desember 14, 2018, 02:29:04 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tmbryhn engineering har fått egen side på VW Norge!  (Lest 3933 ganger)
tmbryhn
Supermedlem

Vis profil WWW
« på: september 07, 2015, 17:14:13 pm »

Tenkte å legge ut litt om hva som foregår hos Tmbryhn engineering.

Til de av dere som ikke vet hva jeg driver med: Tmbryhn engineering spesialiserer seg på innsprøytningssystemer og elektronikk til bruk på kjøretøy; da med spesielt hensyn til konvertering av gamle biler til moderne innsprøytnings- og tenningssystemer. I den forbindelse både utvikler, tester og markedsfører jeg motorstyringsprodukter som støtter en rekke funksjoner for et bredt spekter av motoroppsett.
Om du ønsker å bygge et subtilt og moderne retrovennlig oppsett med skjulte injectorer, datastyrt original coil/fordeler og forgasser som spjeldhus, eller vil dra den helt ut på stripa med launch control, flex fuel (E85), staged injection, boost controll, coil-on-plug og datalogging, så finner vi en løsning i fellesskap.
Jeg liker best å skreddersy pakker etter kundens preferanser og behov, og lagerfører det meste til ditt kommende EFi-oppsett.

I tillegg til utvikling og levering av styringselektronikk, jobber jeg også med produksjon eller modifisering av braketter, innsug, fuel rails og triggerhjul, for å nevne noe.

Jeg blir å poste litt rundt utvikling, produksjon, hva slags pakker som komponeres på bestilling og relevant arbeid i verkstedet. jeg vil også svare fortløpende på spørsmål som måtte dukke opp fra interessenter som lukter på en passende EFi-løsning.

For å forsøke på en litt ryddig start, vil jeg oppføre en tråd hvor man kan stille generelle spørsmål ang. produkter, teori og praksis.
Man kan også sende PM eller kontakte meg på facebook hvis det er ønskelig.
I den forbindelse oppfordrer jeg alle til å gå inn og like siden min ;-)

www.facebook.com/tmbryhn

Vi høres!  Glad

Vennlig hilsen Thore-Morten

* Logo (Medium).jpg (25.48 KB, 800x428 - vist 240 ganger.)

* ECU (Medium).jpg (56.86 KB, 800x600 - vist 277 ganger.)

* Wasserboxer (Medium).jpg (57.95 KB, 800x600 - vist 350 ganger.)

* Plug-and-play (Medium).jpg (70.97 KB, 800x600 - vist 320 ganger.)
Loggført

Til ettertanke:
"... The more we know, the more we feel our ignorance; the more we feel how much remains unknown." - Humphrey Davy

- VW 1303S 73-mod. Aurora-"Peewsen"
 - VW 1300S 73-mod. Leonora-"Peewsen" (Bruks-Peews)
Pensjonisten
Medlem

Vis profil

« Svar #1 på: august 21, 2016, 10:14:44 am »

Hei.
Kan du hjelpe meg med min 1978 cab, 1303 med injection? Får den ikke til å gå som den skal.
Loggført
Pensjonisten
Medlem

Vis profil

« Svar #2 på: oktober 15, 2018, 20:21:28 pm »

Kan du sjekke luftmengdemåleren på min 78 injection? Air Flow Meter.
Loggført
Squareback
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #3 på: oktober 15, 2018, 23:13:33 pm »

Kan du sjekke luftmengdemåleren på min 78 injection? Air Flow Meter.

Tror TrettenNullTo har litt kontakt med denne karen. Du kan prøve via han og eller pr epost.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!