april 27, 2024, 14:45:18 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Personlig 1303  (Lest 1968 ganger)
Bugace
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sandnes


Vis profil

« på: september 01, 2008, 21:23:49 pm »

Dette litt imellom fleire stola denna. Inspirasjonen er frå England og '70 talet. Diverse GT bilar, med svart panser alufelgar, m.m.
Fargen på min er riktig nok ikkje solid, men perlemor. Panseret er meir solid med perlemor i.

Detta er mitt aller første bilprosjekt, og innkjøp av nok eit prosjekt er gjort. Så etter over 20 år med drømming, har eg endelig fått begynta ta meg ut. F..... F....... så kjekt!!
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #1 på: september 01, 2008, 21:26:02 pm »

OII  Sjokkert  Denne så jævelig fin ut!

Litt mere fakta om bilen? Motor, inventar osv osv..  Glad
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #2 på: september 01, 2008, 21:26:23 pm »

Ser pent ut!!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: september 01, 2008, 21:36:09 pm »

Dette var ein ny vri! Men eg liker det Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bugace
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sandnes


Vis profil

« Svar #4 på: september 02, 2008, 11:07:48 am »

Motor er fortalt å vær ein 1835! Det eg veit er att den er bygd på ei brasiliansk 1300 blokk. og har ein stk modifisert 1600 gassar. Går fordømt billigt, og trekker godt. Har aldri hatt ein uorginal motor i boble tidligare, så eg kan kun samenligna med mi forgje 1303s med orginal 1600. Denna er ein god del sprekare. Spesielt lika eg att den passer rett inn på norske landeveier. Forbikjøring går fint i 4., og treng eg meir puff, så er jo 3. der. 0.7 på milo er reine drømmen, men eg rekna då med att da kan bli trøbbel etter kvart, så eg får gi den litt meir.
Interiøret vil eg prøva laga t sjøl. Som med exteriøret, så kjøre eg egen oppskrift. Bl.a. så tenke eg å bruka glidelås til panelsidene, så eg slepp holda på med dei hersens klippso. Eg tenker bruka denim, og har blitt føreslått å modernisera eit Jeans interiør, noko eg prøve sjekka opp om er fornuftigt i forhold til eigen ide.
Ser for meg stolar frå '76 Corolla e30, evnt. og nyare Corolla eller Toyota, med dei same stolane.
Som ein ser på exteriøret, så er '70 tallet synligt, så eg dropper CD til fordel for kasset spelar, equlizer og forsterkar/a i midtkonsoll. TSX 100 eller lignandas kassa høytalara bak m.m.
Gearspak hodet blir Alfred E.(MAD), frå Jimmy Flintstone.
Ein del ting folk vil reagera på er valg av 1302 baklys og hengsle monterte speil. Da stemme liksom ikkje med ein 03. Eg prøve uansett. Fordelen blir jo att sio eg vil bruka den året rundt, så har eg fjerna alle hål i karossen for speil, antenna, listverk og logoar.
Eg har fått tak i eit par "billet" vindusveier frå EMPI, men trur da blir for moderne. Men tanken er å prøva få til mest muligt uten plast inne i bilen. Noko som vil passa til Wolfrace felgane, og alu stigtrinna.
Loggført
fatzy
Seniormedlem
****
Innlegg: 293
Bosted: Ålesund


(O\ ! /O)


Vis profil
« Svar #5 på: september 02, 2008, 12:23:42 pm »

Fenomenalt! 70-tallet ruler!  Kult Kult
Bare et par kommentarer:
-Sånn som jeg husker setene på -76 Corolla så var de kalde, klamme plastikkgreier uten noen form for støtte. Skikkelig møkkastoler hvis man kjører LITT aktivt i svingene (i den grad man kunne det med den bilen). Prøvde også med såkalt varetrekk, men sklei bare fra side til side med et krampaktig tak i rattet. Men kanskje der var andre stoler på andre utgaver? Høye, originale Jeans-seter i god stand må da være mye bedre....
-Skulle ikke panseret vært matt svart? Er ikke poenget å minske skinn/reflekser?
Loggført

Old Volkswagen never dies, they just go to old folks home!
Bugace
Nybegynner
*
Innlegg: 8
Bosted: Sandnes


Vis profil

« Svar #6 på: september 02, 2008, 18:50:56 pm »

Tja, om det er same setene du beskriver, så er dei eg har i bilen bedre. Glad
Tanken på Matt var der, men eg valgte å la da vær grønn perlemor i da svarta, pga grønn solskygge i den tofarga frontruta. Da er og litt gull perlemor i panseret. Da kan vær at eg lage ei god gammal GT stripa over bilen, i same svart med perlemor. Da var egentligt planlagt, men når me såg bilen med den oransje perlemoren på, så droppa eg da. I solskinn kan den få deg til å oversjå ambulansane Gliser
Størsta problemet kjem til å bli ifm bruk av blinklys, dei blir bortevekk på solkinnsdagar.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!