november 01, 2024, 01:41:05 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dragrace IRS girkasse for turbomotor ønskes  (Lest 670 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« på: januar 19, 2016, 14:58:26 pm »

Helst 091 med T1 nesekon og innmat med utveksling og kvalitet til 600nm turbomotor.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1 på: januar 19, 2016, 15:46:39 pm »

Noen forslag hvis ikke din leverandør leverer:

1) http://www.ebay.com/itm/VW-091-PRO-MAX-VW-Transaxle-Transmission-Sand-Rail-/181712322109?hash=item2a4ee5fe3d:g:LfkAAOSwQItTyb9z&vxp=mtr

2) http://ranchotransaxles.com/vw-transaxles/

3) Mats Herrlander i Bjuv, Sverige. +46 070-5693343

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: januar 19, 2016, 18:18:34 pm »

Hør med Peter E  Cogbox uk.
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #3 på: januar 21, 2016, 08:44:49 am »

Takker for tips.
Må få avklart fra han som har tatt på seg oppdraget og mottatt pengene mine om han klarer å levere eller ikke, før jeg går hardere ut på forespørsler.
Har lagt ut på cal look lounge, the samba, extremeflat4 og Trond sjekker en nederlandsk side også. Har sendt til Erik Dahberg, KCR, Weddle og Rancho.
Videre en haug med sosiale medier/grupper på FB.
Så begynner å danne seg et bilde, mulig jeg må gå vekk fra planen om standard girspak, mange løsninger på oppå tunnellen og vertigate.
Foretrekker allikevel 091, T1 nese best innmat med 930 flenser.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!