Odd-Arne
Seniormedlem

|
 |
« Svar #30 på: august 22, 2015, 23:31:24 pm » |
|
Jeg hadde en Helt fantastisk lørdag på SCC, koste meg veldig. Eneste som jeg ble litt skuffa over var at man ikke med dagspass fikk "velkomst pakke" med program, klistremerke og lapp for å skrive info om bilen. Jeg forstod det på SCC bua at jeg var ikke den eneste som hadde nevnt dette til dem. Det koster jo litt og komme inn, så lenge man har med seg en vw bil inn burde man fått dette. Ellers, gleder jeg meg veldig til SCC 2016 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Brurud
Supermedlem

|
 |
« Svar #31 på: august 23, 2015, 21:49:35 pm » |
|
Det fikk ikke jeg som kjøpte helgepass i porten heller.. Trudde kanskje det var slutt på det. Jeg hadde en Helt fantastisk lørdag på SCC, koste meg veldig. Eneste som jeg ble litt skuffa over var at man ikke med dagspass fikk "velkomst pakke" med program, klistremerke og lapp for å skrive info om bilen. Jeg forstod det på SCC bua at jeg var ikke den eneste som hadde nevnt dette til dem. Det koster jo litt og komme inn, så lenge man har med seg en vw bil inn burde man fått dette. Ellers, gleder jeg meg veldig til SCC 2016 
|
|
|
Loggført
|
53 1200 Zwitter 62 1200 Panel 69 1500 Karmann Cabriolet 77 T2 Westfaila Berlin 86 T3 Syncro Doka 86 T3 Syncro Caravelle C 90 T3 Syncro halvpanel twinslider 90 Golf Country
|
|
|
simenokstad
Medlem

|
 |
« Svar #32 på: august 24, 2015, 10:08:46 am » |
|
Jeg fikk program, men ikke pose med annet tilbehør. Jeg kom litt sent på lørdag så trodde at de var tomme for dette men tydeligvis flere som ikke fikk nei.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw racing
Medlem

|
 |
« Svar #33 på: august 24, 2015, 10:50:06 am » |
|
Jeg var på Søndag når det åpnet, både i 2014 og 2015. 2014 var det regn.. Men i år var det kjempe vær. Begge år på dagspass. Synes det var litt lite som skjedde. Virket som mange pakket sammen tidlig på søndag. (kanskje dagen derpå?)  Skulle handle litt tenkte jeg. men når klokka blei ca 14?? Husker ikke nøyaktig. Så var mange stands pakket ned. Pratet med flere som var litt skuffet over søndags opplegget, som kun hadde dagspass da. Men neste år håper jeg å få med meg lørdagen. Så da kan det bli et annet inntrykk.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dyspne
Nybegynner

|
« Svar #34 på: august 24, 2015, 13:59:11 pm » |
|
Hadde det vært mulig med ''åpen klasse'' i Schmutz Rennen, for oss som har nyere biler enn de gode gamle med støpt dynamofot? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem

ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #35 på: august 25, 2015, 07:47:38 am » |
|
Kjøreutstyr: Så dessverre en del førere uten f.eks. hansker. Dette burde påpekes.
- Forslag: Kanskje vi skulle ha laget en how-to tråd på hva man må ha, hva man bør ha og hva man kan ha i en bil som skal på stripa? Ser det f.eks er endel bilen som begynner å gå fort med lave stoler. Ser ikke bra ut.
Depot: Vi bør få til ett tettere depotområde uten tvil. Ene langstrekka i "B" var bra, litt spredt utenom det.
- Forslag: Jeg kan tegne opp et forslag på nytt depotområde- /gate, og se om det er stemning for det?
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #36 på: august 25, 2015, 07:54:19 am » |
|
Husk Erlend nå blir bygd om en del opp dær til neste år da  . 
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem

ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #37 på: august 25, 2015, 07:56:51 am » |
|
Husk Erlend nå blir bygd om en del opp dær til neste år da  .  Jepp, har sett på planene, og ser ut til at vi kunne ha bygd det "likt" som iår. Kan se det an litt mtp hva de ender opp med å gjøre der oppe 
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
pWolf
Supermedlem

|
 |
« Svar #38 på: august 25, 2015, 09:40:21 am » |
|
Kjøreutstyr: Så dessverre en del førere uten f.eks. hansker. Dette burde påpekes.
- Forslag: Kanskje vi skulle ha laget en how-to tråd på hva man må ha, hva man bør ha og hva man kan ha i en bil som skal på stripa? Ser det f.eks er endel bilen som begynner å gå fort med lave stoler. Ser ikke bra ut.
Depot: Vi bør få til ett tettere depotområde uten tvil. Ene langstrekka i "B" var bra, litt spredt utenom det.
- Forslag: Jeg kan tegne opp et forslag på nytt depotområde- /gate, og se om det er stemning for det?
God ide Erlend. Få ut mer info rundt både sikkerhet , do & dont's og hva man bør gjøre av forbredelser på bilen.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #39 på: august 25, 2015, 09:49:38 am » |
|
Oljeoppsamler !! funker utrolig bra
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem

The driver
|
 |
« Svar #40 på: august 25, 2015, 14:11:08 pm » |
|
Hadde det vært mulig med ''åpen klasse'' i Schmutz Rennen, for oss som har nyere biler enn de gode gamle med støpt dynamofot?  +1 Det må jo være rom for vanvittige mye artige biler og kjøring på noe sånt, og jeg er veldig sikker på at ikke jeg er den eneste med nyere bil som gjerne blir med;-)
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Seven
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: januar 07, 2016, 22:56:27 pm » |
|
Minor detail......Hva med å henge opp en enkel korktavle m kart - så kan vi sette en nål der vi kommer fra... funfacts
Crewet nevnte at vårt campingområde nå blir asfaltert - og benyttes depot(man så det også på tegningene). Kun vi som bruker området med camping osv.... Vet dere om det blir teltmulighet neste år..?
Noe må man jo tenke på i mørketiden...... noen som vet noe om campingmuligheten (for oss som må slå ned plugger). Må vi ta med 30 vekt-steiner... 
|
|
|
Loggført
|
Shift Happens !
|
|
|
Svein.
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: januar 08, 2016, 00:20:16 am » |
|
Jeg hadde 3 helt fantastiske dager på SCC. Man kan jo ikke være på et bedre sted, ikke minst med det været som ble. Stemmer også i ang kjøreutstyr og ikke minst lave stoler. De som kjører bør abselutt investere litt i egen sikkerhet også. Etter at jeg filmet meg selv i Fyresdal monterte jeg høy racing stol pronto... De lave brukes kun til kose kjøring for min del 
|
|
« Siste redigering: januar 08, 2016, 01:22:02 am av Svein. »
|
Loggført
|
201m 8,063 sek. 136,42km/t 402m 12,708 sek.176,81km/t...
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #43 på: januar 08, 2016, 08:52:56 am » |
|
Jeg hadde 3 helt fantastiske dager på SCC. Man kan jo ikke være på et bedre sted, ikke minst med det været som ble. Stemmer også i ang kjøreutstyr og ikke minst lave stoler. De som kjører bør abselutt investere litt i egen sikkerhet også. Etter at jeg filmet meg selv i Fyresdal monterte jeg høy racing stol pronto... De lave brukes kun til kose kjøring for min del  Her har dere en "eye opener" vedr. stoler og belter. Gå inn på www.nitroz.se så klikker dere på webb tv i headingen og ser på Motorsoffan #163. I fjor var det to alvorlige ulykker i Sverige og den ene involverte en boble. Er man uheldig med lave stoler så må man ha en stor porsjon med flaks. Rekker det med flaks for dere? Mvh BB
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
|