november 01, 2024, 01:38:05 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
vatring av karosseri
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: vatring av karosseri (Lest 1910 ganger)
Randeberg
Medlem
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland
vatring av karosseri
«
på:
mars 05, 2016, 12:22:27 pm »
heisann, når dere skal vatre av karosseriet for hvilken som helst grunn, hvor på flyndra legger dere vateren?
Kjell
Loggført
SveinT
Supermedlem
Innlegg: 1956
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
Sv: vatring av karosseri
«
Svar #1 på:
mars 05, 2016, 20:32:16 pm »
VW setter sin lit til at dørstokken er der man bør måle.
Vater.jpg
(48.49 KB, 541x600 - vist 294 ganger.)
Loggført
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Randeberg
Medlem
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland
Sv: vatring av karosseri
«
Svar #2 på:
mars 06, 2016, 12:39:11 pm »
Sitat fra: SveinT på mars 05, 2016, 20:32:16 pm
VW setter sin lit til at dørstokken er der man bør måle.
men hvis karosseriet er tatt av flyndra? når jeg vatrer av på tunellen der shifteren hører til så blir rammegaflene samt bakre ende av tunellen skjeiv. risikerer jeg å ha rammeskjeiv bil? har aldri vært kollidert
Loggført
nobrakes
Supermedlem
Innlegg: 3453
Bosted: oppland
Sv: vatring av karosseri
«
Svar #3 på:
mars 06, 2016, 16:37:38 pm »
du vatrer vel i lengderetning på tunellen mellom brekk og gir, for så å vatre på tvers på rammehodet foran, kontrollerer deretter på gaflene bak, da vil du se evt vridning
Loggført
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Randeberg
Medlem
Innlegg: 166
Bosted: Stavanger, Rogaland
Sv: vatring av karosseri
«
Svar #4 på:
mars 07, 2016, 09:18:02 am »
Sitat fra: nobrakes på mars 06, 2016, 16:37:38 pm
du vatrer vel i lengderetning på tunellen mellom brekk og gir, for så å vatre på tvers på rammehodet foran, kontrollerer deretter på gaflene bak, da vil du se evt vridning
da prøver vi det. takk for tips
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...