RZR Arve
Seniormedlem

|
 |
« Svar #90 på: januar 22, 2018, 00:05:53 am » |
|
Den er veldig bra, men noe småplukk er det. Heldigvis greit å komme til nå når den ligger på siden, før jeg kan begynne sveisingen må jeg bare kvitte meg med noen kilo med understellsmasse først... Ikke så mye spennende å oppdatere om, dagene går med til skraping og sliping.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR Arve
Seniormedlem

|
 |
« Svar #91 på: januar 22, 2018, 00:10:02 am » |
|
Noen som vet hvordan håndbrekket er festet? Det er en bolt i senter av innfestingen, denne hadde klips på hver side. Antar at denne skal bankes ut, men den sitter så fast at jeg har blitt litt usikker. Innfesting
 IMG_1703.jpg (48.12 KB. 450x600 - vist 1168 ganger.) Nærbilde
 IMG_1704.jpg (53.78 KB. 450x600 - vist 1203 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #92 på: januar 22, 2018, 07:47:02 am » |
|
den er nok rusta fast da bruke mye varme eventuelt sveise på en mutter i enden å prøve å skru den ut ellers er det mangew som bøye ut de og
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem

|
 |
« Svar #93 på: januar 22, 2018, 15:23:34 pm » |
|
Den er fastrusta. Eg måtte kappe min, og få meg ein ny ein. Kjøpte ny med greasenippel fra ein kar på the samba
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR Arve
Seniormedlem

|
 |
« Svar #94 på: januar 23, 2018, 00:39:09 am » |
|
Takk for tips! Suverent forum dette, bra at dere bidrar.  Da blir det varme og litt banking og så får vi se om det løsner.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Solan
Supermedlem

Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...
|
 |
« Svar #95 på: januar 23, 2018, 10:22:35 am » |
|
Jeg bøyde ut "vingene" på håndbrekket på bussen min, og tok det ut nedover. Men jeg mener at senterpinnen løsna etter noen dager i rustløser eller diesel eller hva det nå var jeg brukte. Bussen ser kongebra ut under, her var det mye tysk god-stål igjen 👍 
|
|
|
Loggført
|
'52 Typ 11c Boble ragtop '65 Typ 221 Mikrobuss 11W
RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten! Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved
Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #96 på: januar 23, 2018, 22:13:20 pm » |
|
Inspirerende tråd!
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
RZR Arve
Seniormedlem

|
 |
« Svar #97 på: januar 25, 2018, 00:27:28 am » |
|
Takk for positive tilbakemeldinger! Blir dessverre noen ukers opphold nå, må til fastlandet på kurs (og deleshopping). Kommer plutselig tilbake.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Solan
Supermedlem

Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...
|
 |
« Svar #98 på: juni 25, 2019, 11:08:37 am » |
|
Hei Arve! Har det skjedd noe her i det siste halvannet året...? 
|
|
|
Loggført
|
'52 Typ 11c Boble ragtop '65 Typ 221 Mikrobuss 11W
RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten! Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved
Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #99 på: november 05, 2024, 19:50:54 pm » |
|
Hei Arve! Har det skjedd noe her i det siste halvannet året...?  Flott tråd! Kunne vært morsomt med en oppdatering
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
RZR Arve
Seniormedlem

|
 |
« Svar #100 på: november 06, 2024, 15:24:15 pm » |
|
Dårlig med oppdatering her ja...  To unger har kommet og ledig tid har blitt brukt på renovering av leilighet og hytte, men nå begynner snart bilen å stå øverst på lista igjen.  Skal legge ut så snart det skjer noe, er viktig å holde liv i forumet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem

|
 |
« Svar #101 på: november 07, 2024, 00:36:57 am » |
|
Dårlig med oppdatering her ja...  To unger har kommet og ledig tid har blitt brukt på renovering av leilighet og hytte, men nå begynner snart bilen å stå øverst på lista igjen.  Skal legge ut så snart det skjer noe, er viktig å holde liv i forumet. Kjenner til denne situasjonen selv. Du får begynne med 1-2 timer i uka og så plutselig kan det begynne å "rulle" litt fremover igjen 🙂
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|