april 27, 2024, 03:38:59 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1302 selges.  (Lest 1326 ganger)
the bublguy
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Molde



Vis profil
« på: august 10, 2008, 12:14:39 pm »

Hei

nå har jeg pusset opp min 1302 i to år og er nå da ferdig, nå vil selg selge bilen for å starte på et nytt prosjekt. dette har blitt gjort med bilen:

Rustsveiset, og fjernet all overflaterust slik at bilen er 99% rustfri.
Eu - ok i mai 2008, ingen feil.
Alle bremsene er justerte og i god stand, de i front er helt nye
Nytt batteri, laderele og ledningsnettet er gått over slik at det er ingen feiler ved det elektriske systemet.
Helt nytt interiør, nye tepper som gjør bilen penere, stereo er sjult i hanskerommet, noe karbon finish
Bilen er nylakkert for under en måned siden, og ser helt strøken ut, har appelsinhud, men vil få polert og rubbet bilen før salg.

Bilen har hatt en eier fra 1972 til og med 2005. og det vil si at den er kjørt meget pent. jeg har ikke fått kjørt bilen så mye siden den har stått i garasjen så og si hele tiden. men den oppører seg som et prakteksemplar. motoren er en 1300 som er meget god, bilen har gått 170 000Km, men motoren har gått vesentlig mindre. bilen har blitt kostet på 55 000 kroner etter at jeg kjøpte den, men jeg ser at jeg ikke vil få solgt den til hva den er verdt så jeg vil starte med minstebud på rundt 35 000 kroner

Bilen holder sted i Molde
Min e-post er: Roy_Andreassen@hotmail.com

Mvh
Roy

Ps: Bilder kommer
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!