april 24, 2024, 06:02:50 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC2015, Konstruktiv tilbakemelding ønskes  (Lest 15114 ganger)
Odd-Arne
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Follo



Vis profil
« Svar #30 på: august 22, 2015, 22:31:24 pm »

Jeg hadde en Helt fantastisk lørdag på SCC, koste meg veldig.
Eneste som jeg ble litt skuffa over var at man ikke med dagspass fikk "velkomst pakke" med program, klistremerke og lapp for å skrive info om bilen. Jeg forstod det på SCC bua at jeg var ikke den eneste som hadde nevnt dette til dem. Det koster jo litt og komme inn, så lenge man har med seg en vw bil inn burde man fått dette.

Ellers, gleder jeg meg veldig til SCC 2016  Glad
Loggført

Follo VW klubb

T2 Westfalia 72mod - Nadolek    ---    1303 75mod - Onkel Oskar

http://www.odd-arne.com
Brurud
Supermedlem
*****
Innlegg: 580
Bosted: Eidsvoll Verk



Vis profil
« Svar #31 på: august 23, 2015, 20:49:35 pm »

Det fikk ikke jeg som kjøpte helgepass i porten heller.. Trudde kanskje det var slutt på det.

Jeg hadde en Helt fantastisk lørdag på SCC, koste meg veldig.
Eneste som jeg ble litt skuffa over var at man ikke med dagspass fikk "velkomst pakke" med program, klistremerke og lapp for å skrive info om bilen. Jeg forstod det på SCC bua at jeg var ikke den eneste som hadde nevnt dette til dem. Det koster jo litt og komme inn, så lenge man har med seg en vw bil inn burde man fått dette.

Ellers, gleder jeg meg veldig til SCC 2016  Glad
Loggført

53 1200 Zwitter
62 1200 Panel
69 1500 Karmann Cabriolet
77 T2 Westfaila Berlin
86 T3 Syncro Doka
86 T3 Syncro Caravelle C
90 T3 Syncro halvpanel twinslider
90 Golf Country
simenokstad
Medlem
***
Innlegg: 156
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #32 på: august 24, 2015, 09:08:46 am »

Jeg fikk program, men ikke pose med annet tilbehør. Jeg kom litt sent på lørdag så trodde at de var tomme for dette men tydeligvis flere som ikke fikk nei.
Loggført
vw racing
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #33 på: august 24, 2015, 09:50:06 am »

Jeg var på Søndag når det åpnet, både i 2014 og 2015.
2014 var det regn.. Men i år var det kjempe vær. Begge år på dagspass.

Synes det var litt lite som skjedde. Virket som mange pakket sammen tidlig på søndag. (kanskje dagen derpå?)  Sjokkert
Skulle handle litt tenkte jeg. men når klokka blei ca 14?? Husker ikke nøyaktig. Så var mange stands pakket ned.
Pratet med flere som var litt skuffet over søndags opplegget, som kun hadde dagspass da.

Men neste år håper jeg å få med meg lørdagen. Så da kan det bli et annet inntrykk.
Loggført
Dyspne
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted:


Vis profil

« Svar #34 på: august 24, 2015, 12:59:11 pm »

Hadde det vært mulig med ''åpen klasse'' i Schmutz Rennen, for oss som har nyere biler enn de gode gamle med støpt dynamofot? Øyerulling
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #35 på: august 25, 2015, 06:47:38 am »

Kjøreutstyr: Så dessverre en del førere uten f.eks. hansker. Dette burde påpekes.

- Forslag: Kanskje vi skulle ha laget en how-to tråd på hva man må ha, hva man bør ha og hva man kan ha i en bil som skal på stripa?                                           Ser det f.eks er endel bilen som begynner å gå fort med lave stoler. Ser ikke bra ut.

Depot: Vi bør få til ett tettere depotområde uten tvil. Ene langstrekka i "B" var bra, litt spredt utenom det.

- Forslag: Jeg kan tegne opp et forslag på nytt depotområde- /gate, og se om det er stemning for det?



Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #36 på: august 25, 2015, 06:54:19 am »

Husk Erlend nå blir bygd om en del opp dær til neste år da Øyerulling. Gliser
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #37 på: august 25, 2015, 06:56:51 am »

Husk Erlend nå blir bygd om en del opp dær til neste år da Øyerulling. Gliser

Jepp, har sett på planene, og ser ut til at vi kunne ha bygd det "likt" som iår.

