tigga meg inn i garasjen til naboen, så no når været vert så dårleg at det ikkje er råd å gjera noko fornuftig ute, så skal eg bort der og riva ned litt. Har noko bremesknask baki der som treng til litt tilsyn etterkvart. Har jo trilla over 30' sidan det var opna sist....

Har funne litt slakk i dei foringane, så om dei 'tverrar' mellom øyrene, så vil jo armen kunne vri seg? Fjørplata ute kan jo glatt 'vri' seg då den ikkje tar intern torsjon i det heile.

Nokon som veit kor stor klaring det skal vera mellom underkanten av fjørplata og ned til stopparen under?
Enten når tom bil står flatt, eller når den er jekka opp. Eg har ca 15mm klaring når den er jekka opp.

Eg er klar over rustfella ved ramma-torsjonsrøyret-håndbremsen. Der ser det eigentleg uforskamma friskt ut, utan at eg har skore hol på det.
Hugsar den flotte bidleserien din på Doka kjøreskolebil #266 - #267 side 9 http://www.vwnorge.no/index.php/topic,18580.240.html

Tenkte ikkje å pirka heller........




Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: januar 22, 2015, 23:07:42 pm »

da eg meinte med rammerost greio va at da er ein svakheit. du bør derfor sjekka at torsjonsrøyret er snorbeint frå ende til ende, enten med vatring, laser, eller roterande laser/høgdemålar etc etc
om foringen er bås so vil jo da gje etter der inne, og fjørplata er til for å vri seg så då vert da camber.
med tak øve håvet finn du nok ut av ting:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #8 på: januar 29, 2015, 19:55:41 pm »

Enkelte ting tar aldri ende!

No er både bremsedeler og nye foringar inne på IRS-armen komme på huset.
Må ha to nye dekk bak for å komme gjennom på EU. (utelukkande pga ein cambervinkel som hadde vore nok til tre bilar)
Sidan det hender eg køyrer med lass, vil eg gå for dei 8lags dekka som produsenten har foreskreve.
Piggfrie 7,00xC14 burde jo vera ein enkel affære, tenkte eg og la meg over telefonen.

Dimensjonen blei ganske fort konvertert til 175 eller 185x70 til 80 R14C
Etter MANGE telefonar, får eg samme bekreftelesn; Utgått dimensjon sist vinter, og mest sannsynleg svært vanskeleg å få fatt i.
Det som finnes på lager er gamle varelager........

Unntaka er meir og mindre ukjente asiatiske merker Tvilende stort sett med leveringstider så det holder.

På lager her i Bergen fann dei kun to stk Toyo, som er i nærheten i dim.

Nettet frister med utallige dimensjonar (utan C merking), i prisklassar nedimot 400,- Toyo dekka her kjem på nesten 1500,- og no snakker me stk pris (gullarmering?)

Ser bort frå alle de som køyrer lavprofil på alu, kva køyrer de andre med originale stålfelgar på??? Hæ


Tar imot alle typer stalltrix

Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #9 på: januar 29, 2015, 20:13:40 pm »

dekkonline tilbyr jo: Kleber Transalp 2 185/80 R14C - 880kr stk, eller Hankook RW06 185/82 R14C - 929kr stk og dei prisane er jo med både moms og frakt.

eg ska antakligvis te askøy iløp av helga ein tur. kan ta med roterande laser og diverse greier so kan me finna ut nøyaktig kor bein den bakakslingen din er:=)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #10 på: januar 30, 2015, 06:43:30 am »

Takker for det. Kanskje ikkje verden er fullt så svart som dekkprodusentan vil ha det til?  Rekker tunge Jobber vidare med dekksaken litt til. Har fått anbefalt Uniroyal i 185........

Når det gjeld helga, så er du velkommen til å ta ein kikk, men eg er ikkje heime/ledig før på søndag ettermiddag 18.00 ish.
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: januar 30, 2015, 18:25:25 pm »

søndag går dårlig for min del. men anledningen byr nok på seg igjen.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!