april 29, 2024, 14:29:35 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 50år og til salg  (Lest 1484 ganger)
Bjarni
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted:


Vis profil

« på: mars 13, 2015, 09:20:35 am »

Hei!

Jeg selger nå min trofaste boble etter et altfor kort halvår med nydeligheten. Bobla er en god bil å kjøre, og det er ingen tvil om at den drar beundrende blikk fra andre.

En 50 år gammel bil kommer selvsagt ikke feilfri.
Jeg har brukt et halvt år på å få bilen på veien, og per dags dato er det kun fordelingslokket som er defekt. Fordelingslokket må byttes for at bilen skal gå. Det er også en parkeringsbulk i forskjermen på venstre side. Bortsett fra dette er bilen i flott stand, og den er usedvanlig rustfri til å være så gammel som den er.
En boble-entusiast har omtalt bilen som sjelden på grunn av standen den er i. Entusiasten har aldri før sett en boble-motor i så fin stand.

Påkostnader for å få bobla i perfekt stand ligger på 3000kr. 2000 for ny skjerm og 1000 for fordelingslokk.
Kjøperen får med seter med nakkestøtte som kan settes inn om det ønskes. Understellet på disse setene er ikke likt som på originalsetene, så disse må tilpasses.
Setebelter foran er satt inn(det er ikke påbudt å bruke disse), og kjøperen får med setebelter til å sette inn bak.
Kjøperen får også med ny bremsetrommel til venstre side, høyre side ble byttet for 2 mnd siden.
Omformer fra 6v til 12v er innstallert.

Bilen burde EU-godkjennes i slutten av April.

Prisen ligger på 25000kr, men prisen kan prutes på om bilen går fort. Bilen er rimelig med tanke på stand, affeksjonsverdi og at det er en veteran.
Bilde av bulk kommer senere.

Ring meg på 90745426

FOR BILDER sjekk her http://www.autodb.no/veteran/search/#AdItemId1733942 Årsagift blir betalt av meg, send meg bud eller noe artig bytt. LES HELE TEKSTEN
Loggført
Bjarni
Nybegynner
*
Innlegg: 9
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: mars 13, 2015, 09:51:31 am »

Super helgepris 20.000kr
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!