april 30, 2024, 02:33:36 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Wideband lambda med instrument.  (Lest 1672 ganger)
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« på: juli 22, 2008, 12:24:43 pm »

Som overskriften sier. Wideband lambda sett selges.

Samme kit som her. http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1673

Altså sensor, og instrument.

2500,- eller bud over pluss evt frakt.

Espen
92409023
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #1 på: juli 23, 2008, 13:19:06 pm »

Da legger vi det ut på finn. Glad  Sikkert ikke så mange her som driver med sånn moderne overvåking av motoren.
Loggført
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #2 på: juli 23, 2008, 14:28:27 pm »

Da legger vi det ut på finn. Glad  Sikkert ikke så mange her som driver med sånn moderne overvåking av motoren.


Som en forklaring på "laber interesse", så kan det kansje skyldes at en får hjem ett spell nytt sett fra CB, på trappa for 2100-2200,- inkl. frakt og mva.

Jeg hadde ihvertfall trengt en veldig god grunn til å kjøpt ditt / deres istedet som det da også ville kommet frakt på i tillegg til kjøpsprisen naturligvis, med da en total på ca. 2700,- om jeg trengte ett slikt sett. Bare sånn til info og forklaring på at folk ikke har kastet seg over det Blunker
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #3 på: juli 23, 2008, 14:30:30 pm »

Da legger vi det ut på finn. Glad  Sikkert ikke så mange her som driver med sånn moderne overvåking av motoren.


Som en forklaring på "laber interesse", så kan det kansje skyldes at en får hjem ett spell nytt sett fra CB, på trappa for 2100-2200,- inkl. frakt og mva.

Jeg hadde ihvertfall trengt en veldig god grunn til å kjøpt ditt / deres istedet som det da også ville kommet frakt på i tillegg til kjøpsprisen naturligvis, med da en total på ca. 2700,- om jeg trengte ett slikt sett. Bare sånn til info og forklaring på at folk ikke har kastet seg over det Blunker

Litt usikker på hvor du får frakta fra, men det er ditt regnestykke. Glad 
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #4 på: juli 23, 2008, 15:07:30 pm »

Okey så hadde det blitt 2600 da.. men du sier evt. bud over også...
Jeg skal ha meg en, men jeg liker godt å bestille fra usa. Sifra om du senker prisen ellers får du sikkert uansett solgt den, spesielt på finn :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #5 på: juli 24, 2008, 07:14:26 am »

Okey så hadde det blitt 2600 da.. men du sier evt. bud over også...
Jeg skal ha meg en, men jeg liker godt å bestille fra usa. Sifra om du senker prisen ellers får du sikkert uansett solgt den, spesielt på finn :-)

Kommer nok til å legge den andre steder enn finn også. Blunker  Selvagt skriver man evt bud over. Vet hva det koster å få det hit. Og skal du kjøpe sånt i norge er du kjapt borti 3000,-

Men at det kom til å ende med atter en salgs annonse hvor det blir mer kommentert prisen enn reelle kjøp.. Det er jo vanlig på ett vw forum...   

God sommer.



Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #6 på: juli 24, 2008, 08:26:05 am »

Når du selv starter med å være spydig mht. interessen så må du tåle et normalt innlegg fra der_buzlemann som kommenterer den største sannsynligheten for hvorfor ingen er interessert i et "reelt kjøp" som du kaller det.
Det jeg gjør kalles pruting Espen, og det slipper du ikke unna på finn heller :-)

Og forresten var Der_buzlemanns tall medregnet både CB's dyre UPS frakt og full moms.
« Siste redigering: juli 24, 2008, 08:31:04 am av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #7 på: juli 24, 2008, 08:35:11 am »

Når du selv starter med å være spydig mht. interessen så må du tåle et normalt innlegg fra der_buzlemann som kommenterer den største sannsynligheten for hvorfor ingen er interessert i et "reelt kjøp" som du kaller det.
Det jeg gjør kalles pruting Espen, og det slipper du ikke unna på finn heller :-)

Og forresten var Der_buzlemanns tall medregnet både CB's dyre UPS frakt og full moms.

Ser ikke helt hvor jeg var spydig i mitt andre innlegg, men tolk det som du vil. Glad  Og ved å skrive 2500,- eller bud over så er prisen satt til 2500 minimum. Penga er brukt og den ligger fint på hylle inntil noen vil ha den. Glad Og du har nummeret mitt om du vil ha den.  Kysser
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!