april 27, 2024, 13:15:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1968 Vw T2 Earlybay Highroof  (Lest 2580 ganger)
Marhhp
Nybegynner
*
Innlegg: 2
Bosted:


Vis profil

« på: august 28, 2015, 16:51:04 pm »

Hej.
Jeg ønsker at sælge min Vw T2 Highroof da jeg er blevet syg og ikke kan klare at lave bil mere. Det er en bus der har fået lavet ny front svejset i, svejset og lavet rust i undervogn, fået ombytningsmotor i fra Jagtvogn, ingen slør, går fint kan starte og køre, ny tændingsystem, nye stødstangsrør og nye kobber bremserør. Blevet nymalet i foråret, ok lavet, men ikke showlak, garagemalet. Der kommer nye dæk på, og porschefælge i krom der er ganske fine i det.
Den er lidt rå i interiøret bagi, og foran. Man skal regne med at lave interiør som man vil, jeg har komplet rock and Roll seng til den, helt ny i org. Kasse der kan komme med. Der er kun rust ved batteri som skal laves kan jeg se.
Den skal hentes med trailer da den har stået stille i mange mdr, selvom den kan starte har jeg ikke pga. Sygdom kunnet køre, og den mangler også syn lige nu.
Den er købt ved auktion hos politiet, så man skal syne den for at skat vil udlevere reg. Papirer på den igen efter den blev beslaglagt da den var efterladt inde i Kbh. I en lang periode. Jeg har de papire der giver ret til udlevering af org. Registreringsattest. Den har altid været dansk fra ny, sidst synet og kørende i 2009 på hvide plader.

Jeg har ingen interesse i bytte, medmindre det er med en kørende T3 Reimo eller westfalia camper med poptop, gerne syncro også.

Pris er 110.000kr eller bedste bud der omkring. Ved bytte er pris fast på 120.000kr

Man kan maile mig på : Marhhp@hotmail.com og efter aftale ringe ved mere interesse. Telefon nummer fået via mail, eller ved kontakt på Facebook: Martin Møffe Poulsen
Bil er lokaliseret ved motorvejen ved Odense syd med let til og frakørsel med bil med trailer.

Mvh Martin

* image.jpg (26.84 KB. 339x600 - vist 378 ganger.)

Loggført
Marhhp
Nybegynner
*
Innlegg: 2
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: august 28, 2015, 16:53:19 pm »

Flere billeder kan sendes på mail.


* image.jpg (23.1 KB, 339x600 - vist 336 ganger.)

* image.jpg (36.47 KB, 339x600 - vist 364 ganger.)

* image.jpg (64.21 KB, 800x453 - vist 308 ganger.)

* image.jpg (43.31 KB, 800x453 - vist 288 ganger.)
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!