april 20, 2024, 08:58:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 3 punkts belter med wolfsburg emblemet på?  (Lest 570 ganger)
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« på: april 26, 2016, 17:05:56 pm »

Hei, jeg har kjøpt 3 punkts belter til foran i bobla mi - med wolfsburg emblemet på. Han jeg kjøpte av selger ikke slikt lenger, og jeg finner kun 2 punkts magebelter på paruzzi nå. Jeg har lyst på tre punkts til å ha baki bobla mi også. Noen som kan hjelpe meg?

Lene
Loggført

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: april 26, 2016, 17:35:26 pm »

Hei, jeg har kjøpt 3 punkts belter til foran i bobla mi - med wolfsburg emblemet på. Han jeg kjøpte av selger ikke slikt lenger, og jeg finner kun 2 punkts magebelter på paruzzi nå. Jeg har lyst på tre punkts til å ha baki bobla mi også. Noen som kan hjelpe meg?

Lene

Hvilken farge belter ? Jeg har 2 stk grå med volfsburg spenne på liggende. Hadde tenkt å spare de til en dag jeg trenger de men hvis du er interessert kan jeg kanskje skille av med de.
Loggført

1961 T1 - Custom
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #2 på: april 26, 2016, 17:52:26 pm »

Hei, jeg har kjøpt 3 punkts belter til foran i bobla mi - med wolfsburg emblemet på. Han jeg kjøpte av selger ikke slikt lenger, og jeg finner kun 2 punkts magebelter på paruzzi nå. Jeg har lyst på tre punkts til å ha baki bobla mi også. Noen som kan hjelpe meg?

Lene

Hvilken farge belter ? Jeg har 2 stk grå med volfsburg spenne på liggende. Hadde tenkt å spare de til en dag jeg trenger de men hvis du er interessert kan jeg kanskje skille av med de.

Sorte.... har sorte foran... må ha like Glad
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!