mars 28, 2024, 10:37:28 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sjeldent pen 58 VW Boble vurderes solgt  (Lest 6271 ganger)
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« på: august 20, 2015, 11:58:40 am »

Som småbarnspappa og med dalende bilinteresse har jeg i et svakt øyeblikk vurdert å selge bilen.

58 boble, 4" smalnet forstilling custombygget (ikke smalnet original) med senkespindler og breddede bakfelger, øvrig original. Alle originale deler finnes og bilen kan enkelt settes tilbake til original stand. Original "matching numbers" motor.
Bilen har gått ca. 108 000, men ble totaloppusset av Halstensen auto rundt 1990 for å stå i bilutstillingen deres. Rundt 2000-2002 ble bilen solgt av firmaet og har vært eid av entusiaster siden.

Det som kan utsettes på bilen er;
- dørlås førerdør defekt, ukjent årsak
- dårlig simring, trolig på en drivaksel som fører til oljedrypp (girkasseolje), har etterfylt en gang årlig og kjørt de siste 3 sesongene slik
- forstilling burde vært justert (camber/spissing)
- hornet virker ikke, ukjent årsak

Bilen befinner seg på Jevnaker.

Prisantydning 89 000,-
Seriøst interesserte bes ta turen og se på bilen med egne øyne.
På grunn av sporadisk innlogging bes spørsmål stilt per mobil 97 55 39 49.






























« Siste redigering: august 22, 2015, 19:43:00 pm av lemmuh » Loggført
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« Svar #1 på: februar 21, 2021, 06:44:38 am »

Snakk om å stå opp fra de døde, men bilen står nå her fortsatt! Det ble ikke til et salg, tok heller ut motoren mens jeg var i pappaperm. Motivasjonen var der og det føltes vel som om det var litt tilgjengelig fritid...

Nå 5 år etter står bilen på nøyaktig samme plass på bukkene...jeg hadde dessverre rett, bil som hobby er et avsluttet kapittel.

Derfor skal denne nå selges. Den triller men motor står komplett ved siden av. Av kjente feil er det trolig drivakselmansjetter og bunnpannepakning som må byttes  utover det som er nevnt i annonsen. Å ta ut motor var jo meningsløst, men jeg hadde ambisjoner om å lakkere og freshe opp litt smådeler i tillegg.

Ta gjerne kontakt på 97553949, finn-annonse kommer sammen med bilder slik den står per nå.
Pris slik den står, 50 000,- (?)
Loggført
lemmuh
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Jevnaker


Vis profil

« Svar #2 på: februar 22, 2021, 12:04:14 pm »

Solgt...
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!