mars 28, 2024, 11:57:08 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Motor ønskes kjøpt, 160hk ++  (Lest 1306 ganger)
Jesper1201
Supermedlem
*****
Innlegg: 708
Bosted: Østfold



Vis profil
« på: desember 21, 2016, 16:47:07 pm »

Noen som ruger på en turn-key motor de lurer på å selge?

Skal ha ny motor, men vet ikke om jeg skal få bygd ny eller kjøpe brukt/ferdig bygd. Bilen brukes svært lite, men de gangene den skal brukes skal det gå godt!

Selv om jeg skriver turn-key, er jeg mest intr. i å kjøpe motor uten eksos, da jeg nesten garantert ikke vil ha det som sitter på uansett.
Loggført
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: desember 21, 2016, 22:52:17 pm »

Jeg har en 2387 som bremsa ca 230 på hjula på scc. Men den er dyr!
Loggført
Jesper1201
Supermedlem
*****
Innlegg: 708
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #2 på: desember 22, 2016, 07:08:42 am »

Jeg har et åpent budsjett, da jeg ikke vet hva jeg skal legge inn, men er klar for å legge inn betydelig sum i motor.
Kan dog. på forhånd si at jeg ikke har nok i lommeboka nå, men hva ønsker du evt for motor?
Loggført
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: desember 22, 2016, 12:06:06 pm »

Ser at Udo Becker har en 260 hk racemotor tilsalgs for 12000 EUR. Min er nok mere gatevennlig. Og min selges billigere enn det. Hva kan du by?

Specs er: Street Eliminator topper portet av Tor Øyvind Skinne, med peanut-formede forbrenningskamre. 44mm inn og 38mm ut såvidt jeg husker. Korte innsug. 51mm trottelbodyer. Injector Dynamics 725cc dyser. Spesialbestilte JE stempler med tynne stempelringer. Mahle sylindre. 12 i kompresjon. JPM kam. Alu blokk. Megasquirt MS3-PRO sprut. A1 header med potte og stinger. Veivsensor på svinghjul. Svinghjul med innfrest 36-1 triggermønster. Stage 2 clutch med Daiken Superdisk. Kjøleblekk, dynamo og viftehus. Motoren er bremset på E85, men kompresjonen bør være lav nok til at den kan bremses på bensin.
Loggført
Jesper1201
Supermedlem
*****
Innlegg: 708
Bosted: Østfold



Vis profil
« Svar #4 på: desember 22, 2016, 20:30:53 pm »

Snasent!

Akkurat nå kan jeg ikke by i nærheten av det du forventer, men det er absolutt av interesse, jeg må bare spe på kapitalen litt så jeg nærmer meg det nivået.
Hvis du ikke har hast med å selge noterer jeg meg ned dette og høre av meg når det brenner i lommeboka?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!