april 24, 2024, 00:52:58 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sør Rogaland VW Treff 5-7 Juni 2015  (Lest 11398 ganger)
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #30 på: juni 08, 2015, 07:03:16 am »

Kjekt å skryte litt av gamle dager .... Når vi var på treff før de yngste treffdeltakerne var født :-)
Har lastet opp bilder og linket youtube video på srvwk.com

Du får gi et vink om du vil ha video eller bilder i høyere oppløsning tilsendt Geir.

Håper det er andre som har bilder og som vil dele. Jeg filmer for det meste på banen.....
Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2088
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #31 på: juni 08, 2015, 21:44:08 pm »

Årets treff er over og eg ønsker å takke alle som kom, alle som hjalp til både på banen og på treffområdet. Veldig kjekt å være tilbake på Bore.
Været var på vår side og vi hadde stort sett bare regn om natta. Vinden var på plass som alltid, men det tåler vi :-)
Lørdagen organiserte vi en crusing etter tips fra Jan Olav. En vw entusiat (Svein Ove ) Giftet seg på lørdag og en oppmerksomhet fra klubben måtte vi få til. Så en crusing til Tasta, der vi fulgte brudgommen tilbake til Sola Ruinkirke ble gjennomført. Kjekt nåe vi får til sånt :-)

Deretter var det til Reve for å kjøre litt aktivt på banen. Litt lite biler, vet om flere som ikkje ble klar med bil (inkludert meg sjøl :-o) , men sånn er det. Vi fikk god underholdning av både Jøran (som fikk premie for banekjøring), Jan Olav som strødde rundt seg med stålplater ;-), og flere... Ingen skader, ikkje noe ble ødelagt.
Tilbake på Bore for litt grillmat og noe godt i glasset. Festlighetene holdt på til langt på natt.
Søndagen var det klar for utstilling og grilling. Temperaturen hadde sunket fra fredagen så det var lengre fra sommerfølelsen da, men dog opphold :-)
Årets vinnnere av SRVWK treffet er:

Topp 5
Rune sin cab
John Arne sin oval
Ole Jonny sin oval
Kjetil Lima sin
Espen sin 1302

Banekjøring - Jøran
Lengst vei heim - Matt
Folkets valg - Ole Jonny sin oval



Tusen takk for støtten fra alle sponsorer :-)




Igjen tusen takk for at du kom, eg glede meg allerede til neste år, då skal eg sjøl ha bil på banen :-o






Alle bildene fra treffet ligger her http://www.srvwk.com/bilder/SRVWK2015/
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

G.D
Medlem
***
Innlegg: 155
Bosted: Tysvær



Vis profil
« Svar #32 på: juni 11, 2015, 21:13:07 pm »

Drister meg til å legge inn link til noe film fra treffet. http://www.srvwk.com/page.php?41
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!