Kan se det an litt mtp hva de ender opp med å gjøre der oppe Osteaktig
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #38 på: august 25, 2015, 08:40:21 am »

Kjøreutstyr: Så dessverre en del førere uten f.eks. hansker. Dette burde påpekes.

- Forslag: Kanskje vi skulle ha laget en how-to tråd på hva man må ha, hva man bør ha og hva man kan ha i en bil som skal på stripa?                                           Ser det f.eks er endel bilen som begynner å gå fort med lave stoler. Ser ikke bra ut.

Depot: Vi bør få til ett tettere depotområde uten tvil. Ene langstrekka i "B" var bra, litt spredt utenom det.

- Forslag: Jeg kan tegne opp et forslag på nytt depotområde- /gate, og se om det er stemning for det?





God ide Erlend. Få ut mer info rundt både sikkerhet , do & dont's og hva man bør gjøre av forbredelser på bilen.
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #39 på: august 25, 2015, 08:49:38 am »

Oljeoppsamler !!

funker utrolig bra Glad
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #40 på: august 25, 2015, 13:11:08 pm »

Hadde det vært mulig med ''åpen klasse'' i Schmutz Rennen, for oss som har nyere biler enn de gode gamle med støpt dynamofot? Øyerulling

+1

Det må jo være rom for vanvittige mye artige biler og kjøring på noe sånt, og jeg er veldig sikker på at ikke jeg er den eneste med nyere bil som gjerne blir med;-)
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #41 på: januar 07, 2016, 21:56:27 pm »

Minor detail......Hva med å henge opp en enkel korktavle m kart - så kan vi sette en nål der vi kommer fra... funfacts

Crewet nevnte at vårt campingområde nå blir asfaltert - og benyttes depot(man så det også på tegningene). Kun vi som bruker området med camping osv....   Vet dere om det blir teltmulighet neste år..?



Noe må man jo tenke på i mørketiden......  noen som vet noe om campingmuligheten (for oss som må slå ned plugger). Må vi ta med 30 vekt-steiner...  Øyerulling

Loggført

Shift Happens !
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2424
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #42 på: januar 07, 2016, 23:20:16 pm »

Kjøreutstyr: Så dessverre en del førere uten f.eks. hansker. Dette burde påpekes.

- Forslag: Kanskje vi skulle ha laget en how-to tråd på hva man må ha, hva man bør ha og hva man kan ha i en bil som skal på stripa?                                          
Ser det f.eks er endel bilen som begynner å gå fort med lave stoler. Ser ikke bra ut.


Jeg hadde 3 helt fantastiske dager på SCC. Man kan jo ikke være på et bedre sted, ikke minst med det været som ble.
  Gliser Kult Kult Kult Gliser
Stemmer også i ang kjøreutstyr og ikke minst lave stoler.
De som kjører bør abselutt investere litt i egen sikkerhet også.
Etter at jeg filmet meg selv i Fyresdal monterte jeg høy racing stol pronto... De lave brukes kun til kose kjøring for min del Gliser


« Siste redigering: januar 08, 2016, 00:22:02 am av Svein. » Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #43 på: januar 08, 2016, 07:52:56 am »

Kjøreutstyr: Så dessverre en del førere uten f.eks. hansker. Dette burde påpekes.

- Forslag: Kanskje vi skulle ha laget en how-to tråd på hva man må ha, hva man bør ha og hva man kan ha i en bil som skal på stripa?                                          
Ser det f.eks er endel bilen som begynner å gå fort med lave stoler. Ser ikke bra ut.


Jeg hadde 3 helt fantastiske dager på SCC. Man kan jo ikke være på et bedre sted, ikke minst med det været som ble.
  Gliser Kult Kult Kult Gliser
Stemmer også i ang kjøreutstyr og ikke minst lave stoler.
De som kjører bør abselutt investere litt i egen sikkerhet også.
Etter at jeg filmet meg selv i Fyresdal monterte jeg høy racing stol pronto... De lave brukes kun til kose kjøring for min del Gliser


Her har dere en "eye opener" vedr. stoler og belter. Gå inn på www.nitroz.se så klikker dere på webb tv i headingen og ser på Motorsoffan #163. I fjor var det to alvorlige ulykker i Sverige og den ene involverte en boble. Er man uheldig med lave stoler så må man ha en stor porsjon med flaks. Rekker det med flaks for dere?

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!