april 29, 2024, 19:59:35 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Brazilianer i hekken  (Lest 862 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: august 06, 2013, 12:38:46 pm »

Kor er det med levetida/effekt på desse Søramerikanarane?
Har fått eit tilbud om ein 'bra' 1600 dp.........
Hot or not Hæ
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #1 på: oktober 09, 2015, 23:50:58 pm »

Gammal tråd, men det er jo bilen i ferd med å bli også  Osteaktig

Maskinisten min (AB er vel strengt tatt kun matros..) har antyda at det er på tide å tenke på vaktskifte. Han har fått det for seg at piperøyking er flotte greier. Min gamle sjef røykte McBaren pipetobakk for magne år sidan. Det er litt samme lukta. Inn i rundkøyringar og i nedoverbakke kjem det ein lett eim av forbrente dinosaurar.

So er det eg treng tips. Eg har ein fabrikkoverhalt original 1600 singelport, fortsatt med honestripene intakt som eg var tenkt å ha klar.
Men so er  det dette med den søramrikanaren då. Det er ein demontert AS41 1600 motor med dobbelport og doghouse. 'Gjekk som ei kule', og demontert av ein tenåring som hadde lyst å lære seg....... osv.

Behovet mitt i Plokkoppen er ein seig og pålitleg sak. Tunge lass og lange motbakkar er det ikkje langt mellom.
Eg har liggande ein 'Bugpack' manifoild for DP, og med feste for enkel 36/42 Weber. Då får ein effekten av lange innsug som gir bunndrag på lave turtall, samtidig som eg får DP motor. Enkel gassar er jo greiare p forholda seg til ifm stag, slark og justeringar. Plokkoppen trillar fortsatt 12-15000km i året. Så unødvendig skruing gidd eg ikkje.
Det er då spørsmålet med kam dukker opp. AS'en finn eg ikkje noko endeslakk i, og lagra ser flotte ut. Er det luddig å sette inn ein mild kam? I så fall, nokon gode forslag? Eg driv ikkje med nokon form for drag race, meir tractor pulling.......

Det er jo noko med det orignale også. Blir gjerne mindre skruing på ein motor som er 'Gorilla Proof' Øyerulling

Tar imot all mulig form for innspel, komentarar, oppstøt, sjitpreik og sjokolade




 
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #2 på: oktober 10, 2015, 05:17:14 am »

På Boxerville står det en fin tråd om flow. Etter å ha målt flow i toppene der, var konklusjonen at man ikke har noe nytte av vassere kam så lenge man kjører med original topper. Derimot kan vipper ned 1.25 utveksling gjøre litt, ikke fordi ventilene løfter høyere (for dårlig flow med åpne ventiler), men de åpner litt fortere og tidligere, og stenger litt seinere.

Ellers er forvarminga viktig på den sentermonterte forgasseren, skal den fungere bra.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!